Hihetetlenül hatékony módszerek bejövő hivatkozások szerzésére, tudd meg hogyan építs ki sikeresen backlinkeket

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 2.rész

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 2.rész


2016/07/05
Borbély Brigitta

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 2.rész

Bejövő hivatkozások szerzése

Hogyan építsünk alapvető hivatkozásokat?

 

Ezek az alapvető hivatkozások segítenek az oldaladat megbízhatóvá tenni, és minél megbízhatóbb egy oldal, annál jobb helyet ér el a keresőmotorok besorolásában.

 

Közösségi média

 

Először is meg kell bizonyosodni róla, hogy minden fontosabb közösségi média oldalon szerepelsz: Facebook, Twitter, Google + (magán és üzleti), LinkedIn (magán és üzleti), Pinterest, Instagram. Javasolt ezek közül is kiválasztani néhányat, és azokat aktívan kezelni, úgy, hogy az a legjobb hatással legyen a weboldaladra, ehhez ossz meg minél több értékes tartalmat.

 

Vállakozás-adatok

 

A Google annyira értékeli a vállalkozás-adatokat, hogy azok kívül esnek a helyi keresési algoritmuson, ami már önmagában elegendő ahhoz, hogy bármelyik SEO kampányban sikeresen felhasználjuk.

 

Tartalom alapú megközelítés

 

Amennyire nehéz minőségi tartalmat gyártani, annyira hasznos a minőségi hivatkozások kiépítésének folyamatában. Csupán három lépést kell betartani a tartalom alapú megközelítés során:

  1. Találd meg a megfelelő kulcsszavakat
  2. Hozz létre minőségi tartalmat a kulcsszavak alapján
  3. Promotáld a tartalmat

 

301-es átirányítás

 

A 301-es átirányítás lényege, hogy találni kell egy releváns lejárt domaint és átirányítani azt az oldaladra. Ez automatikusan átterel minden bejövő forgalmat egy webhelyről egy másikra és tudatja a Nettel (és a keresőkkel), hogy ez az átirányítás végleges. Nem könnyű ilyen domaint találni, de ha sikerül, az nagyon megéri.

 

A PBN (teljesítmény alapú navigáció) Fehér Kalapos alternatívája

 

Ahelyett, hogy vásárolnál egy lejárt domaint, amelyet újjáépítesz, keress egy lejárt domaint, tüntesd el a hivatkozásait. Ha a domain releváns, megkérheted a linkelőt, hogy helyettesítse a halott linket a te oldaladdal. Igyekezz tényleg releváns domaint találni, amely ugyan nem egyszerű, de sokkal hatékonyabb egy ilyet megszerezni, mint számos irreleváns domaint.

 

Web 2.0

 

Web 2.0-át létrehozni olyan oldalakon, mint a Tumblr, a Weebly vagy a WordPress.com egy régi bevált technika, amely a mai napig remekül működik. Nem árt azonban óvatosan kezelni, mert könnyen büntetéshez vezethet, ezért nem javasolt a használatuk első csoportos hivatkozásként. 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 120

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hiperhivatkozás

A gyakran csak „linkként” ismert hiperhivatkozások lehetővé teszik, hogy rájuk kattintva a...

Oldal újracélzás

A leggyakoribb újracélzási módszer, amely a felhasználók számára a hirdetéseidet...

Hirdetési hálózat

Weboldalak csoportja, ahol egy hirdető határozza meg a megjelenő hirdetések részét vagy...

Vásárlási folyamat

Mi is az a vásárlási folyamat?   A vásárlási...

Kulcsszóegyezés típusai

A kulcsszóegyezés a PPC kampányok egyik beállítása a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.