Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Az ajándék, azaz a give-away jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó által összeállított szakszótárban.

Marketing Professzorok

Ajándék


Amikor egy terméket költségmentesen ajándékozol oda egy ügyfélnek. Akár egyfajta bónuszként is lehet tekinteni egy ilyen ajándékra. Az effajta ajándékozás célja a kapcsolatok kiépítése, és ezzel több lehetséges ügyfél bevonzása, ami egy hatékonyabb üzletet eredményezhet. Az ajándékokat gyakran ösztönzésként használják egy hírlevélre való feliratkozásra.

 

Az ajándékoknak számos típusa létezik, ezek lehetnek például:

 

 

- Egy ingyenes ebook vagy hírlevél

- Egy szoftver próbaverziója, amely arra ösztönözheti a felhasználót, hogy megvásárolja annak teljes verzióját.

- Egy ingyenes kézzel fogható ajándék, mint például egy könyv, egy karóra, vagy bármilyen más fizikai tárgy egy új termék vagy szolgáltatás megjelenésekor.
 

címkék:
Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

2018-11-13

A Google hírek megvalósítja azt, amit a Facebook célul tűzött ki, majd elvetette: összegyűjti a számodra releváns, friss híreket a világ összes újságából. Ha weblapot üzemeltetsz, melyen hírek is vannak, érdemes lenne bekerülnöd ide. De hogyan?   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!