Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Az ajánlólevél, azaz a testimonial jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Ajánlólevél


Az ajánlólevél egy önkéntes vallomás egy magánszemélytől vagy szervezettől, amely egy termék, szolgáltatás, vagy esemény minőségét vagy értékét hivatott igazolni.

 

Ajánlólevél online marketing vonatkozása

Egy online marketingesnek a lelkes, de hihető vallomások nagyon sokat segíthetnek, ha például értékesítési leveleiben helyezi el őket, mert képesek sokat dobni a konverziós arányon. Ezek az ajánlólevelek gyakran írott formában készülnek el, de vannak, akik hang- vagy videofelvételt készítenek magukról, és úgy nyilatkoznak a termékről, szolgáltatásról, stb.

 

Az emberek nem szeretnek kockáztatni vásárláskor, különösen ha egy drága termékről van szó. Az online vásárlás esetén továbbá nincs lehetőség személyesen megtekinteni és kipróbálni az adott terméket. Ezeket a kockázati tényezőket egy marketinges egy megfelelő garancia biztosításával és néhány ajánlólevél feltüntetésével enyhítheti, bizonyítva a lehetséges vásárlók számára, hogy a termék valóban megéri az árát.

Az ajánlólevél nagy érték

Az ajánlóleveleknek olyan magas konverziós értékük van, hogy sok marketinges egy-egy újabb termék kibocsátása előtt olcsóbban vagy teljesen ingyen kiküld néhányat partnerei vagy feliratkozói számára tesztelés céljából, és csak egy ajánlólevelet kér cserébe.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!