Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A kis és középvállalkozások online marketing kommunikációját segítő sorozatunk befejező részében a hírlevél, a PPC (AdWords) hirdetések és a cikkek írása kerül sorra.

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 3 / 3

2014.06.01.

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A kis és középvállalkozások online marketing kommunikációját segítő sorozatunk befejező részében a hírlevél, a PPC (AdWords) hirdetések és a cikkek írása kerül sorra.
Szükséges még ma, a közösségi média marketing idejében is a hírlevél, az e-mail marketing? Mi a jelentősége a PPC kampányoknak? Tudod, mi az a webinar? Tudod, miért fontos, hogy publikálj? Ezekről lesz szó mai elemzésünkben! 
 

 

5 – Email marketing és hírlevelek

Sokan azt gondolják, a hírlevelek jelentősége a közösségi média hatására ugyan csökkent, de még így is fontos egy jó hírlevél rendszer kiépítése és feliratkozók szerzése. Akár a közösségi média segítségével is! A levél tökéletes módja, hogy kapcsolatba lépj célközönségeddel, hiszen ha azt vesszük, valamennyire személyes.
 
Sokan az emailt elkülönítik marketingük többi részétől, azonban érdemes összekapcsolni mindennel, amivel csak lehet. Hogy mire is gondolunk? Ha Facebookon tartasz egy nyereményjátékot, küldd ki hírlevélben, hogy még többen értesüljenek róla. Ne csak termékeidet vagy szolgáltatásaidat küldd ki benne, hanem cikkeidet, blogbejegyzéseidet is, hiszen az érdekes tartalmak, hasznos információk mindig jól jönnek. 
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva!
 

 

6 – PPC / Google AdWords reklámok

A KKV-k egyik legerősebb fegyvere a kattintás alapú hirdetések lehetnek, főleg, ha azok megfelelően vannak beállítva. Például egy helyi vállalkozás nagy arányban növelheti vásárlóit, ha az adott város vagy környék lakosainak hirdet. Kis büdzséből is rengeteget lehet kihozni, a legfontosabb azonban a megfelelő reklám optimalizálás.
 
A megfelelő kulcsszavak kiválasztása az egyik legfontosabb feladat, amit nem érdemes elkapkodni. Jól át kell gondolni és olyan kulcsszavakat választani, amik nem túl általánosítók, hiszen akkor lehet, hogy feleslegesen hirdetsz, vagy feleslegesen fizetsz olyan átkattintók után, akik igazából nem téged, a te termékedet keresték. Például debreceni pékséged hirdetésénél ne olyan kulcsszavakat adj meg, hogy „pékség”, „pékáru”, hanem sokkal konkrétabbakat, mint „friss debreceni pékáru”, teljes kiőrlésű kenyér debrecen”, stb.
Ezek után add meg a keretet, amit elköltenél, és figyeld az eredményeket. Ha nem úgy teljesít a kampány, ahogy szeretnéd, lehet, hogy csak egy kicsit kell változtatnod valamin. Kísérletezd ki, hogy mi hozz a legjobb eredményt.
 

7 – Webinar

A webinar a web és a seminar elegye, vagyis egy netes szeminárium. Ha élő adásban közvetíted, így akit érdekel, az nagyon figyelni fog, hogy elcsípje az előadást. Ezek után pár héttel feltöltheted weboldaladra is, hogy későbbiekben is megnézhessék, de ha lámpalázas vagy vedd fel előre és már mehet is a blogra vagy weboldalra.
A webinarok is olyan tartalomnak számítanak, mint a cikkek, de kihasználhatod a videó erejét. Rakj bele animációkat, grafikonokat, bejátszásokat más videókból, amit csak szeretnél. A lényeg, hogy minőségi és érdekes tartalmat nyújts nézőidnek, hogy a későbbiekben is visszatérő nézőid legyenek.
 

8 – Cikkek

Az internet annyira tartalomorientálttá vált, hogy elengedhetetlen valamilyen hasznos tartalmat, cikket nyújtani a közönségünknek. Ez tökéletes módja annak, hogy rengeteg embert érj el, olyanokat is, akik egyébként nem lennének kíváncsiak rád, a jó tartalmak képesek vírusként terjedni.
A jó tartalmakkal nem csak a célcsoport elé kerülhetsz, hanem rengeteg más ember elé, köztük bloggerekek, újságírók esetleg befektetők elé is! A témáról részletesen írtunk egy korábbi cikkünkben, olvasd el ide kattintva: 5 alapvető tipp tartalommarketinghez.
 

A 8 online marketing tipp kisvállalkozások részére  sorozat előző részeit itt olvashatod: 

 
 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing
A közösségi média veszélyei – Mit tehetnek a szülők gyermekeik védelme érdekében

A közösségi média veszélyei – Mit tehetnek a szülők gyermekeik védelme érdekében

2018-11-12

A közösségi média jó dolog. Sok előnye van gyermekeinkre nézve is. Azonban rengeteg hátránya és veszélye is, melytől neked kell megóvnod őket. Mutatjuk, mit tegyél azért, hogy gyermeked biztonságban legyen az interneten is.

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen, hogy még csodát teszel? De vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!

Mentsd meg karácsonyi marketingedet ezekkel az utolsó pillanatban bevethető trükkökkel!

2018-11-03

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen már csodát tenni? Vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!