Keresés

Menü

Hihetetlenül hatékony módszerek bejövő hivatkozások szerzésére, tudd meg hogyan építs ki sikeresen backlinkeket

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 2.rész

2016.07.05.

Bejövő hivatkozások szerzése

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 2.rész


Hogyan építsünk alapvető hivatkozásokat?

 

Ezek az alapvető hivatkozások segítenek az oldaladat megbízhatóvá tenni, és minél megbízhatóbb egy oldal, annál jobb helyet ér el a keresőmotorok besorolásában.

 

Közösségi média

 

Először is meg kell bizonyosodni róla, hogy minden fontosabb közösségi média oldalon szerepelsz: Facebook, Twitter, Google + (magán és üzleti), LinkedIn (magán és üzleti), Pinterest, Instagram. Javasolt ezek közül is kiválasztani néhányat, és azokat aktívan kezelni, úgy, hogy az a legjobb hatással legyen a weboldaladra, ehhez ossz meg minél több értékes tartalmat.

 

Vállakozás-adatok

 

A Google annyira értékeli a vállalkozás-adatokat, hogy azok kívül esnek a helyi keresési algoritmuson, ami már önmagában elegendő ahhoz, hogy bármelyik SEO kampányban sikeresen felhasználjuk.

 

Tartalom alapú megközelítés

 

Amennyire nehéz minőségi tartalmat gyártani, annyira hasznos a minőségi hivatkozások kiépítésének folyamatában. Csupán három lépést kell betartani a tartalom alapú megközelítés során:

  1. Találd meg a megfelelő kulcsszavakat
  2. Hozz létre minőségi tartalmat a kulcsszavak alapján
  3. Promotáld a tartalmat

 

301-es átirányítás

 

A 301-es átirányítás lényege, hogy találni kell egy releváns lejárt domaint és átirányítani azt az oldaladra. Ez automatikusan átterel minden bejövő forgalmat egy webhelyről egy másikra és tudatja a Nettel (és a keresőkkel), hogy ez az átirányítás végleges. Nem könnyű ilyen domaint találni, de ha sikerül, az nagyon megéri.

 

A PBN (teljesítmény alapú navigáció) Fehér Kalapos alternatívája

 

Ahelyett, hogy vásárolnál egy lejárt domaint, amelyet újjáépítesz, keress egy lejárt domaint, tüntesd el a hivatkozásait. Ha a domain releváns, megkérheted a linkelőt, hogy helyettesítse a halott linket a te oldaladdal. Igyekezz tényleg releváns domaint találni, amely ugyan nem egyszerű, de sokkal hatékonyabb egy ilyet megszerezni, mint számos irreleváns domaint.

 

Web 2.0

 

Web 2.0-át létrehozni olyan oldalakon, mint a Tumblr, a Weebly vagy a WordPress.com egy régi bevált technika, amely a mai napig remekül működik. Nem árt azonban óvatosan kezelni, mert könnyen büntetéshez vezethet, ezért nem javasolt a használatuk első csoportos hivatkozásként. 

Szerző: Borbély Brigitta

címkék: Marketing stratégia, SEO, keresőoptimalizálás
A Google megerősítette: márciusban frissült a rangsoroló algoritmus, keresőoptimalizálás 2018

A Google megerősítette: márciusban frissült a rangsoroló algoritmus

2018-04-26

Sokan sokat dolgoztak azon, hogy weboldaluk előrébb kerüljön a Google találati listáján. 2018 márciusától azonban hatalmas visszaesést tapasztalhattak a...

Hogyan jelentsem a Google-nak, ha versenytársaimat spamelésen kapom?

Hogyan jelentsd a Google-nak, ha versenytársaidat spamelésen kapod?

2018-04-13

Nagy a verseny a Google találati lista első helyeiért. A keresőoptimalizálás hozza a legtöbb vevőt, konverziót. Hogyan lehetne a versenytársamat kizárni ebből a versenyből? Ha csal, ha black hat SEO technikákat...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!