notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > 10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez


2014/04/21
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Ha kis- vagy középvállalkozásban dolgozol és magad intézed a céged marketingjét és keresőoptimalizálását, biztos lehetsz benne, hogy nem vagy egyedül. A KKV-k általában a költségvetésükből 20%-kal többet költenek SEO-ra és online marketingre, mint a nagyvállalatok, akik általában külsős cégekkel dolgoznak. A KKV-knak ezért is fontos odafigyelni, milyen módon folytatják online kampányaikat. A következő 10 tipp ebben segít:
 
10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

 

 

Pihengetünk?

Online marketing tipp No. 1: Megfelelő kulcsszavak kiválasztása

Olyan kulcsszavakat válassz, amelyek kapcsolódnak cégedhez, de emellett olyanok is legyenek, amelyekre könnyen tudsz jó helyezést elérni a keresőkben. Próbálj meg kicsit összetettebb kulcsszavakat választani, mivel ezek pontosabb kereséseknél jobban jönnek, és könnyebb jó helyezést elérni velük. Olvasd el a a lehetőségeidet, feladataidat, kattints ide: keresőoptimalizálás.

 

Online marketing tipp No. 2: A tartalom a legfontosabb

Leendő vásárlóid nagyobb eséllyel vásárolnak majd nálad, ha nem csak egy eladó leszel a szemükben, de szakember is. Ne csak szolgáltatásokkal és termékekkel vonzz látogatókat oldaladra, de egyedi tartalmakkal is, amelyekkel valamilyen plusz információt tudsz nekik nyújtani, aminek köszönhetően látják majd, hogy nem csak egy eladó vagy a sok közül. A tartalom segít a keresőoptimalizálásban és a közösségi média marketingben is érvényesülni! 
 

Online marketing tipp No. 3: A nagylelkűség is fontos

Indíts nyereményjátékokat, adj kedvezményeket, ajándékokat a rendelések mellé, ingyenes kiszállítást, stb. Mindenki szereti, ha valami ingyen van! 
 

Online marketing tipp No. 4: Közösségi média

Közösségi média jelenlét nélkül ma egy vállalkozás nem létezhet. Hazánkban a mai napig a legfontosabb közösségi oldal a Facebook, amelyet a közösségi jelenléted kiépítésére használj. Ez azt jelenti, hogy ne csak termékeket reklámozz, hanem nyújts segítséget, baráti jobbot rajongóidnak.
 

Online marketing tipp No. 5: Szólítsd meg célközönségedet

Az úgynevezett call to action formulák használatával érd el célodat. Ezek olyan felszólítások, amelyek valamire ösztönzik az emberek. Állítólag, ha a ’like’ szó megjelenik egy bejegyzés fölött, annak 30%-kkal több like-ja lesz. Ugyanilyen módon kérheted rajongóidat, hogy kommenteljenek, osszák meg a bejegyzést vagy látogassanak el weboldaladra. Bár szó van arról, hogy éppen ezért a facebbok büntetni fogj azokat az oldalakat, akik a like szót használják, ebben az esetben találj ki más, interakcióra ösztönző felszólításokat!
 

Online marketing tipp No. 6: Landing page

A landing page weboldalad azon oldala, amelyre látogatóidat elsődlegesen küldöd. Ennek kell a legjobban keresőoptimalizált oldalnak lennie. Ha szeretnél tenni egy visszautasíthatatlan ajánlatot, annak is itt lesz a helye, mivel itt dől el, hogy valaki visszatérő látogatód, vásárlód, hírlevél feliratkozód lesz-e, vagy sem. A landing pagek használhatóak jól AdWords kampányaid során is. Ezeket alaposan gondold át, fogalmazd meg jól! 
 

Online marketing tipp No. 7: Ápold kapcsolataidat

Ne felejts el kapcsolatban lépni, kapcsolatban maradni célközönségeddel. Ha kérdésük van, válaszolj nekik, ha vásárolnak, feliratkoznak hírleveledre, köszönd meg, hogy tovább ápolhasd a közösségi médiának köszönhetően ’’barátivá’’ váló vevő-eladó kapcsolatot.
 

Online marketing tipp No. 8: Elemezd weboldalad adatait

A sikeres marketing stratégiát általában mindig ki kell kísérletezni, ha nem szakértő az ember, vagy nincs hatalmas szerencséje. Válassz olyan stratégiát, amely már másnál is bevált, hogy még több látogatót és vásárlót csalogass weboldaladra. De még a látogatók érkezése előtt kösd össze weboldalad a Google Analytics-szel, hogy a későbbiekben elemezni tudd, mi az a stratégia, ami működik, és mi az, ami nem.
 

Online marketing tipp No. 9: Türelem és kitartás

Sajnos könnyen érhetik csalódások azt, aki valamilyen új dologba vágja fejszéjét. Ilyen az online marketing is, azonban ehhez is, mint sok minden máshoz, türelem és kitartás szükséges. Ne várjunk azonnali csodát, de idővel megtérül majd a befektetett idő és pénz.
 

Online marketing tipp No. 10: Ha nem megy, keress egy jó marketing tanácsadót!

Nem mindig éri meg magadnak bajlódni az összes marketing feladattal. Vannak olyanok, amelyeket akkor sem tudsz jól ellátni, ha profi marketinges vagy, mert nincs meg hozzá a megfelelő eszközös (pl. több százezer Facebook rajongó, vagy nagy látogatottságú portálok a PR cikkeknek). Gyakran több pénzt keresel a munkáddal, amihez értesz, mint amennyit a marketing tanácsadó egy év alatt elvinne tőled…
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 
 

 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 115

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
424 287
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

marketing

Mi az a marketing? 72 szakértő válaszol A marketingnek számos...

Influencer

Az influencer (magyarul „befolyásoló”, vagy...

Baidu

Mi az a Baidu? A Baidu a legnépszerűbb keresőmotor Kínában, és...

Szemkövetés

Az emberek szemmozgásának követésére és...

Forgalomcsere

Online forgalomcsere   Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.