Keresés

Menü

Az ajánlólevél, azaz a testimonial jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Ajánlólevél


Az ajánlólevél egy önkéntes vallomás egy magánszemélytől vagy szervezettől, amely egy termék, szolgáltatás, vagy esemény minőségét vagy értékét hivatott igazolni.

 

Ajánlólevél online marketing vonatkozása

Egy online marketingesnek a lelkes, de hihető vallomások nagyon sokat segíthetnek, ha például értékesítési leveleiben helyezi el őket, mert képesek sokat dobni a konverziós arányon. Ezek az ajánlólevelek gyakran írott formában készülnek el, de vannak, akik hang- vagy videofelvételt készítenek magukról, és úgy nyilatkoznak a termékről, szolgáltatásról, stb.

 

Az emberek nem szeretnek kockáztatni vásárláskor, különösen ha egy drága termékről van szó. Az online vásárlás esetén továbbá nincs lehetőség személyesen megtekinteni és kipróbálni az adott terméket. Ezeket a kockázati tényezőket egy marketinges egy megfelelő garancia biztosításával és néhány ajánlólevél feltüntetésével enyhítheti, bizonyítva a lehetséges vásárlók számára, hogy a termék valóban megéri az árát.

Az ajánlólevél nagy érték

Az ajánlóleveleknek olyan magas konverziós értékük van, hogy sok marketinges egy-egy újabb termék kibocsátása előtt olcsóbban vagy teljesen ingyen kiküld néhányat partnerei vagy feliratkozói számára tesztelés céljából, és csak egy ajánlólevelet kér cserébe.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!