Keresés

Menü

Tedd interaktívabbá az üzenőfaladat! Egy új alkalmazás, melynek segítségével „interaktív képet” készíthetsz! A ThingLink bemutatása.

Marketing Professzorok
Facebook

Tedd interaktívabbá az üzenőfaladat! Egy új alkalmazás, melynek segítségével „interaktív képet” készíthetsz!

2013.04.28.

Egy új alkalmazás a Facebookon, melynek segítségével egy „képbe” össze tudsz foglalni rengeteg mindent: videó, Wikipédia, további albumok, külső linkek, és akár az összeállítás készítőjének névjegye is.  Ejtsd ámulatba ismerőseidet, vagy követőidet Facebo

Forrás: matebalazs.hu

 

Egy új alkalmazás a Facebookon, melynek segítségével egy „képbe” össze tudsz foglalni rengeteg mindent: videó, Wikipédia, további albumok, külső linkek, és akár az összeállítás készítőjének névjegye is.  Ejtsd ámulatba ismerőseidet, vagy követőidet Facebook oldaladon, vagy akár használd céged bemutatására. Íme a ThingLink!
 

 

 
A ThingLink interaktív fotó felülete hivatalosan kedden érkezett meg a Facebookra, ami így lehetővé teszi, hogy képekbe ágyazott tartalmakat (akár videók, szövegek és albumok egyszerre) nézegethessenek barátaid a te oldaladon, anélkül, hogy elhagynák annak idővonalát. Magánszemélyként ez egy jó szórakozás, népszerűséged növelésének eszköze, cégként egy hasznos bemutatkozási felület. 
 

Mi is az a ThingLink?

 
A ThingLink lehetővé teszi a rajongói oldalak számára – legyen az akár magánszemély,  egy nagy cég, esetleg egy kis vállalkozás, vagy bárki -, hogy képeiket linkekkel, videókkal, vagy egyéb tartalmakkal egészítsék ki. Ha egy kép fölé visszük a kurzort, azon megjelennek az extra tartalmakat jelző ikonok, melyekre kattintva megnyithatunk videókat, hangfájlokat, vagy egy másik oldal linkjét. Ezeket eddig csak a szövegbe ágyazott linkekkel lehetett megnyitni, így azonban már egy képről elérhető bármilyen tartalom. Az egész első látásra úgy néz ki, mint egy videó. Vonza a szemet, kattints ide, érdemes! 
 
Ez egy igen hatásos módszer az oldalak számára, hogy rajongóikat még több tartalommal lássák el, ráadásul azonnal, ezzel sokkal egyszerűbbé és konkrétabbá válik a kommunikáció. Nézzétek meg saját interaktív képünket az írországi Dark Hedges fasorról itt a ThingLInk oldalán és itt a Facebookon.
 

Hogyan hozzunk létre interaktív képeket a ThingLink segítségével?

Képet létrehozni egyszerűbb, mint gondolnánk. Először is regisztrálnunk kell a thinglink.com weboldalán, amit e-mail címmel is megtehetünk, de Facebook fiókunkkal is összeköthetjük. Ezután a felső sorban található ’Create’ menüpontban készíthetünk új képet. Csak fel kell töltenünk a választott képet, ezután pedig az megjelenik a szerkesztő ablakban. A képre kattintva különböző ikonokat adhatunk a képhez, melyek linket és leírást tartalmazhatnak. Egyes linkeket felismer a szerkesztő, így ha hozzáadunk egy YouTube videót, vagy Google Maps térképet a képhez, annak nem csak a linkjét jeleníti meg egy kis ablakban, de magát a térképet vagy videót is. A leírás mellett megválaszthatjuk az ikon külsejét is, így egy képgalériára mutató linkhez egy fotó ikonját tehetjük, de van play-gomb videókhoz és zenékhez, de Facebook és Twitter ikon is találtható itt. Menthetjük, illetve törölhetjük az ikonokat, beállíthatjuk, hogy mások szerkeszthessék-e a képet, vagy beállíthatjuk azt is, hogy csak azok nézhessék meg a képet, akiknek megvan a linkje. 
 
 

Ha szeretnéd közösségi média marketinged egy kreatív csapatra bízni, akik oldalaik mögött 680.000 Facebook rajongót tudhatnak, kattints ide

 
 
A szerkesztés végeztével a jobb oldali oszlopban található ikonokkal megoszthatjuk, kommentelhetjük, szerkeszthetjük vagy akár törölhetjük is a képet. A ’Stats’ ikonra kattintva egy mini-statisztikát is kapunk a képünkről, mely elárulja, hogy mennyien nézték meg a képet, hány tag fölé vitték az egeret, és hányra kattintottak rá.
A kész képet megoszthatjuk Facebookon, ami megjelenésében egy videóra fog hasonlítani, azonban rákattintva nagyobb lesz a kép, és megjelennek rajta az interaktív ikonok is.
 
 
 

Ha szeretnéd megtanulni, hogyan szerezhetsz valódi rajongókat cégednek vagy ügyednek a Facebookon, jelentkezz közösségi média marketing tanfolyamunkra. Részletekért kattints ide!

 

 

 

Stipple és a Thinglink

Nem a ThingLink az első interaktív képeket nyújtó szolgáltatás Facebookon. Januárban már belépett Stipple is, hasonló funkciókkal. Ez valószínűleg mutatja az új trendeket, és azt is jelenti, hogy több ilyen szolgáltató lép majd be a Facebookra interaktív tartalmak lehetőségével.
 
 
A ThingLink már novemberben megjelent Twitteren is. A platform szóvivője szerint az interaktív képek nagyjából ötször akkora elérést produkáltak megjelenésükkor, mint az egyszerű bejegyzések. Ha már Twitteren is ilyen nagy sikereket ért el a lehetőség, Facebookon valószínűleg ez hatványozódni fog, és a hirdetők egy igen erős fegyvert kapnak kezükbe. Kíváncsian várjuk, vajon sikerül-e beváltania a ThingLinknek a hozzá fűzött reményeket!
 
 

Javasolt egyéb marketing cikkek:

 

 

 
 
 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

címkék: Facebook
Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

2017-04-05

Az Instagram nem csak a magukat szépnek képzelő lányok selfieiről szól, marketing eszközként is kiváló, ha tudod, hogyan cégesen kell kezelni. Megmutatjuk!  

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-02-18

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!