Egyszerű tippek, melyekkel könnyebben fogsz boldogulni az online marketing világában!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 10 tipp, hogy könnyebben boldogulj az online marketing világában!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 tipp, hogy könnyebben boldogulj az online marketing világában!


2017/01/26
Lukács Kornélia - marketing asszisztens

Az online marketing kiemelt szereppel rendelkezik a vállalkozások életében. Mindenki naprakész szeretne lenni, de ez nem egyszerű feladat, hiszen ez a terület napról napra változik. Adunk 10 tippet, amivel könnyebben fogsz boldogulni az online marketing világában! 

Online marketing tippek

 

1. Ismerd meg a szöveges hirdetések formátumát!



A Bing, a Yahoo és a Google hirdetései is különböző szöveges formátumúak, így tartsd be a szabályokat minden keresés végrehajtása előtt.

 

2. Optimalizáld az URL-t a hirdetésben!

 

Az URL-ben szöveges hirdetések találhatóak, ezért győződj meg arról, hogy azok kapcsolódjanak a termékhez, vagy szolgáltatáshoz és ne ütközzön a kiadó által meghatározott követelményekkel.

 

3. Tartalmazzon célzott kulcsszavakat a hirdetés!

 

Használj kulcsszavakat a címsorban és a szövegben egyaránt, ezáltal segítve hirdetésed megjelenését a keresési eredmények között.

 

4. Használj helyi kulcsszavakat!

 

A honlapod, blogod mindig tartalmazzon geo-specifikus kulcsszavakat, így a közösségi médián keresztül könnyebben magadhoz csábíthatod a fogyasztókat.

 

5. Használj nagybetűt a címben!

 

A nagyobb betűk felhívják a figyelmet egy hirdetésre, de semmiképp ne vidd túlzásba őket!

 

6. Mindig tartsd frissen a honlapodat!

 

2017-ben furcsán mutat a honlapodon a 2014-es felirat. A kinézet mellett folyamatosan változhatnak a webes szabványok, így úgy tudsz sikeres lenni, ha folyamatosan naprakészen tartod a honlapod.

 

7. A honlapod legyen mobilbarát!

 

Az előző évek felmérései szerint a mobiltelefonról történő keresések 80%-a végződött vásárlással. Ha a weboldal nem mobilbarát, akkor ez a réteg kimarad.

 

8. Készíts üzleti blogot!

 

A blogolás és az üzlet legjobb barátok. Az üzleti blog elkészítésével és fenntartásával növelheted az oldalakon a SEO-t, plusz ennek segítségével bizonyítani tudod a tudásodat és szakértelmedet.

 

9. Legyél jelen a térképen!

 

Különösen fontos a fogyasztók szempontjából, hogy megtaláljanak olyan alkalmazásokon keresztül, mint a Google Maps és az Apple Maps, és ne csak akkor, amikor kulcsszavakra keresnek rá. Nagyon fontos, hogy a térképen pontos cím, telefonszám és a pontos adatok szerepeljenek.

 

10. Töltsd ki a céged adatait! 

 

A Yelp egy optimális hely, hogy minden információt tárolj a kisvállalkozásodról. A működési óráktól kezdve, az üzleti típusú fizetési lehetőségeken át, egészen a parkolási információkig, ez egy nagyszerű módja, hogy segítsen a fogyasztóknak megtalálni a vállakozásodat. 

Facebook Online marketing SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 97

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
68 800
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

CPA hálózat

Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA hálózatok lehetővé...

Közösségbefolyásoló marketing

Akkor beszélünk ilyen típusú marketingről, amikor a márkák...

Felülértékesítés (Upsell)

Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást...

Kezdőlap

A kezdőlap egy webhely első oldala, amely indexként szolgál a webhelyen...

Feketelista

Az internetszolgáltatók különleges listái, amelyekben olyan domain nevek, illetve email címek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.