SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

6 profi módszer az átkattintások fellendítésére a Google Search Console segítségével

2018/12/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 profi módszer az átkattintások fellendítésére a Google Search Console segítségével

Megjelenni a keresőben, főleg az első oldalon, szép eredmény. De mit sem ér a SEO, ha nincs belőle átkattintás, konverzió. Gyakorlati útmutatónk segítségével te is drasztikusan...
Minden, amit a YouTube SEO-ról tudnod kell

2018/11/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit a YouTube SEO-ról tudnod kell

Hogyan kerülhetsz a YouTube találati lista élére videóiddal? Hogyan érheted el, hogy minél többen meg is nézzék azokat? A kulcsszóválasztás és a Youtube...
Organikus Google (SEO) kontra PCC (Google Ads) találatok – Mi termel átkattintásokat 2019-ben?

2018/11/26 -

Organikus kontra CPC találatok – Mi termel átkattintásokat 2019-ben?

Megéri-e a Google Ads (korábban AdWords) hirdetésekért fizetned, vagy inkább a keresőoptimalizálásra kell pénzt és időt fordítanod? Melyik hozza a több látogatót...
Hogyan kerülhetnek be Instagram posztjaid a Google keresőbe? Mit tudsz tenni azért, hogy Instagram profilod is keresőbarát legyen? Instagram SEO tippek

2018/11/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így lehet keresőoptimalizálni egy Instagram fiókot

Hogyan kerülhetnek be Instagram posztjaid a Google keresőbe? Mit tudsz tenni azért, hogy Instagram profilod is keresőbarát legyen? Instagram SEO tippek
Ritkán emlegetett SEO trükkök az első pozíció eléréséhez

2018/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ritkán emlegetett SEO trükkök az első pozíció eléréséhez

10 különleges, haladó szintű SEO technikát árulunk el kutatóműhelyünk titkából, melyet minden online marketingesnek ismernie kell! Gyakorlati tanácsok és kivitelezési...
Mi kell egy jó vendégcikkhez?

2018/11/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell egy jó vendégcikkhez?

Akik nem ma kezdték a keresőoptimalizálást, azok tisztában vannak vele, hogy a Google nem nézi jó szemmel a fizetett, vagy erőltetetten elhelyezett hivatkozásokat. Mégis bloggerek ezrei foglalkoznak...
Keresőoptimalizálás a YouTube-on

2018/11/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a YouTube-on

2018 a videó éve, ahogy 2017 is az volt, és ahogy minden kétséget kizáróan 2019 is az lesz. A videó a legnépszerűbb tartalomtípus az interneten, és aki még ma sem foglalkozik...
Minden, amire a helyi keresőoptimalizáláshoz szükséged lehet

2018/11/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amire a helyi keresőoptimalizáláshoz szükséged lehet

Titkok, tippek, trükkök a Google helyi keresésről, mely ma már a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb feladata. Érthetően az alapoktól a használható megoldásokig mutatjuk, mit kell...
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete...

Közösségi média marketing

Web 2.0.: a közösségi web megjelenése, elterjedése és...

Cikk

Az internetes marketing világában a cikk egy weboldalon vagy cikkgyűjtő oldalon közzétett...

Run of Site

A Run of Site szerződések azt jelentik, hogy egy reklámcsík (banner) vagy...

Résmarketing

A niche, azaz réspiac egy olyan lehetséges ügyfelek csoportja, akiknek valamilyen...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.