Keresés

Menü

Az ajándék, azaz a give-away jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó által összeállított szakszótárban.

Marketing Professzorok

Ajándék


Amikor egy terméket költségmentesen ajándékozol oda egy ügyfélnek. Akár egyfajta bónuszként is lehet tekinteni egy ilyen ajándékra. Az effajta ajándékozás célja a kapcsolatok kiépítése, és ezzel több lehetséges ügyfél bevonzása, ami egy hatékonyabb üzletet eredményezhet. Az ajándékokat gyakran ösztönzésként használják egy hírlevélre való feliratkozásra.

 

Az ajándékoknak számos típusa létezik, ezek lehetnek például:

 

 

- Egy ingyenes ebook vagy hírlevél

- Egy szoftver próbaverziója, amely arra ösztönözheti a felhasználót, hogy megvásárolja annak teljes verzióját.

- Egy ingyenes kézzel fogható ajándék, mint például egy könyv, egy karóra, vagy bármilyen más fizikai tárgy egy új termék vagy szolgáltatás megjelenésekor.
 

címkék:
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!