Keresés

Menü

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

2016.12.30.

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

A tartalommarketing az online marketing vesszőparipája lett az elmúlt években, napról napra születnek új blog bejegyezések, cikkek kialakítva ezzel egy átláthatatlan digitális információ dzsungelt. Ahhoz, hogy ki tudjunk tűnni a tömegből, és ne ugyanazokat a sablonos szövegeket írjuk – meg kell szólítanunk vásárlóinkat-, azaz személyesebbé kell tennünk a kommunikációnkat.


Mi a tartalommarketing?

 

Tartalommarketingnek hívják azt a marketing technikát, amelyen keresztül érdekes és értékes tartalmakat oszthatunk meg, melyekkel könnyen elérhetjük jól meghatározott célközönségünket – és figyelembe véve azt, hogy természetesen vevőket szeretnénk faragni közönségünk tagjaiból.

 

 

Hogyan működik a tartalommarketing a gyakorlatban?

 

 

tartalommarketing gyakorlatilag a vásárlókkal és lehetséges vásárlókkal való kommunikáció művészete, ami úgy folyik, hogy az közben vásárlásra nem ösztönöz. Ahelyett, hogy csak eladni szeretnél, valami olyat nyújtasz vásárlóidnak, ami okosabbá, tájékozottabbá teszi őket. Ez azt sugározza a vevők felé, hogy te és céged értékes információt szolgáltatsz vásárlóidnak, amelyet ők bizalmukkal támogatnak, és persze azzal, hogy nálad fognak vásárolni.

 

 

Hogyan tudod személyesebbé varázsolni közölt tartalmaidat?

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Oszd meg sikersztoridat!

 

 

Kutatások bizonyították, hogy az emberek szeretnek mások sikereiről olvasni – nézd csak meg az ismerőseid Facebook posztjait! Hány lájk-ot, és kommentet kap az a bejegyzés, ami a szomszédod eredményes fogyásáról szól, és hány lájk-ot kap egy unalmas szakmai cikk? Ugye van különbség?

 

 

Ez annak köszönhető, hogy az olvasók tudat alatt érzelmileg beleélik magukat a másik ember helyzetébe, osztoznak sikerében. És az érzelmi azonosulás ezáltal személyes élménnyé válik.

 

 

De miért fontos ez?

 

 

Azért, mert a kutatások kimutatták, hogy azokból a termékekből, melyekhez személyes élményt tudnak csatolni a vásárlók, sokkal többet adnak el.

 

 

Bármilyen sikeredet megoszthatod, mellyel szakmai hozzáértésedet bizonyítja. Ez egyben kiváló lehetőség arra, hogy bizalmat ébressz olvasóidban professzionalitásod által.

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Oszd meg ügyfeleid sikereit!

 

 

Ügyfeleid sikere a te sikered is. Eladtál egy szuper matracot, és a vásárló, aki eddig hátfájdalmakkal küszködött, megszabadult a fájdalmaktól? Ne titkold el, kürtöld világgá! Ez egy fantasztikus eredmény, és minél több hátfájástól szenvedő értesül róla- annál több emberen segítesz, miközben vásárolnak tőled. Egy történet könnyebben megjegyezhető, mint egy száraz statisztika arról, hány embernek enyhültek a hátfájdalmai XZ matrac használata által!

 

 

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: Fogalmazz egyszerű, közvetlen stílusban!

 

 

Az egyszerű nagyszerű, kerüld a bonyolult barokk körmondatok használatát, mert unalmasak, és a bejegyzésed felénél visszafordulnak látogatóid. Ne legyél túl hivatalos, és ne használj túl sok szakzsargont. Kivéve, ha kifejezetten profi közönségnek írsz. A humoros fordulatok használata, a jó ízlés határain belül szintén segíthet közvetlenebbé tenni stílusodat.

 

 

A tartalommarketing „gyártása” nagy kihívás elő állítja a cégeket és vezetőiket. Folyamatosan írni – úgy, hogy közben az olvasók érdeklődést fenntartsuk, nem könnyű feladat.

 

 

Ne görcsölj azon, hogy mindenáron „írjál valamit”- nem kell mindennap újdonságokkal bombázni a közönséget.

 

 

Ha megvan a téma, az informáláson kívül törekedj arra, hogy tegyél bele MAGADBÓL valamit, amitől az a bejegyzés, vagy cikk esszenciálisan egyedi, a TIÉD lesz.

Szerző: Tóth Beáta

címkék: Marketing stratégia
A legjobb tippek weboldalad forgalmának fellendítésére 2018-ban

A legjobb tippek weboldalad forgalmának fellendítésére 2018-ban

2017-09-17

Lassan ez az év is véget ér, ideje megnézni, milyen online marketing stratégia vezetett 2017-ben a sikerhez az online marketing terén, és mit kell tennünk 2018-ban!

Biztonságtechnikai cég marketingese, vezetője vagy? Szeretnéd tudni, mi viszi sikerre az „őrző-védő” cégeket az online avagy a digitális marketing területén? A marketing tanácsadó válaszol!

Digitális, online marketing stratégia biztonságtechnikai cégeknek

2017-09-08

Biztonságtechnikai cég marketingese, vezetője vagy? Szeretnéd tudni, mi viszi sikerre az „őrző-védő” cégeket az online avagy a digitális marketing területén? A marketing tanácsadó válaszol! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!