Keresés

Menü

A sikeres online jelenlét titka a hozzáállásodon és a munkádba vetett hiteden is múlhat.


Milyen tulajdonságok vezetnek el a sikeres online vállalkozás felépítéséhez?

2011.08.05.

siker

Hogy sikeres legyél az interneten néhány olyan személyes tulajdonsággal kell rendelkezned, amelyek elengedhetetlenek  ahhoz, hogy vállalkozásodból a legtöbbet hozhasd ki. Sokszor nem elég egy jó ötlet, egy jó csapat. Meg kell ismerkednek az online világ szabályaival és alkalmazkodnod kell hozzájuk ahhoz, hogy méltó résztvevője legyél a versenynek. Ehhez adunk most néhány tanácsot. Mi vezethet a sikerhez? Most megtudhatod!


 

Határozottság

 
Ki lehet hosszútávon sikeres enélkül? Elkezdeni valamit és időközben többször feladni fogalmazhatunk úgy, hogy népbetegség. Jellemző ez a vállalkozókra és az egész társadalomra. Azokra, akik azonnali kielégülésre vágynak. Ki akar kemény hónapok munkájával felépíteni egy profitáló üzletet? Nem sokan. Ez az oka annak, amiért a legtöbb vállalkozó nem tudja sikeresen venni az első akadályt.
 

Személyes kommunikáció

 
Igen. Még akkor is szükség van jó kommunikációs készségre ha valaki a számítógép előtt dolgozik, hogy befolyásolni tudjon e-mailben, Twitteren, videó üzenetekben, Facebook frissítésekkel. Tudnod kell, hogyan kommunikálj különböző emberekkel a vásárlóktól a projektmenedzsereken és programozókon át a technikusokig. Ha agresszív, zavaros és könnyen súrlódó vagy akkor valószínűleg nem visz messzire az út. Légy udvarias, segítőkész, barátságos és számos új ajtó nyílik ki előtted.
 
 

Technikai készség

 
Rendben. Talán nem kell megtanulnod a PHP programozást, vagy hogyan indítsd újra az apache szervert, de ha nem érdekel a technika és félsz megismerni, akkor ez nem a te üzleted, (kivéve ha nagyon jó vagy a kiszervezésben).  Miután a web jelenti üzleted alapjait, ezért egyszer-egyszer fejlesztheted tudásodat. Tanuld meg például hogyan kell telepítened a WordPress-t vagy tudj domain nevet foglalni. De halkan megjegyzem és javaslom, hogy minden digitális vállalkozást vezető egyszer-egyszer vegye ki a részét a technikai feladatokból.
 
 

Termék kreáció

 
Igen, csinálhatsz pénzt az Adsense segítségével. Igen, lehet bevételed mint az Amazon leányvállalata. De több lehetőséged van, ha saját terméked, saját leányvállalatod és saját ügyféllistád van. Ha egyedül próbálsz profitot csinálni egy valódi cég leányvállalataként ne lepődj meg, amikor leépítik a vállalatokat vagy saját vállalatait kezdik versenyeztetni. És mi a legrosszabb? Ha te is ilyen leányvállalatként működsz, akkor ismerik a weboldalaidat, akkor tudják mely kulcsszavakra optimalizálsz és gyorsan létrehozhatnak egy weboldalt mellyel lenyomnak téged. Szóval a hosszútávú siker titka saját termékkel megjelenni a piacon.
 
 

Rugalmasság

 
Hosszú távon számos kihívással kell számolnunk. Legyél képes felállni, leporolni magad és újra és újra előröl kezdeni.
 
 

Nyugalom

 
Róma sem egy nap alatt épült. A Google nem törődik új oldaladdal. Boldogan fog több hónapra kitiltani ha túl hamar túl sok linket építesz. A listád először lassan fog növekedni. A web forgalmad először úgy fog szivárogni mint egy kis patak, majd árvízzé nőhet. „Növekedj lassan” a stratégia neve melyet alkalmaznod kell, hogy sikeres legyél az online világban.
 
 

Etikusság

 
Ha alapvetően helytelen dolgot teszel, hogy pénzhez juss, hosszútávon nem lehetsz sikeres még ha technikailag törvényes az, amit teszel. Sok marketinges feszegeti a etikusság határait, mind online és offline területen, hogy minél több terméket eladjon. Azt javaslom, Te ne tedd. Ha pénzt csinálsz miközben segíted az embereket valószínőleg üzleted több évig is sikeres marad.
 
 

Vezetői képesség

 
Ha tudásoddal segíted az embereket, kiváló szolgáltatásokat nyújtasz nekik, hasznos forrásokat ajánlasz, akkor vezetővé válhatsz. Az emberek hisznek, tisztelik és vásárolnak a vezetőktől. A vezetőktől nem pedig a hasonmásoktól. Legyél vezető, teljesítsd a fentieket és a siker garantált.
címkék: Online marketing
Minden posztnál feltűnik a lila madár

Miért van ott mindenhol ez az idegbajos lila madár?

2017-02-20

Ez az idegbajosnak tűnő lila madár szinte minden Facebook poszt alatti kommentnél feltűnik. Olvasóink is kérdezték, hogy mégis mit keres ott ez a madár. A most következő cikkben elmondjuk nektek! 

Hogyan tervezzünk sikeres email marketing stratégiát?

A sikeres email marketing stratégia alapjai

2017-02-20

Ejtsünk néhány szót az igényes email hirdetésekről, mint a sikeres marketing stratégiák egyik alapvető eszközéről.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok