Keresés

Menü

Retro tv reklámok


A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai

2015.11.10.

Retro reklámok a 70-es 80-as évekből! Te emlékszel mindegyikre?

A marketing - főként az ATL kommunikáció - története igen messze nyúlik vissza. Íme egy kis nosztalgia, néhány régi emlék a TV reklámok közül, amelyekre szerintem nagyon sokan emlékszünk még! Te mindet ismerted? :)


 

Miért részesítjük előnyben a BTL kommunikációt? - a jól célozható hirdetések napjainkban

Az ATL kommunikáció, így természetesen a TV reklámok is fokozatosan veszítenek hatékonyságukból. Fő hátrányuk, hogy az egyirányú kommunikáció sokkal kevésbé hívja célközönségét aktivitásra, és nem is célozható olyan jól.

Gondolj csak bele. Az Online világban, a BTL kommunikációs eszközökkel például egy bébi ételt forgalmazó céget közvetlenül a célközönség elé, az újdonsült anyukák elé tudjuk prezentálni, és belőlük azonnal vásárlót generálhatunk. A tartalommarketing elemeivel nem csak közvetlenül tudjuk növelni a látogatottságot, de az informatív tartalommal az elköteleződést is elősegítjük.

A végeredmény pedig egy jól célzott hirdetés, amelyet még mérni is tudunk!

 

Mérhetőség: az online marketing egyik legnagyobb előnye

És pár mondat alatt el is jutottunk egyik hitvallásunkig: a mérhetőség fontosságáig. Az online világban ma már nincsenek többé irányszámok, tippek. Egy-egy hirdetési felület, vagy egyéb BTL kommunikációs eszköz hatékonyságát pontosan mérni tudjuk - így a jól célzott hirdetéseket még tovább optimalizálhatjuk. Így nincs többé feleslegesen elköltött pénz a hirdetések világában, sőt, a legtöbb esetben pontosan meghatározhatod, hogy mennyit szánsz egy konverzióra - azaz célteljesülésre, vásárlásra! 

 

Jól hangzik, ugye? Természetesen ez bár egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban a jó hirdetésoptimalizálás komoly szaktudást igényel. Ha ezzel nem rendelkezel, hirdetéseid költsége éppen úgy elszállhat, mint a TV hirdetések esetében: a célközönséget nem éred el, és egy-egy hirdetés esetében "üres" kattintásoként fizethetsz akár több száz ezer forintot.

 

Szeretnéd online jelenléted, BTL kommunikációs stratégiád jó kezekben tudni? Kérd személyre szabott ajánlatunkat IDE kattintva!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
A Facebook Live, mint marketingeszköz

Marketing a Facebook Live segítségével – az élő közvetítés alapjai

2017-02-24

A Facebook Live (Facebook élő) két nagyszerű marketingeszközt kombinál – a videós tartalmat, és a világ legnépszerűbb közösségi platformját. Lássuk, hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet.

online marketing asszisztens

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-02-23

15 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja kis-és középvállalkozások teljeskörű...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok