Hogyan érhetsz el több embert új weboldaladdal?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

7 tökéletes módszer új weboldalad reklámozására

Mocsonoky Csaba

Egy friss weboldal tulajdonosának legfontosabb feladata, hogy minél több emberhez eljuttathassa annak hírét – íme néhány bevált módszer, ami segíthet ebben!

Hogyan érhetsz el több embert új weboldaladdal?

Az AdWeek felmérése szerint az emberek 81 százaléka szeretné látni egy cég weboldalát, mielőtt terméket vásárolna tőlük, vagy igénybe venné valamilyen szolgáltatásukat.

 

Néhányan közvetlen hivatkozásokon keresztül jutnak el az adott weboldalra – legyen az egy link amit egy közösségi oldalon, emailben, vagy egy blogos bejegyzésben találtak, és ott vannak még persze az ismerősök által ajánlott oldalak is. A túlnyomó többség azonban – 60 százalék – egy keresőmotorban kezdi a kutatást, mint például a Google oldalán.

 

Ha a lehetséges ügyfelek nem találnak rád a keresőmotorok segítségével, vagy egyéb marketingcsatornákon keresztül, akkor kevés forgalomra és bevételre számíthatsz. Éppen ezért meg kell győződnünk róla, hogy weboldalunk híre eljut a célcsoportokhoz, különben annak kialakítása csupán elpazarolt idő és pénz volt.

 

Hogyan népszerűsíthetjük weboldalunkat?

Az alábbi módszerek bizonyítottan a leghatékonyabbak, ha szeretnénk weboldalunk hírét több emberhez is eljuttatni. Érdemes minél többet alkalmazni belőlük, hiszen a különböző lehetséges ügyfelek más és más csatornákon keresztül jutnak el hozzánk.

 

1. Email Marketing

Az email marketing legfontosabb része a feliratkozók listájának bővítése, azok csoportosítása és értékes tartalmak megjelenítése, hogy a címzettek érdeklődését felkelthessük velük. Mindig helyezzünk el hivatkozást emailünkben, amely weboldalunkra mutat. A rendszeres emailekkel biztosíthatjuk, hogy a felhasználók gyakran visszatérjenek hozzánk.

 

2. Email-aláírások

Az email egyik fontos részét képezi az aláírás-szekció. Mindig győződjünk meg arról, hogy legalább egy hivatkozás szerepel az emailben, amelyet követve az olvasó weboldalunk egy olyan részét érheti el, amely kapcsolódik az email tartalmához.

 

3. Keresőmotor Optimalizálás, azaz SEO

A SEO (Search Engine Optimization) egy összetett folyamat, amely lényege, hogy bizonyos weboldalunk az első találatok között jelenjen meg egy keresőoldalon. Ezt különböző, saját kulcsszavak használatával érhetjük el, de az is fontos, hogy számos rangosabb oldal is hivatkozzon weboldalunkra. Ha mindezt elvégezzük, akkor weboldalunk mindig az első találatok között lesz például a Google-n.

 

4. Fizetett hirdetések

Egy bizonyos összeg fejében biztosíthatjuk, hogy a keresőoldalak (mint például a Google) találatai között kiemelten jelenjen meg weboldalunk. A legnépszerűbb ezek közül a Google AdWords rendszere – egy opció például a kattintás-alapú hirdetés, amelynek lényege, hogy csak akkor fizetünk, amikor valaki rákattint a hirdetett hivatkozásra.

 

5. Közösségi média

A különböző közösségi oldalak, mint például a Facebook, vagy a Twitter (mindkettőnek több mint egymilliárd felhasználója van) kiválóan alkalmasak egy weboldal, termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére. Igyekezzünk olyan tartalmakat megosztani a bejegyzéseinkben, amely mellé elhelyezhetünk egy hivatkozást weboldalunkra.

 

6. YouTube

A fent említett oldalakhoz hasonlóan a YouTubenak is hatalmas felhasználói forgalma van minden hónapban. A videó a tökéletes modern reklámmédium, ezért minden sikeres cég előszeretettel használja. Az emailekhez hasonlóan a videók esetén is győződjünk meg arról, hogy felhívjuk a nézők figyelmét weboldalunkra, és hogy miért is érdemes ellátogatniuk oda!

 

 7. Vendégposztok

Keress fel népszerűbb oldalakat, amelyek weboldalad szakterületéhez kapcsolódó témákkal foglalkoznak. Felajánlhatod, hogy vendég-cikkeket írsz az adott oldalra, amelyben elhelyezheted saját hivatkozásodat.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!