Keresés

Menü

Apróhirdetés, azaz a Classified Ad jelentése, jellemzése és értelmezése az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Apróhirdetés


Ez a hirdetéstípus különösen az offline, pontosabban a nyomtatott médiában (újságok, magazinok) elterjedt. Az apróhirdetések általában egy rövid szövegrészletből állnak. A nyomtatott médiával ellentétben interneten esetenként egy kép is tartozik hozzájuk. Csupán minimális információt tartalmaznak az adott termékről vagy szolgáltatásról, annak jellemzőiről és elérhetőségekkel (az interneten általában hivatkozással is). Az apróhirdetéseket általában különböző kategóriákra osztják szét (ingatlan, autók, elektronikai eszközök, stb.)

 

Apróhirdetések már az újságok megjelenése óta léteznek, és a mai napig az internetes marketinggel foglalkozók is eredményesen alkalmazhatják őket, mint olcsó hirdetési eszközöket.
 

címkék: Marketing stratégia
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!