Keresés

Menü

Pr és minőségi marketing cikk írás hatékonyan és eredményesen profiktól, avagy hogyan válhat hatékony online marketing eszközzé a minőségi tartalom?

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Hogyan válhat hatékony online marketing eszközzé a minőségi tartalom?

2011.12.05.

PR és marketing cikk írás

Mialatt az online üzleti világ folyamatosan változik, és a webes marketing taktikák folyamatosan fejlődnek, a marketing cikkek használata még mindig fontos részét képzi a cégek internet marketing stratégiájának.  Sok cég nem tudja milyen stratégiát alkalmazzon amikor keresőoptimalizálásról van szó. Az első lépés egy jó online marketing cég alkalmazása lehet, de természetesen tisztában kell lenni azzal, hogy az adott cég képes-e azt nyújtani amire az adott vállalkozásnak szüksége van: kellően felkészült, és vannak megfelelő referenciái az adott probléma megoldásában. 


 

A fogyasztók jobban befolyásolhatóak manapság a közösségi média segítségével mint valaha. Naprakésznek, hitelesnek kell lennie minden cégnek, amely az online világban próbálja a vásárlókat megcélozni.
 

Cikket a keresőknek vagy az olvasóknak kell írni?

 
A helyes válasz, mindkettőnek. Folyamatos tartalomközlés a cikkben használt kulcsszavak révén alkalmas marketing eszközként. Ne feledjük, csak a keresőknek írt cikkek a rengeteg kulcsszó használatának köszönhetően nehezen olvashatóak és értelmezhetőek, valamint hozzá kell tenni, a keresők sem ostobák, felismerik a nem a fogyasztóknak szánt tartalmakat. Napjainkban a keresők és az olvasók is jó minőségű tartalmat keresnek.  A kulcsszavak és meta tagek használata is fontos a keresőmotoroknak való kedvezés miatt, de a látogatók számára hasznos információkat kell közölni ezzel segítve elő azt, hogy potenciális vásárlókká, lojális látogatókká váljanak. 
 

Megéri a befektetett energiát?

 
A válasz egyértelműen igen. Ez még mindig az egyik hatásos része a SEO stratégiának. Ugyanannak a cikknek több oldalon történő publikálásával többet árthatunk, mint használhatunk a keresési rangsorban való előrébb kerülésben. Sokkal célravezetőbb válogatott cikkeit magas színvonalú weboldalakon megosztani, mintsem ugyanazt a tartalmat több száz különböző rossz weboldalon . A kulcs a minőség a mennyiséggel szemben. Sok vállalkozás kiszervezi ezeket az online marketing feladatokat, mert egyszerűen nincs idejük, vagy megfelelő erőforrásuk. 
 
A cikkek közlése magába foglalja a különböző forrásokból származó tartalmak publikálását, de ezzel nem szabad megelégedni. Tartalomközlés nem csak a cikkek közlését jelenti. Ne feledkezzünk meg ezen tartalmak más oldalakon történő közléséről sem. Blogolás egy másik hatékony SEO eszköz. A blogok gyakran rövidebbek a cikkeknél, de előnye, hogy jóval gyakrabban közölhetőek. Minden tartalom segíti a keresőkben való előrébb kerülést. Minden cégnek energiát kell befektetni, tartalmat kell szolgáltatnia. 
 

Összefoglalva

 
A lényeg tehát jó minőségű tartalom közlése, amely magába foglalja a cikkeket, valamint a blog bejegyzéseket. Ha cégében nincs olyan személy, aki erre megfelelő, ne vesztegesse értékes idejét, mert nem lesz képes minőségi tartalom előállítására és konkurensei lépéselőnybe fognak kerülni. Ebben az esetben jobban jár, ha a munkát kiszervezi egy erre szakosodott cégnek, hogy a vezetőség és munkatársai is arra tudjanak koncentrálni, amihez a legjobban értenek. 
 
 
címkék: Online marketing
9 online marketing trend, amelyek tarolnak 2017-ben

9 online marketing trend, amelyek tarolnak 2017-ben

2017-07-19

Az online marketing világa évről-évre változik. A tartalommarketing és a keresőoptimalizálás továbbra is vezető pozíciót képvisel a stratégiák között – a jó minőségű, releváns és friss tartalom...

7 tipp a sikeres szállodamarketing kampányokhoz

7 tipp a sikeres szállodamarketing kampányokhoz

2017-07-18

Ma már nem kérdés, hogy a hotel marketingben az online marketing 99%-os szerepet játszik. Szeretünk szálodákkal foglalkozni, hiszen gyors sikereket érünk el, és az online mérési eszközök segítségével...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!