Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg az automata tartalomgyártó kifejezés jelentését és jellemzését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Automata tartalomgyártó


Egy olyan program, amely automatikusan szöveges tartalmat generál számodra, hogy azt ne saját magadnak kelljen megírnod, vagy külső író felbérlésével.

 

Az automata tartalomgyártó, “tartalomszövő” fajtái

 

Az ilyen programokból többfajta is létezik, amelyek különböző minőségű tartalmakat képesek generálni, azonban ezek mind ugyan azon az elven működnek. Lényegében egy nyilvánosan elérhető és szabadon felhasználható cikk szövegét fogalmazzák („szövik”) át. Bizonyos programok képesek néhány kulcsszavakban gazdag mondatot is elhelyezni a szövegben, amelyek bármilyen témakörbe beleillenek.

 

Az ilyen rossz minőségű szövegeket az olvasók könnyedén felismerik, és általában örökre el is hagyják az oldalt, ahol rátaláltak. A keresőmotorok algoritmusai mára már elég fejlettek, hogy a legtöbb ilyen tartalmat kiszűrjék és súlyos büntetéseket (például bannolás) szabjanak ki rájuk.

 

Az automata tartalomgyártók használata a jövőben is kockázatos

 

Természetesen a technológia fejlődésével az ilyen tartalomgeneráló programok is egyre „okosabbá” válnak, de még mindig messze vannak attól, hogy összetettebb szövegeket legyenek képesek „megfogalmazni”. A legtöbbjük egyszerűen átalakítja egy létező cikk tartalmát (a másolt tartalomból adódó problémák elkerülése végett). A webmesterek számára meglehetősen nagy kockázattal jár az ilyen programok igénybe vétele, különösen ha webhelyük forgalma első sorban a keresőmotorok találataiból származik.

 

A keresőmotorok szűrő algoritmusai előbb-utóbb képesek lesznek felismerni a legfejlettebb ilyen módon létrehozott tartalmakat, ezért használatuk senkinek nem javasolt.
 

 


 

címkék: Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!