Keresés

Menü

A sikeres online jelenlét titka a hozzáállásodon és a munkádba vetett hiteden is múlhat.

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Milyen tulajdonságok vezetnek el a sikeres online vállalkozás felépítéséhez?

2011.08.05.

siker

Hogy sikeres legyél az interneten, néhány olyan személyes tulajdonsággal kell rendelkezned, amelyek elengedhetetlenek  ahhoz, hogy vállalkozásodból a legtöbbet hozhasd ki. Sokszor nem elég egy jó ötlet, egy jó csapat. Meg kell ismerkedned az online világ szabályaival és alkalmazkodnod kell hozzájuk ahhoz, hogy méltó résztvevője legyél a versenynek. Ehhez adunk most néhány tanácsot. Mi vezethet a sikerhez? Most megtudhatod!


 

Határozottság

 
Ki lehet hosszútávon sikeres enélkül? Elkezdeni valamit és időközben többször feladni, fogalmazhatunk úgy, hogy népbetegség. Jellemző ez a vállalkozókra és az egész társadalomra. Azokra, akik azonnali kielégülésre vágynak. Ki akar kemény hónapok munkájával felépíteni egy profitáló üzletet? Nem sokan. Ez az oka annak, amiért a legtöbb vállalkozó nem tudja sikeresen venni az első akadályt.
 

Személyes kommunikáció

 
Igen. Még akkor is szükség van jó kommunikációs készségre, ha valaki a számítógép előtt dolgozik, hogy befolyásolni tudjon e-mailben, Twitteren, videóüzenetekben, Facebook frissítésekkel. Tudnod kell, hogyan kommunikálj különböző emberekkel a vásárlóktól a projektmenedzsereken és programozókon át a technikusokig. Ha agresszív, zavaros és könnyen súrlódó vagy, akkor valószínűleg nem visz messzire az út. Légy udvarias, segítőkész, barátságos és számos új ajtó nyílik ki előtted.
 
 

Technikai készség

 
Rendben. Talán nem kell megtanulnod a PHP programozást, vagy hogy hogyan indítsd újra az apache szervert, de ha nem érdekel a technika és félsz megismerni, akkor ez nem a te üzleted (kivéve, ha nagyon jó vagy a kiszervezésben).  Miután a web jelenti üzleted alapjait, ezért egyszer-egyszer fejlesztheted tudásodat. Tanuld meg például hogyan kell telepítened a WordPress-t vagy tudj domain nevet foglalni. De halkan megjegyzem és javaslom, hogy minden digitális vállalkozást vezető egyszer-egyszer vegye ki a részét a technikai feladatokból.
 
 

Termék kreáció

 
Igen, csinálhatsz pénzt az Adsense segítségével. Igen, lehet bevételed mint az Amazon leányvállalata. De több lehetőséged van, ha saját terméked, saját leányvállalatod és saját ügyféllistád van. Ha egyedül próbálsz profitot csinálni egy valódi cég leányvállalataként, ne lepődj meg, amikor leépítik a vállalatokat, vagy saját vállalatait kezdik versenyeztetni. És mi a legrosszabb? Ha te is ilyen leányvállalatként működsz, akkor ismerik a weboldalaidat, akkor tudják mely kulcsszavakra optimalizálsz és gyorsan létrehozhatnak egy weboldalt mellyel lenyomnak téged. Szóval a hosszútávú siker titka saját termékkel megjelenni a piacon.
 
 

Rugalmasság

 
Hosszú távon számos kihívással kell számolnunk. Legyél képes felállni, leporolni magad és újra és újra elölről kezdeni.
 
 

Nyugalom

 
Róma sem egy nap alatt épült. A Google nem törődik az új oldaladdal. Boldogan fog több hónapra kitiltani, ha túl hamar túl sok linket építesz. A listád először lassan fog növekedni. A web forgalmad először úgy fog szivárogni mint egy kis patak, majd árvízzé nőhet. „Növekedj lassan” a stratégia neve, melyet alkalmaznod kell, hogy sikeres legyél az online világban.
 
 

Etikusság

 
Ha alapvetően helytelen dolgot teszel, hogy pénzhez juss, hosszútávon nem lehetsz sikeres, még ha technikailag törvényes is az, amit teszel. Sok marketinges feszegeti az etikusság határait, mind online, mind offline területen, hogy minél több terméket eladjon. Azt javaslom, Te ne tedd. Ha pénzt csinálsz miközben segíted az embereket valószínőleg üzleted több évig is sikeres marad.
 
 

Vezetői képesség

 
Ha tudásoddal segíted az embereket, kiváló szolgáltatásokat nyújtasz nekik, hasznos forrásokat ajánlasz, akkor vezetővé válhatsz. Az emberek hisznek a vezetőknek, tisztelik őket és vásárolnak tőlük. A vezetőktől, nem pedig a hasonmásoktól. Legyél vezető, teljesítsd a fentieket és a siker garantált.
címkék: Online marketing
Marketing trendek 2017-ben – mire érdemes odafigyelni 2018-ban?

Marketing trendek 2017-ben – mire érdemes odafigyelni 2018-ban?

2017-10-22

Az online marketing változásai közismertek, nem csak a SEO és a közösségi média terén, de a teljes kommunikációban is. Mit tapasztaltunk ebben 2017-ben és mi várható 2018-ra?

A keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing (Facebook, Instagram, Youtube) hozza-e a több vásárlót, konverziót weboldaladnak? Példákon keresztül mutatjuk!

SEO vagy közösségi média? Mi kell Neked?

2017-10-21

A keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing (Facebook, Instagram, Youtube) hozza-e a több vásárlót, konverziót weboldaladnak? Példákon keresztül mutatjuk! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!