Keresés

Menü

A kis és középvállalkozások online marketing kommunikációját segítő sorozatunk befejező részében a hírlevél, a PPC (AdWords) hirdetések és a cikkek írása kerül sorra.

Marketing Professzorok

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 3 / 3

2014.06.01.

A kis és középvállalkozások online marketing kommunikációját segítő sorozatunk befejező részében a hírlevél, a PPC (AdWords) hirdetések és a cikkek írása kerül sorra.
Szükséges még ma, a közösségi média marketing idejében is a hírlevél, az e-mail marketing? Mi a jelentősége a PPC kampányoknak? Tudod, mi az a webinar? Tudod, miért fontos, hogy publikálj? Ezekről lesz szó mai elemzésünkben! 
 

 

5 – Email marketing és hírlevelek

Sokan azt gondolják, a hírlevelek jelentősége a közösségi média hatására ugyan csökkent, de még így is fontos egy jó hírlevél rendszer kiépítése és feliratkozók szerzése. Akár a közösségi média segítségével is! A levél tökéletes módja, hogy kapcsolatba lépj célközönségeddel, hiszen ha azt vesszük, valamennyire személyes.
 
Sokan az emailt elkülönítik marketingük többi részétől, azonban érdemes összekapcsolni mindennel, amivel csak lehet. Hogy mire is gondolunk? Ha Facebookon tartasz egy nyereményjátékot, küldd ki hírlevélben, hogy még többen értesüljenek róla. Ne csak termékeidet vagy szolgáltatásaidat küldd ki benne, hanem cikkeidet, blogbejegyzéseidet is, hiszen az érdekes tartalmak, hasznos információk mindig jól jönnek. 
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva!
 

 

6 – PPC / Google AdWords reklámok

A KKV-k egyik legerősebb fegyvere a kattintás alapú hirdetések lehetnek, főleg, ha azok megfelelően vannak beállítva. Például egy helyi vállalkozás nagy arányban növelheti vásárlóit, ha az adott város vagy környék lakosainak hirdet. Kis büdzséből is rengeteget lehet kihozni, a legfontosabb azonban a megfelelő reklám optimalizálás.
 
A megfelelő kulcsszavak kiválasztása az egyik legfontosabb feladat, amit nem érdemes elkapkodni. Jól át kell gondolni és olyan kulcsszavakat választani, amik nem túl általánosítók, hiszen akkor lehet, hogy feleslegesen hirdetsz, vagy feleslegesen fizetsz olyan átkattintók után, akik igazából nem téged, a te termékedet keresték. Például debreceni pékséged hirdetésénél ne olyan kulcsszavakat adj meg, hogy „pékség”, „pékáru”, hanem sokkal konkrétabbakat, mint „friss debreceni pékáru”, teljes kiőrlésű kenyér debrecen”, stb.
Ezek után add meg a keretet, amit elköltenél, és figyeld az eredményeket. Ha nem úgy teljesít a kampány, ahogy szeretnéd, lehet, hogy csak egy kicsit kell változtatnod valamin. Kísérletezd ki, hogy mi hozz a legjobb eredményt.
 

7 – Webinar

A webinar a web és a seminar elegye, vagyis egy netes szeminárium. Ha élő adásban közvetíted, így akit érdekel, az nagyon figyelni fog, hogy elcsípje az előadást. Ezek után pár héttel feltöltheted weboldaladra is, hogy későbbiekben is megnézhessék, de ha lámpalázas vagy vedd fel előre és már mehet is a blogra vagy weboldalra.
A webinarok is olyan tartalomnak számítanak, mint a cikkek, de kihasználhatod a videó erejét. Rakj bele animációkat, grafikonokat, bejátszásokat más videókból, amit csak szeretnél. A lényeg, hogy minőségi és érdekes tartalmat nyújts nézőidnek, hogy a későbbiekben is visszatérő nézőid legyenek.
 

8 – Cikkek

Az internet annyira tartalomorientálttá vált, hogy elengedhetetlen valamilyen hasznos tartalmat, cikket nyújtani a közönségünknek. Ez tökéletes módja annak, hogy rengeteg embert érj el, olyanokat is, akik egyébként nem lennének kíváncsiak rád, a jó tartalmak képesek vírusként terjedni.
A jó tartalmakkal nem csak a célcsoport elé kerülhetsz, hanem rengeteg más ember elé, köztük bloggerekek, újságírók esetleg befektetők elé is! A témáról részletesen írtunk egy korábbi cikkünkben, olvasd el ide kattintva: 5 alapvető tipp tartalommarketinghez.
 

A 8 online marketing tipp kisvállalkozások részére  sorozat előző részeit itt olvashatod: 

 
 
 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing
Programozó, web fejlesztő állásajánlat! Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát.

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2018-05-16

Programozó, web fejlesztő állásajánlat!   Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres frontend...

A 15 leghatásosabb szó a marketingben

A 15 leghatásosabb szó a marketingben

2018-05-08

A Yale University pszichológiai kara az angol nyelv tanulmányozása közben rátalált azokra szavakra, amelyek főleg akkor bizonyulhatnak igazán hatékonynak, amikor meggyőzőnek akarunk hangzani, vagy el szeretnénk adni...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!