Keresés

Menü

Hogyan érhetsz el több embert új weboldaladdal?

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




7 tökéletes módszer új weboldalad reklámozására

2017.03.16.

Hogyan érhetsz el több embert új weboldaladdal?

Egy friss weboldal tulajdonosának legfontosabb feladata, hogy minél több emberhez eljuttathassa annak hírét – íme néhány bevált módszer, ami segíthet ebben!


Az AdWeek felmérése szerint az emberek 81 százaléka szeretné látni egy cég weboldalát, mielőtt terméket vásárolna tőlük, vagy igénybe venné valamilyen szolgáltatásukat.

 

Néhányan közvetlen hivatkozásokon keresztül jutnak el az adott weboldalra – legyen az egy link amit egy közösségi oldalon, emailben, vagy egy blogos bejegyzésben találtak, és ott vannak még persze az ismerősök által ajánlott oldalak is. A túlnyomó többség azonban – 60 százalék – egy keresőmotorban kezdi a kutatást, mint például a Google oldalán.

 

Ha a lehetséges ügyfelek nem találnak rád a keresőmotorok segítségével, vagy egyéb marketingcsatornákon keresztül, akkor kevés forgalomra és bevételre számíthatsz. Éppen ezért meg kell győződnünk róla, hogy weboldalunk híre eljut a célcsoportokhoz, különben annak kialakítása csupán elpazarolt idő és pénz volt.

 

Hogyan népszerűsíthetjük weboldalunkat?

Az alábbi módszerek bizonyítottan a leghatékonyabbak, ha szeretnénk weboldalunk hírét több emberhez is eljuttatni. Érdemes minél többet alkalmazni belőlük, hiszen a különböző lehetséges ügyfelek más és más csatornákon keresztül jutnak el hozzánk.

 

1. Email Marketing

Az email marketing legfontosabb része a feliratkozók listájának bővítése, azok csoportosítása és értékes tartalmak megjelenítése, hogy a címzettek érdeklődését felkelthessük velük. Mindig helyezzünk el hivatkozást emailünkben, amely weboldalunkra mutat. A rendszeres emailekkel biztosíthatjuk, hogy a felhasználók gyakran visszatérjenek hozzánk.

 

2. Email-aláírások

Az email egyik fontos részét képezi az aláírás-szekció. Mindig győződjünk meg arról, hogy legalább egy hivatkozás szerepel az emailben, amelyet követve az olvasó weboldalunk egy olyan részét érheti el, amely kapcsolódik az email tartalmához.

 

3. Keresőmotor Optimalizálás, azaz SEO

A SEO (Search Engine Optimization) egy összetett folyamat, amely lényege, hogy bizonyos weboldalunk az első találatok között jelenjen meg egy keresőoldalon. Ezt különböző, saját kulcsszavak használatával érhetjük el, de az is fontos, hogy számos rangosabb oldal is hivatkozzon weboldalunkra. Ha mindezt elvégezzük, akkor weboldalunk mindig az első találatok között lesz például a Google-n.

 

4. Fizetett hirdetések

Egy bizonyos összeg fejében biztosíthatjuk, hogy a keresőoldalak (mint például a Google) találatai között kiemelten jelenjen meg weboldalunk. A legnépszerűbb ezek közül a Google AdWords rendszere – egy opció például a kattintás-alapú hirdetés, amelynek lényege, hogy csak akkor fizetünk, amikor valaki rákattint a hirdetett hivatkozásra.

 

5. Közösségi média

A különböző közösségi oldalak, mint például a Facebook, vagy a Twitter (mindkettőnek több mint egymilliárd felhasználója van) kiválóan alkalmasak egy weboldal, termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére. Igyekezzünk olyan tartalmakat megosztani a bejegyzéseinkben, amely mellé elhelyezhetünk egy hivatkozást weboldalunkra.

 

6. YouTube

A fent említett oldalakhoz hasonlóan a YouTubenak is hatalmas felhasználói forgalma van minden hónapban. A videó a tökéletes modern reklámmédium, ezért minden sikeres cég előszeretettel használja. Az emailekhez hasonlóan a videók esetén is győződjünk meg arról, hogy felhívjuk a nézők figyelmét weboldalunkra, és hogy miért is érdemes ellátogatniuk oda!

 

 7. Vendégposztok

Keress fel népszerűbb oldalakat, amelyek weboldalad szakterületéhez kapcsolódó témákkal foglalkoznak. Felajánlhatod, hogy vendég-cikkeket írsz az adott oldalra, amelyben elhelyezheted saját hivatkozásodat.

Szerző: Mocsonoky Csaba

címkék: Facebook, Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!