Keresés

Menü

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát


A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

2013.11.10.

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát
Ha nő vagy és nem pálcika vékony, bizonyára már te is ismered a teltkarcsú hölgyek egyik legigényesebb márkáját a Wannabeet.  Ha nem, akkor csak azon kevesek közé tartozhatsz, akiket nem ért még el az elmúlt évben az a totális online marketing, amelyet a Wannabee és mögötte a Marketing Professzorok Kft. indított. Sok százezer teltkarcsú hölgy azonban jól ismeri, hiszen ők azok, akik azt a forgalomnövekedést hozták, melyet a címben említettem. Mi kellett ehhez a sikerhez? Cikkünkből kiderül!
 

 

 

 

A Wannabee megalakulása

Miből számítjuk a címben említett ötszörös forgalomnövekedést? A Wannabee tulajdonosának évek óta működött egy molett márkája Száz Divat néven. 2012 során megbíztak bennünket azzal, hogy online marketing alapokon futtassuk fel a cég eladásait. Az ötszörözés egy év alatt sikerült. Nézzük át, mi történt ez alatt az egy év alatt!
 
A névváltoztatással kezdtük melyet követett a honlap és a marketing stratégia irányváltása is. Mit is jelent ez? Molett divat, hm, ki szeret molett lenni? Az olyan degradáló, nem? Dagadt… Én nem akarok duci ruhákat.  Persze, a keresőkbe lehet ezt írnád be, nyilván optimalizálni kell erre is a weboldalt,  de azért vegyük észre, nagyon-nagyon sok férfi szereti azokat a hölgyeket „akiken van mit fogni”.  Itt az ideje, hogy ráébresszük a kicsit túlsúlyos hölgyeket, hogy ne higgyenek a média hülyítésnek és a csontkollekciók valójában csak a kifutókra valók, a hálószobában az arányos nő a menő. A Wannabee márka tulajdonosa is osztotta ezt a véleményünket, így a Wannabee a Száz Divattal szemben már nem a duci lányok divatja, hanem a teltkarcsúaké. A ruhák is sokkal inkább ebbe az irányba mentek el, igazi divatmárka lett, ha megnézed a csatolt galériát, te is láthatod. Fiatalos, trendi, friss, sexi.
A molett divatot muszájból horod, mert csak abba férsz bele. A Wannabee divatot teremt, melyben a teltkarcsú hölgyek szexinek és csodálatosnak érzik magukat! 
 

A Wannabee marketing kampánya

Adott tehát egy modern, fiatalos márka, jó design, jó hangulatú ruhák. Mit tehetünk meg azért, hogy ezeket a ruhákat minél több teltkarcsú hölgyhöz eljutassuk? A divatmarketing területén több, nagyon hatékony eszköz is rendelkezésünkre áll. Ilyen például a havonta 300.000 feletti számú látogatót vonzó Divat és Stílus portál és annak Facebook oldala. Pr cikkek, melyek bemutatják a márkát, annak kollekcióit, előnyeit, valamint igyekeznek ráébreszteni a magukat molettnek tartó lányokat, hogy ők is gyönyörűek, sok-sok emberhez eljutnak. A következő cikkek mind a Wannabee célcsoportjához szólnak:
 
• Molettként is van élet a strandon
• Vásárlási tippeket, nem csak molett hölgyeknek!
• Karcsúsító ruhák, tippek és trükkök a karcsú alakért
• Wannabee - A teltkarcsú nők divatja
• stb….
 
A Facebookon a Wannabee oldalának népszerűsítését is fontosnak tartjuk, ezért játékokkal , kvízekkel melyeket alkalmazásokba ültettünk folyamatosan növeljük a Wannabee rajongótáborát. Alternatív Facebook oldalt is indítottunk azoknak, akik nem szívesen csatlakoznak egy márka oldalához, de egy ügyet szívesen lájkolnak, így született meg a Plus Size Zone Facebook oldala, mely a teltkarcsú lányokat célozza meg. Nyilvánvalóan ebbe az oldalba is posztolunk Wannabee ruhákat, de sokkal több az úgynevezett „hangulatposzt”, mint egy céges oldalon. 
 
Párhuzamosan a közösségi média marketinggel folyik a Wannabee oldalának keresőoptimalizálása is. Manapság a Google-t használó emberek már összetett kereséseket indítanak, így a keresőszavak kiválasztásánál is ez volt a szempont.  Ilyen pl. a molett webáruház kifejezés a többiről titoktartási okokból nem beszélhetünk. A lényeg azonban az, hogy ezen kifejezések nagy többségére az elsők között jön a Wannabee oldala. 
Marketing tapasztalatunkkal igyekszünk segíteni a ruhák designjának kialakításában is. Talán ez az egyedüli olyan pont a cégvezetésben, amit nehezen viszünk keresztül, hiszen a marketinges másképp látja a ruhákat, mint a tervező.  Mi szívesen használnánk szubliminális üzeneteket magukon a ruhákon is, de ez néha nehezen összeegyeztethető a ruha tervező elképzeléseivel….
 

Wannabee és a viszonteladók

A Wannabee azonban nem csak egy webáruház, hanem egy gyártó is, akinek nincs a weben kívül saját üzlete, csak viszonteladói. Azoknak viszont igazán kiváló partnere lehet egy olyan magyar márka, akinek ekkora médiaszele van az online térben. Sok százezer ember elérése a közösségi médiákon keresztül, multikat is megelőző weboldal látogatottság, igazi, lelkes rajongótábor a Facebookon. Ha egy márkát képviselek, nagyon fontos, milyen annak a keresettsége, ismertsége, illetve milyen a marketing támogatottság, amit az adott márka biztosít számomra, mint viszonteladó számára. Ez a Wannabeenál a fent említettek alapján elég hangsúlyosan megvalósul, így elindítottuk viszonteladó kereső programunkat is, mely egyre sikeresebben fut. A viszonteladókat cikkken és Facebook posztokon keresztül keressük, és erre  az oldalra hívjuk. 
 

Legyen a te marketinged is kreatív, gondolkodj komplex online marketingen! 1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai több, mint 200 kis- és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!

 

Update 2014. december

A Wannabee márka törten fejlődése tovább dübörög. Ma a webáruházának árbevétele az átvétel időpontjához képest harmincegyszeres! 

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék:
Hogyan válasszunk célpiacot cégünk számára

A megfelelő célpiac kiválasztása vállalkozásod számára

2017-02-19

Az alábbiakban megismerkedhetünk a legfontosabb szempontokkal, amelyek alapján optimális célpiacot választhatunk magunknak.

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-02-18

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok