Keresés

Menü

Mit is takar a tartalomhálózat kifejezés? Miért van rá szükség? Milyen tartalomhálózat opciók léteznek?

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Tartalomhálózat


Minden nagyobb keresőmotor rendelkezik egy saját tartalomhálózattal a fizetett keresőfelületén belül. A Google esetén ez, az úgy nevezett „Display Hálózat”. A Google AdWordsön belül a reklámozók különböző tartalomhálózat-opciók közül válogathatnak, melyek a következők:

 

Tartalomhálózat opciók:


1. Tartalomhálózat – Weboldalak kiválasztása

Különböző weboldalak, vagy azok bizonyos részeinek kiválasztása, ahol megjelenik majd az adott reklám.

 

2. Tartalomhálózat – Szövegtől függő vagy kontextuális hirdetések

Lehetővé teszi, hogy a hirdetések olyan cikkek, blogbejegyzések és más webtartalmak mellett jelenjenek meg, amelyek előre megadott kulcsszavakat tartalmaznak.

 

3. Érdeklődési kategóriák a tartalomhálózaton belül

A hirdetések előre megadott érdeklődési körökkel rendelkező felhasználóknak jelennek meg (például sport, utazás, főzés, stb.)

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!