Keresés

Menü

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyreható

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

2013.04.21.

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

 

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyrehatóbban lehet beállítani kampányaink minden részletét. Nézzük is, mit kínál a Power Editor!

 

A Power Editor letöltése

A kiegészítő használata csak Google Chrome böngészővel lehetséges, ezért a Chrome Web Store-ból kell letölteni. Az első indításnál megadhatjuk, hogy melyik regisztrációnkhoz férhetünk hozzá a Power Editorral, és azon belül azt is, hogy mely oldalakhoz.
 

Facebook Kampány feltöltése Power Editorral

A kampányok letöltése után megjelenik az összefoglaló képernyő, ahol a kampányok legfrissebb statisztikáit láthatjuk, valamint a különböző célközönségeket is megtekinthetjük. Ezen a felületen hozhatunk létre új kampányt is, melyet egyszerűen a „Create Campaign” gombbal kezdhetünk el. Ezután a felület alján megjelenő új kampány résznél adhatóak meg a kampány információi, mint a kampány ideje és büdzséje.
 

Facebook Hirdetések létrehozása Power Editorral

Reklám létrehozására a kampányok felületén lehetséges. Az „Ads” feliratra kattintva készíthetünk reklámokat már meglévő kampányainkhoz, ahol a kampány létrehozásához hasonlóan kell kitöltenünk a hirdetés információit, képet feltölteni. Hirdetéseink képeit feltölthetjük egy adatbázisba, melynek előnye, hogy új hirdetés létrehozásánál már csak a feltöltött képek közül kell válogatnunk, és nem kell minden egyes alkalommal újra feltöltenünk egy-egy képet. A hirdetés megjelenése után lehetőségünk van beállítani ugyanazokat a targetálási lehetőségeket, melyek az egyszerű Facebook hirdetések létrehozásánál is adottak.
 

Változások feltöltése

A kampányok, reklámok indításához, és a már működő kampányok változtatásához az Upload gombok kell megnyomnunk. Fontos, hogy a gomb megnyomása nélkül nem lépnek érvénybe a változások, így mindenképp ellenőrizzük, hogy beállításaink végeztével kattintsunk a feltöltés gombra.
 

Facebook Kampány statisztikák Power Editorral

A  főképernyőn is láthatjuk kampányaink statisztikáinak összefoglalását, azonban részletesebb statisztikákért is hozzáférhetünk minden kampányunk kapcsán. Ehhez fiókunk nevére kell kattintani a bal felső sarokban, majd a lenyíló menüben kiválasztani a megfelelő kampányt. Itt kampányonként megtekinthetjük azok statisztikáját, költségvetését, és a hozzá tartozó reklámokat is. Itt dátum szerint is megtekinthetjük a statisztikákat: kiválaszthatunk egy nekünk tetsző időintervallumot (elmúlt hét, hónap), de saját időszakot is választhatunk a dátumok megadásával. 
 

A Power Edtior Testre Szabása

Attól függően, hogy mennyi információt szeretnénk látni kampányunkról, megszabhatjuk, hogy azokból melyek jelenjenek meg. Ezt az „Options” fül „Settings” menüpontjára kattintva tehetjük meg, ahol beállíthatjuk a kampányok, reklámok és a közönség részeken belül megjelenítendő beállításokat, így elég csak azokkal dolgoznunk, melyek szükségesek számunkra.
 
 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook hasznlatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

címkék: SMM
Hogyan használd Facebook és hogyan Instagram oldaladat?

Hogyan használd Facebook és hogyan Instagram oldaladat?

2017-06-18

Sokan nem értik, mire jó, és mire való egy Facebook oldal, mit, mikor és hogyan kell posztolni, összekeverik az Instagrammal, így nem használják ki a benne rejlő potenciált. 

Pinterest marketing 2017-ben

Pinterest marketing 2017-ben

2017-06-05

Habár a Facebook még mindig az élen jár a népszerűséget tekintve, a havi 150 millió Pinterest-felhasználót egyáltalán nem érdemes figyelmen kívül hagyni. Valójában ez a szám hatalmasat nőtt 2015 óta, ami azt...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!