Keresés

Menü

Retro tv reklámok


A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai

2015.11.10.

Retro reklámok a 70-es 80-as évekből! Te emlékszel mindegyikre?

A marketing - főként az ATL kommunikáció - története igen messze nyúlik vissza. Íme egy kis nosztalgia, néhány régi emlék a TV reklámok közül, amelyekre szerintem nagyon sokan emlékszünk még! Te mindet ismerted? :)


 

Miért részesítjük előnyben a BTL kommunikációt? - a jól célozható hirdetések napjainkban

Az ATL kommunikáció, így természetesen a TV reklámok is fokozatosan veszítenek hatékonyságukból. Fő hátrányuk, hogy az egyirányú kommunikáció sokkal kevésbé hívja célközönségét aktivitásra, és nem is célozható olyan jól.

Gondolj csak bele. Az Online világban, a BTL kommunikációs eszközökkel például egy bébi ételt forgalmazó céget közvetlenül a célközönség elé, az újdonsült anyukák elé tudjuk prezentálni, és belőlük azonnal vásárlót generálhatunk. A tartalommarketing elemeivel nem csak közvetlenül tudjuk növelni a látogatottságot, de az informatív tartalommal az elköteleződést is elősegítjük.

A végeredmény pedig egy jól célzott hirdetés, amelyet még mérni is tudunk!

 

Mérhetőség: az online marketing egyik legnagyobb előnye

És pár mondat alatt el is jutottunk egyik hitvallásunkig: a mérhetőség fontosságáig. Az online világban ma már nincsenek többé irányszámok, tippek. Egy-egy hirdetési felület, vagy egyéb BTL kommunikációs eszköz hatékonyságát pontosan mérni tudjuk - így a jól célzott hirdetéseket még tovább optimalizálhatjuk. Így nincs többé feleslegesen elköltött pénz a hirdetések világában, sőt, a legtöbb esetben pontosan meghatározhatod, hogy mennyit szánsz egy konverzióra - azaz célteljesülésre, vásárlásra! 

 

Jól hangzik, ugye? Természetesen ez bár egyszerűnek tűnik, a gyakorlatban a jó hirdetésoptimalizálás komoly szaktudást igényel. Ha ezzel nem rendelkezel, hirdetéseid költsége éppen úgy elszállhat, mint a TV hirdetések esetében: a célközönséget nem éred el, és egy-egy hirdetés esetében "üres" kattintásoként fizethetsz akár több száz ezer forintot.

 

Szeretnéd online jelenléted, BTL kommunikációs stratégiád jó kezekben tudni? Kérd személyre szabott ajánlatunkat IDE kattintva!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Gyors weboldal

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

2017-03-28

A mai rohanó világban elengedhetetlen, hogy weboldalunk gyorsan és hibátlanul működjön – íme öt módszer, amikkel megakadályozhatod weboldalad lelassulását! Weboldalad sebessége és teljesítménye...

Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok