Kíváncsi vagy milyen lett a Tesco új webáruháza? Érdemes használni vagy sem? Leelemeztük felhasználói és online marketing szempontból is! Közösségi média marketing és keresőoptimalizálás szempontból is vizsgáltuk!

Belépés

Webáruházat nyitott a Tesco, leteszteltük!

Webáruházat nyitott a Tesco, leteszteltük!

Forrás: matebalazs.hu

 

Szerencsére már rengeteg dolgot rendelhetünk meg webáruházakból, legyen az műszaki cikk, bútor, játék, stb. A listát sokáig folytathatnánk, azonban élelmiszer rendelésre eddig nem sok lehetőség adódott. A Tesco ezt az űrt próbálja betölteni a Tesco webáruház elindításával, ahonnan kínálatukból bármit megrendelhetünk. Ugyan a szolgáltatás még nem mindenhol elérhető, azonban országos terjeszkedés várható. A hír maga örömteli, azonban mégis beszélnünk kell róla: jól használható a Tesco webáruháza, vagy használhatatlanná teszi a sok hiba? 
 

 

 

 

Először is hadd kezdjem azzal, ha egy ilyen cég, mint a Tesco, webáruház nyitása mellett döntött, akkor ez számodra is jelzésértékű: eljött a webáruházak ideje Magyarországon is! Neked is el kell gondolkodnod tehát, hogy nyiss ebbe az irányba! Ha nem tudod, hogyan indulj el, szívesen segítek benne! Kattints ide, és írj nekem, beszéljünk a Te vállalkozásodról! A webáruházak esetében egy új startvonalat húz az Internet: egy kisvállalkozás és egy multi ugyanolyan sikereket érhet el, itt nem csak a pénz számít. Cikkünk is mutatja, egy olyan óriás, mint a Tesco sem feltétlenül a legeslegjobb webáruházat indítja, egy kisvállalkozás is indíthat, akár jobbat is! Nos nézzük, mi a baj a Tesco webáruházával 
 
 

Tesco Webáruház: a pozitívumok

Az oldal dizájnja visszafogott, amolyan tipikusan Tesco-s, kezelhetősége kiváló. Az oldalon minden árut megtalálhatunk, amit az áruházban kapni lehet, a legfontosabbak azonban talán a friss termékek: zöldség, gyümölcs, hús, pékáru. A bevásárlás fülön belül kategóriánként kereshetjük meg a számunkra szükséges dolgokat, de a keresés is remekül működik, aminek segítségével még gyorsabban megtalálhatjuk a keresett árut. 
Találunk akciós termékek fület is, ahol a kategóriákra osztott termékeknél mindig láthatjuk mi meddig akciós, illetve láthatjuk azok szavatossági idejét is, amennyiben a közeli lejárat miatt akciósak (ami egyébként a többi termék esetében nem jelenik meg, de erről majd később).
 
A Tesco webáruház ügyfélszolgálata külön szót érdemel. Az oldalon található segítség ablakban egy ingyenesen hívható telefonszám, melyen az ügyfélszolgálat tagjai készségesen állnak rendelkezésünkre bármilyen problémával kapcsolatban. Aki nem szeret telefonálni, vagy csak úgy érzi, hogy általános problémája van, megnézheti az ugyanitt található, amolyan gyakran ismételt kérdések részt, ahol szinte minden kérdésre választ kaphatunk.
 
Keresőmarketing és közösségi média marekting elemzés a Tesco webáruházánál
 
Ha ez még nem lenne elég, a kiszállítás után jogunkban áll a termék visszaküldése a futárral. Ha nem találjuk frissnek a kenyeret, foltos a banán, azért nem kell fizetnünk, csak visszaadjuk a futárnak az átvétel után. Fontos, hogy mindenképp ellenőrizzük a terméket az átvételnél. Az átvétel után még 8 napig cserélhetjük vissza a termékeket, azonban azt már nekünk kell megtennünk valamelyik áruházban, ha a futárnak nem adtuk vissza.
A kiszállítás is teljesen rendben van. Reggel 8-tól este 10-ig történő kiszállításra van lehetőség, ezen belül két órás idősávok állnak rendelkezésünkre. Az idősávot jó, ha előre lefoglaljuk, ugyanis a népszerű időpontok gyorsan betelnek. Gondolunk itt az este 8 és 10 közötti időszakra, amikor már valószínűleg a legtöbben otthon vannak. Egyesek szerint további reggeli és esti időpontok kellenének, de annyira talán még nem gyorsult fel a világ, hogy hajnali 4re rendeljünk tejet. A kiszállítás díja az idősávtól és címünktől is függhet, de ha nem csak egy kiló kenyeret és tíz deka párizsit veszünk, valószínűleg megéri.
 
 

Tesco webáruház: hiányosságok

Először nézzük online marketing szempontból az áruházat. Ha belépsz a Tesco.hu oldalra, nem lesz egyszerű megtalálnod a webáruház linkjét. Lehet, hogy még tesztidőszak van, de azért nem rejteném el ennyire azt amit tesztelek és mindenhol hirdetek. A keresőoptimalizálás szempontjából sem használja ki a Tesco a lehetőségeket, és akkor még finoman fogalmaztam. Ez jó hír a konkurenseknek, nem lesz nehéz legyőzni a Google-ben a Tescot…. Első látásra a Tesco közösségi média marketingje jónak tűnik, hiszen 244.037 ember kedveli ebben a pillanatban az oldalt, de aki követ minket, és olvassa cikkeinket tudja, hogy ez a szám nem minden. Sokkal fontosabb az, hogy csak 7.829 ember beszél erről, ami nagyon-nagyon kevés, főleg arányaiban a rajongószámhoz. Összefoglalva a Tesco webáruházának online marketingje gyenge osztályzatot kapott, ami rossz hír a Tesconak, jó hír annak aki konkurens oldalt akar indítani  
 
 
Most akkor nézzük az elemzést felhasználói szempontból!  A már fentebb említett szavatossági idő szinte mindenhol hiányzik a termékeknél, ami valljuk be, igazán fontos vásárlás során. Ezen kívül sok termék leírása is elég hiányos, főleg, ha olyasmikről van szó, amit még nem ismerünk. Ilyen esetekben ugyan megoldást nyújt, hogy vissza tudjuk küldeni a futárral, ha nem vagyunk elégedettek a termékkel, vagy annak szavatossági ideje túl közeli. Megnyugtató tény azonban, hogy minden terméket úgy küldenek el, hogy a legkésőbbi lejáratút teszik csomagunkba.
 
Fizetésre csak és kizárólag kártyával van lehetőségünk, akár a futárnak fizetünk, akár az oldalon adjuk meg kártyánk adatait. A fizetés pozitívuma, hogy a pénzt csak akkor vonják le számlánkról, mikor a futártól átvettük a termékeket, így ugye a visszaküldött termékeket sem fizetjük ki előre, utólag nem lesz belőle gond. Készpénzes fizetésre tehát nincs még lehetőség, és információ sincs róla, hogy lesz-e a későbbiekben.
 
A Tesco webáruház kedvenceim fül része valószínűleg még fejlesztésre váró tartalom, ugyanis nem tudunk csak úgy a kedvenceinkhez adni termékeket. Ide azok a termékek kerülnek, melyeket kosarunkba raktunk. Így pont az értelme vész el a kedvencek lehetőségnek, mert miért akarnánk minden alkalommal látni összes rendelt termékünket ott, ha csak elég lenne az a pár is, amikre nagyjából mindig szükségünk van.
 
Az irányár okozhat még gondot rendelés során, ugyanis a termékek ára változhat megrendelésünk leadása után. Az akcióknál feltüntetik annak időtartamát, és le is írják, hogy az azután történő kiszállítás esetén már más lehet az ár. De ugyanez fordítva is elsülhet, például egy megrendelt termék a kiszállítás előtt még akcióssá válik, így azért kevesebbet kell fizetni. Bárhogy is történik, a termék visszaküldése ilyen esetekben is működik.
 
Tesco webáruház elemzése online marketing szempontból
 
A rengeteg előnye mellett ugyan némi hátránya is van a Tesco webáruház használatának, azonban a legtöbbre megoldást jelenthet, hogy azokat a termékekért, amelyekkel valamiért nem vagyunk megelégedve, visszaküldhetjük a futárral. A Tesco webáruház kezd egyre népszerűbb lenni, ami további bővülés esetén valószínűleg csak fokozódni fog.
 

Szerző: Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Ossza meg!

Vissza: Online marketing cikkek
címkék: Online marketing

Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát

Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát
Ismered te is a mondást: “Tudom, hogy a reklámjaim fele célt téveszt. A baj az, hogy nem tudom, melyik fele." A marketing eszközök hatékonyságának mérése elengedhetetlen, segítünk, hogyan csináld! 
2014-08-26

10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez
Mi kell ahhoz, hogy az AdWordsben ne költs olyan sokat, mégis eredményesebb legyen a hirdetésed? Miért van az, hogy mi sokkal többet kihozunk egy hirdetési büdzséből, mint a tapasztalatlanabb ügyfeleink? 10 titkot most elárulunk!
2014-08-24

Hogyan készíts ügyfélmágnes landing page-eket? Segítünk!

A landing page a Te arcod, megjelenésed egy tárgyaláson. Az első benyomás mindent eldönt, nyersz vagy veszítesz. Nézzük meg marketing szempontból, milyen a jó érkezési oldal!
Amikor valakivel találkozol, és el szeretnél adni valamit, szép ruhába, igényes külsővel jelensz meg, és igyekszel jól teljesíteni a tárgyaláson. A honlapod olyan, mint te vagy, neki is így kell tennie a látogatókkal, ha azt szeretnéd, adjon el helyetted. Nem érdemes tehát elkapkodni apró részeteket, hiába adsz rá szép ruhát, ha szuvasak a fogai, és amint a vevőre mosolyog, az messze szalad rémületében. Rengeteg ilyen apró részlet van egy weboldal esetében, az online marketing egy összetett tudomány, emeljünk ki azonban ebből most egyet, azt a szuvas fogat, amit először lát meg a látogató és ez a „landing page”.
2014-08-23

A jó webdesign 9 titka – 3. rész

A jó webdesign 9 titka – 3. rész
A honlapkészítés során a megrendelő sokszor határozott elképzeléssel érkezik a honlapkészítő cégeknek is vannak bevett szokásaik, ezek azonban sokszor nem egyeznek a webdesign alapvető követelményeivel. 1998-óta foglalkozunk online marketinggel, a honlapkészítés során szerezett tapasztalatainkat, kutatásaink eredményeit foglaljuk össze A Webdesign 9 titka című sorozatunkban.
2014-08-22

Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

 

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat.

 

Online PR és Publishing

 

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

 

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

 

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és az Abfox Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom.

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!

Facebook

Az elveszett gyermek megtalálása a Facebook segítségével – amikor a közösségi média segít!
6 tipp a Facebookos elérések növeléséhez
Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?
8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 2 / 3
Milyen képek kellenek ahhoz, hogy sok embert érj el a Facebookon? Segítünk!
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?
5 alapvető tipp tartalommarketinghez
Visszaesett az elérésed a Facebookon? Nem megy már úgy a közösségi média marketing, mint...
A közösségi média tette sztárrá a legújabb szupermodellt
Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!
Mi a teendő, ha felfüggesztik Facebook oldalad?
Átverések az online marketing világából
Meghal jövőre a Facebook – avagy a 2014-es év TOP 7 közösségi média trendje
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
10 alapvető de bombabiztos tipp egy sikeres Facebook oldal vezetéséhez.
Facebook felhasználói segédlet kezdőknek - Hogyan állíthatod be, hogy ismerőseid mit...
Rajongó vagy követő – neked melyik van a Facebookon?
A Facebook a te neveddel, képeddel hirdet, tudsz róla?
Megérkezett a Facebook legújabb és az utóbbi időkben egyik legizgalmasabb újítása, a...
Új Facebook algoritmusok, melyek növelhetik oldalad elérését!
Hamarosan mindent elárulhat rólad a Facebook, ha nem vigyázol minden lépésedről tudni fognak!...
Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan...
Facebook matricák, azaz hangulatjelek. Megmutatjuk, hogyan használd!
10 alapvető biztonsági tipp Facebook felhasználók számára
Hashtag a Facebookon – tudod, hogy kell használni? Megmutatjuk.
Megérkezett az új Facebook Insights – nézd át velünk, mit tud!
Tedd interaktívabbá az üzenőfaladat! Egy új alkalmazás, melynek segítségével „interaktív...
Felejtsd el végre a kuncsorgást a Like-okért! 3 tanács, melyet érdemes követned egy hatékony...
Állatvédő vagyok, de egyre kevésbé segít a Facebook megosztás, mit tegyek?
Újra változások az Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!
Különleges Facebook chat ikonok, smiley-k, hangulatjelek
Facebook felhasználási alapok – mit hogyan kell csinálni? Segítünk!
Idegesítenek bizonyos ismerőseid Facebook posztjai, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk,...
Legyél biztonságban a Facebookon – gyakorlati adatvédelmi beállítási tanácsok Neked! 1. rész
A Facebook Ad Manager változásokon megy keresztül, bemutatjuk, melyek ezek!
Te tudod, hány alkalmazásnak adtál engedélyt, s mire? Ideje utána nézned, hiszen a Nagy...
TOP 3 gyakorlati tipp Facebook oldalad tökéletesítéséhez
Tudd, kik Facebook oldalad követői és mit kedvelnek a legjobban? A Facebook statisztikai...
Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?
Biztonságban a Facebookon, avagy milyen veszélyek leselkednek rád, és a megoldás, hogyan...
Minél több embert szeretnél elérni posztjaiddal? Tudod mi kell ehhez? Avagy hogyan...
Egyszerűen és érthetően arról, miért nem látod minden oldal és minden barátod posztját az...
Nem mersz cégesen kommunikálni a Facebookon, mert félsz a negatív visszajelzésektől,...
Védd meg magad és adataidat a Facebookon, mi megmondjuk hogyan!
A Facebook és versenytársai - van itt még valaki?
A sikeres Facebook oldal első kulcsa
Facebook Graph Search keresőoptimalizálás
Egy amerikai tanulmány margójára: a közösségi média és a Google keresések játszanak a...
Facebook nyereményjátékok szabályos lebonyolítása
A Facebook AVATAR azaz a kamu vagy fake profil
10 tipp a sikeres Facebook oldalhoz!
Mi az a Facebook? Kell nekem egyáltalán?
Tovább...

Online marketing

Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát
Hogyan készíts ügyfélmágnes landing page-eket? Segítünk!
AdWords tippek 2014-2015 – Így lesz több átkattintásod
A marketing 7P-je az online marketingben
Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős „Rólunk” oldalt weboldaladra?
SEO kontra SEM esetleg SMM? Mit is jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan használjuk őket a...
Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek:)
Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!
Mi is az és mire jó az Alexa Ranking?
Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?
Linképítés, linkmarketing 2014 - valóban ilyen nehéz a helyzet?
8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 3 / 3
8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 2 / 3
A siker kulcsa 2014-ben: az online reputáció (hírnév) növelése
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?
5 alapvető tipp tartalommarketinghez
Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked?
Miért érdemes külsős marketing tanácsadót alkalmaznod?
Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét
Egy zseniális gerilla kampány a DHL-től: reklámozzanak a konkurenciáim!
Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk!
Egy rendkívül hatékony vevőszerző eszköz, avagy hogyan építs levelezési listát és hogyan...
Erre figyelj 2014-ben az online marketing világában
Átverések az online marketing világából
Meghal jövőre a Facebook – avagy a 2014-es év TOP 7 közösségi média trendje
A legjobb repülésbiztonsági bemutató videó, amit valaha láttam!
Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?
10 hatékony tipp melyek segítségével sikeres lehet weboldalad
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
14 Google termék, amikről nem is tudtál
5 jó ok, amiért érdemes Google Plus-t beépítened az online marketing stratégiádba
Ötletes marketing videó a Fordtól
Hallottad te is? Teljesen megváltozott a Google algoritmusa. Itt a Kolibri! Elmondjuk, milyen...
Rajongó vagy követő – neked melyik van a Facebookon?
Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a...
Egy kis bulvár szombat estére: a Google Street View út menti légyottot örökített meg.
Megdöbbentő tények, számok és érdekességek a Google keresőről.
Egy webáruház nyitásának és üzemeltetésének jogi feltételei. Hogy mindennel tisztába légy!
2 hónap alatt háromszoros forgalomnövekedés egy webáruházban! – Hogyan értük el?
Webáruházat szeretnék! Bérelt vagy saját a jó választás?
Idegesítenek a reklámok a Facebookon vagy máshol az Interneten? Ha akarod, eltüntetheted őket,...
A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?
Mi a leghatékonyabb eszköz az online marketingben, mit részesíts előnyben: AdWords, Facebook,...
Webáruházat nyitott a Tesco, leteszteltük!
Egy nagyon jól célozható marketing avagy hogyan reklámozzunk sikeresen a LinkedIn-en?
Egy kiváló marketing eszköz a Facebook és annak fizetett hirdetései
Hogyan növeljük Google AdWords hirdetéseink átkattintási arányát
Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google AdWords kampányunkból?
Alapvető tippek bloggereknek a sikerért
Mérd meg, mennyire hasznos számodra a Facebook! Aki ebben segít az a Google!
A Foursquare mint közösségi média- és mobilmarketing eszköz
Az Internet világa veszélyes! Védekezz! Alapvető biztonsági beállítások és tanácsok...
Közösségi média marketing gyakornoki állás lehetőség
5 dolog amivel tönkreteheted online hírnevedet
Politika és az internet - lehet ezt függetlenül is csinálni!
10 éves a Google News (Hírek) – te használod?
Google a vállalkozóknak (Google for Entrepreneurs – Google for Entrepreneurs)
Hogyan válhat hatékony online marketing eszközzé a minőségi tartalom?
Vásárlási szokások - a weben
Milyen tulajdonságok vezetnek el a sikeres online vállalkozás felépítéséhez?
7 ok amiért érdemes blogot vezetned
A börtönben - VIM reklám
Holland-Magyar 8-1. Ez vicc! De ekkora?! Hatalmas videó, ezen te is szétröhögöd magad!
Szeretnél több ügyfelet?
Látogatottság növelés
A jó internetes jelentét titkai
Tovább...

SMM

A közösségi média marketing nem csak a Facebookból áll! Megmutatjuk, hogyan használd...
6 tipp a Facebookos elérések növeléséhez
Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?
8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 2 / 3
Milyen képek kellenek ahhoz, hogy sok embert érj el a Facebookon? Segítünk!
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?
5 alapvető tipp tartalommarketinghez
Az év reklámja női és férfi verzióban a Renault-tól!
Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló stratégia, ami működik
A közösségi média tette sztárrá a legújabb szupermodellt
Mi a teendő, ha felfüggesztik Facebook oldalad?
Farkast kiáltanak: vége az ingyenes Facebook marketingnek!
Átverések az online marketing világából
Az én ügyfeleim cégek, jó nekem a közösségi média marketing? – Avagy a hatékony B2B...
Meghal jövőre a Facebook – avagy a 2014-es év TOP 7 közösségi média trendje
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
10 alapvető de bombabiztos tipp egy sikeres Facebook oldal vezetéséhez.
Rajongó vagy követő – neked melyik van a Facebookon?
A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!
Új Facebook algoritmusok, melyek növelhetik oldalad elérését!
Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan...
2 hónap alatt háromszoros forgalomnövekedés egy webáruházban! – Hogyan értük el?
Mennyit ér egy rajongó, mennyiért tudok újakat szerezni?
Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása
Közösségi média marketing trendek 2013 – mi várható?
Egy nagyon jól célozható marketing avagy hogyan reklámozzunk sikeresen a LinkedIn-en?
Egy kiváló marketing eszköz a Facebook és annak fizetett hirdetései
A Twitter használata a közösségi média marketing területén
A Foursquare mint közösségi média- és mobilmarketing eszköz
Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?
6 gyakori hiba a Facebook oldalak kezelésénél
Top 7 közösségi média marketing hiba, amelyet nem szabad elkövetned
Van élet a Facebook-on túl?
A közösségi média stratégia alapjai 2013-ban
Mennyire hatékony a közösségi média, hogyan mérhető az eredményessége?
Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?
Tovább...

SEO, keresőoptimalizálás

Felejtsd el a keresőoptimalizálás fogalmát 2015-re!
SEO kontra SEM esetleg SMM? Mit is jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan használjuk őket a...
4 tipp, amelyekkel több embert érhetsz el YouTubeon – YouTube keresőoptimalizálás
A PageRank szerepe 2014-ben a keresőoptimalizálásban.
A 6 leghatásosabb keresőoptimalizálási trükk 2014-ben
Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?
Linképítés, linkmarketing 2014 - valóban ilyen nehéz a helyzet?
10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. 2. rész
10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. Első rész.
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?
Linképítés, linkmarketing trendek 2014
Mi az, a nagyoknak lehet, de neked tilos? A LOPÁS!
Most akkor valóban meghalt a keresőoptimalizálás?
Átverések az online marketing világából
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
5 jó ok, amiért érdemes Google Plus-t beépítened az online marketing stratégiádba
Hallottad te is? Teljesen megváltozott a Google algoritmusa. Itt a Kolibri! Elmondjuk, milyen...
50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak
A fizetett linkek vásárlás már nem kifizetődő a keresőoptimalizálásban! Ne manipulálj a...
6 keresőoptimalizálási hiba, amit túl sokan követnek el .Te ne tedd!
Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket...
Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!
Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan...
Magad keresőoptimalizálod weboldalad, vagy SEO szakembert keresel? Hogyan áll ma a...
4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell
Keresőoptimalizálás 2013 – mik az újdonságok?
A Google egy fontos Penguin frissítést adott ki (v2.0 #4)
2 hónap alatt háromszoros forgalomnövekedés egy webáruházban! – Hogyan értük el?
Hátrább került weboldalad a Google kereső listájában? Nem tudod, mi lehet a hiba? Segítünk! 1. rész
Rabló a FIDESZ? Legalábbis a Google szerint! Avagy Google bomba támadás a kormánypárt ellen!
Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google AdWords kampányunkból?
A keresőoptimalizálás stratégiai sorrendje
Sok látogatót szeretnél honlapodra? Tanulj meg keresőoptimalizálni! Most megmondjuk, hogyan!
Az off-page keresőoptimalizálás alapjai
Az on-page keresőoptimalizálás alapjai, szabályai
Tartósan sok látogatót szeretnél honlapodra? Akkor ismerkedj meg a keresőoptimalizálás fogalmával!
Nyílt forráskódú vagy zárt forráskódú tartalomkezelő rendszert (CMS) használjak honlapom...
Buzi zsidó segítség a Fidesznek? Hát ez meg mi? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!
Facebook Graph Search keresőoptimalizálás
Egy amerikai tanulmány margójára: a közösségi média és a Google keresések játszanak a...
A Google agya belülről
Alapkövetelmények egy honlappal szemben
Fontos az oldalak betöltési sebessége?
Tovább...