Keresés

Menü

Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – második rész

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – második rész

2017.06.03.

Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – második rész

Korábban már bemutattunk néhány fontos változást, amiről érdemes tudnia a LinkedIn-felhasználóknak. Az alábbiakban további hasznos tudnivalókat mutatunk be a 2017-es változtatásokról.
 


1. Visszatértek az URL-ek a LinkedIn tevékenységekhez (bejegyzések, megosztások, stb.)

Sokan hallottunk már a ’Munkáltató marketingről’, és az emberek és a cégek, akik le akarták követni korábbi tevékenységeiket, ezt egy URL segítségével meg is tehették a LinkedIn-en, így akár egy táblázatban is nyomon követhették azokat. Az oldal első nagyobb változtatása után ez a funkció eltűnt, de szerencsére azóta ismét elérhető – a bejegyzés jobb felső sarkában található három pontra kattintva és a ’Copy link to post’ pontot választva.

 

2. Tisztán látható kapcsolat és követő-számok

A régi verzióban nem volt egyértelmű, hogy hány kapcsolattal rendelkezünk, azonban most már elég csak a My Network-re kattintani, hogy pontosan láthassuk ezt az értéke a bal felső sarokban – ráadásul akár vezetéknév, keresztnév, vagy időrendi sorrendben is rendezhetjük őket.

Mások követőinek számát is egyszerűen kideríthetjük, elég csak egy általuk kiposztolt cikket megvizsgálni. Elég csak rákattintani a profiljukra és megvizsgálni, hogy mennyit mutat a ’Followers’ számláló legutóbbi bejegyzésük felett.

 

3. Részletes keresés – már nem a képernyő felső részén jelenik meg

A részletes keresés az egyik legfontosabb funkció a LinkedInen (akár a saját Kapcsolatok között, akár az egész oldalra kiterjedően). Hogy használhassuk az új keresést, a nagyító-ikonra kell kattintanunk.

 

4. A LinkedIn bejegyzések (Post) ezentúl cikkek (Article) néven futnak

Amikor a LinkedIn először hívta fel a figyelmet a különböző bejegyzések (már cikkek) megosztására, akkor automatikusan értesítette az összes kapcsolatot a megosztott cikkről. Ezt a funkciót eltávolították. Továbbá nem vihetjük fel a cikkeket az archive.org-ra sem a LinkedIn robots.txt fájlnak köszönhetően.

 

Azonban továbbra is van értelme cikkeket megosztani a LinkedInen, hiszen ezek megjelennek a hírfolyamban, és így nagyobb népszerűségre tehetnek szert. A Google számára sajnos több időbe telik, hogy a LinkedIn cikkek megjelenjek a keresési találatok között (korábban ez azonnal megtörtént).

 

A cikkek tartalmának kezelése is megváltozott. Egy új felületet kaptunk, és a formázás néha extra sorokat ad hozzá a cikkhez, vagy a kép a cikk legtetején jelenik meg (ezt a problémát többnyire már javították).

 

5. Az új kapcsolatok eltűntek a hírfolyamból – de már újra láthatók

Az új kapcsolatokról szóló értesítések átmenetileg eltűntek a hírfolyamból.

Egy másik fontos funkció is elérhetővé vált – most már a legutóbbi bejegyzések szerint is rendezhetjük a hírfolyamot. Ebben a nézetben ismét megjelennek az új kapcsolatokról szóló értesítések. Azonban az oldal rövid időn belül automatikusan visszaállítja a rendezést a ’Top’, azaz a legfontosabb bejegyzésekre. Erre érdemes odafigyelni!

 

6. A nevek elé helyezett @ jel nem mindig a megfelelő neveket ajánlja fel

Ez sokak számára rendkívül zavaró lehet. Fontos ellenőrizni, hogy a megfelelő embereket jelöljük meg például a válaszainkban.

 

7. Egyéb új funkciók

  • Már megváltoztathatjuk az értesítései beállításainkat (https://www.linkedin.com/notifications/settings/)
  • Stilizáltabb elrendezés, aminek a központja a hírfolyam
  • A Facebookéhoz hasonló chatfunkció
  • A Tapasztalatok-részben a tapasztalatainkat úgy rendezhetjük, hogy a szerintünk legfontosabbak elsőként jelenjenek meg
     

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék: SMM
Tudjuk a közösségi média marketing a PR kommunikációra a legalkalmasabb, direkt konverziókat inkább a SEO-tól várunk. De mi most a legjobb SMM stratégia?

Brand építési tippek az Instagramra

2017-10-05

Tudjuk a közösségi média marketing a PR kommunikációra a legalkalmasabb, direkt konverziókat inkább a SEO-tól várunk. De mi most a legjobb SMM...

21 LinkedIn SlideShare tipp és tudnivaló, amelyekkel fellendítheted tartalommarketinged

21 LinkedIn SlideShare tipp és tudnivaló, amelyekkel fellendítheted tartalommarketinged

2017-09-05

A LinkedIn Slide Share segíti a hatékony marketing kommunikációban, mivel egy látványos, és online is használható prezentációs eszköz. Mutatjuk, hogy használd!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!