Keresés

Menü

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát


A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

2013.11.10.

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát
Ha nő vagy és nem pálcika vékony, bizonyára már te is ismered a teltkarcsú hölgyek egyik legigényesebb márkáját a Wannabeet.  Ha nem, akkor csak azon kevesek közé tartozhatsz, akiket nem ért még el az elmúlt évben az a totális online marketing, amelyet a Wannabee és mögötte a Marketing Professzorok Kft. indított. Sok százezer teltkarcsú hölgy azonban jól ismeri, hiszen ők azok, akik azt a forgalomnövekedést hozták, melyet a címben említettem. Mi kellett ehhez a sikerhez? Cikkünkből kiderül!
 

 

 

 

A Wannabee megalakulása

Miből számítjuk a címben említett ötszörös forgalomnövekedést? A Wannabee tulajdonosának évek óta működött egy molett márkája Száz Divat néven. 2012 során megbíztak bennünket azzal, hogy online marketing alapokon futtassuk fel a cég eladásait. Az ötszörözés egy év alatt sikerült. Nézzük át, mi történt ez alatt az egy év alatt!
 
A névváltoztatással kezdtük melyet követett a honlap és a marketing stratégia irányváltása is. Mit is jelent ez? Molett divat, hm, ki szeret molett lenni? Az olyan degradáló, nem? Dagadt… Én nem akarok duci ruhákat.  Persze, a keresőkbe lehet ezt írnád be, nyilván optimalizálni kell erre is a weboldalt,  de azért vegyük észre, nagyon-nagyon sok férfi szereti azokat a hölgyeket „akiken van mit fogni”.  Itt az ideje, hogy ráébresszük a kicsit túlsúlyos hölgyeket, hogy ne higgyenek a média hülyítésnek és a csontkollekciók valójában csak a kifutókra valók, a hálószobában az arányos nő a menő. A Wannabee márka tulajdonosa is osztotta ezt a véleményünket, így a Wannabee a Száz Divattal szemben már nem a duci lányok divatja, hanem a teltkarcsúaké. A ruhák is sokkal inkább ebbe az irányba mentek el, igazi divatmárka lett, ha megnézed a csatolt galériát, te is láthatod. Fiatalos, trendi, friss, sexi.
A molett divatot muszájból horod, mert csak abba férsz bele. A Wannabee divatot teremt, melyben a teltkarcsú hölgyek szexinek és csodálatosnak érzik magukat! 
 

A Wannabee marketing kampánya

Adott tehát egy modern, fiatalos márka, jó design, jó hangulatú ruhák. Mit tehetünk meg azért, hogy ezeket a ruhákat minél több teltkarcsú hölgyhöz eljutassuk? A divatmarketing területén több, nagyon hatékony eszköz is rendelkezésünkre áll. Ilyen például a havonta 300.000 feletti számú látogatót vonzó Divat és Stílus portál és annak Facebook oldala. Pr cikkek, melyek bemutatják a márkát, annak kollekcióit, előnyeit, valamint igyekeznek ráébreszteni a magukat molettnek tartó lányokat, hogy ők is gyönyörűek, sok-sok emberhez eljutnak. A következő cikkek mind a Wannabee célcsoportjához szólnak:
 
• Molettként is van élet a strandon
• Vásárlási tippeket, nem csak molett hölgyeknek!
• Karcsúsító ruhák, tippek és trükkök a karcsú alakért
• Wannabee - A teltkarcsú nők divatja
• stb….
 
A Facebookon a Wannabee oldalának népszerűsítését is fontosnak tartjuk, ezért játékokkal , kvízekkel melyeket alkalmazásokba ültettünk folyamatosan növeljük a Wannabee rajongótáborát. Alternatív Facebook oldalt is indítottunk azoknak, akik nem szívesen csatlakoznak egy márka oldalához, de egy ügyet szívesen lájkolnak, így született meg a Plus Size Zone Facebook oldala, mely a teltkarcsú lányokat célozza meg. Nyilvánvalóan ebbe az oldalba is posztolunk Wannabee ruhákat, de sokkal több az úgynevezett „hangulatposzt”, mint egy céges oldalon. 
 
Párhuzamosan a közösségi média marketinggel folyik a Wannabee oldalának keresőoptimalizálása is. Manapság a Google-t használó emberek már összetett kereséseket indítanak, így a keresőszavak kiválasztásánál is ez volt a szempont.  Ilyen pl. a molett webáruház kifejezés a többiről titoktartási okokból nem beszélhetünk. A lényeg azonban az, hogy ezen kifejezések nagy többségére az elsők között jön a Wannabee oldala. 
Marketing tapasztalatunkkal igyekszünk segíteni a ruhák designjának kialakításában is. Talán ez az egyedüli olyan pont a cégvezetésben, amit nehezen viszünk keresztül, hiszen a marketinges másképp látja a ruhákat, mint a tervező.  Mi szívesen használnánk szubliminális üzeneteket magukon a ruhákon is, de ez néha nehezen összeegyeztethető a ruha tervező elképzeléseivel….
 

Wannabee és a viszonteladók

A Wannabee azonban nem csak egy webáruház, hanem egy gyártó is, akinek nincs a weben kívül saját üzlete, csak viszonteladói. Azoknak viszont igazán kiváló partnere lehet egy olyan magyar márka, akinek ekkora médiaszele van az online térben. Sok százezer ember elérése a közösségi médiákon keresztül, multikat is megelőző weboldal látogatottság, igazi, lelkes rajongótábor a Facebookon. Ha egy márkát képviselek, nagyon fontos, milyen annak a keresettsége, ismertsége, illetve milyen a marketing támogatottság, amit az adott márka biztosít számomra, mint viszonteladó számára. Ez a Wannabeenál a fent említettek alapján elég hangsúlyosan megvalósul, így elindítottuk viszonteladó kereső programunkat is, mely egyre sikeresebben fut. A viszonteladókat cikkken és Facebook posztokon keresztül keressük, és erre  az oldalra hívjuk. 
 

Legyen a te marketinged is kreatív, gondolkodj komplex online marketingen! 1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai több, mint 200 kis- és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!

 

Update 2014. december

A Wannabee márka törten fejlődése tovább dübörög. Ma a webáruházának árbevétele az átvétel időpontjához képest harmincegyszeres! 

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék:
Gyors weboldal

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

2017-03-28

A mai rohanó világban elengedhetetlen, hogy weboldalunk gyorsan és hibátlanul működjön – íme öt módszer, amikkel megakadályozhatod weboldalad lelassulását! Weboldalad sebessége és teljesítménye...

Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok