Keresés

Menü

Optus reklám

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Online Marketing

Egy nagyszerű Optus reklám!

2015.03.28.

Optus reklám

A brit komikus Ricky Gervais, aki híres szókimondó humoráról most sem hazudtolta meg önmagát. Az biztos, hogy március legviccesebb reklámfilmjét hozta össze az optus telekommunikációs vállalatnak! Bravúr, hogy mindezt úgy érte el, hogy gyakorlatilag semmit nem csinál. A hirdetett szolgáltatásról sem árul el semmit. De mindez nem számít... Hiszen vírusként terjedő videót alkotott, tehát maximálisan elérte a célját. Így kell megdolgoznod a pénzedért, nulla energiabefektetéssel. 


 

 

"Megkeresett az Optus és megkértek hogy csináljak nekik egy reklámot, amiben elmondom, hogy hamarosan Ausztráliában is megjelenik a Netflix. Azt mondtam nekik, hogy ehhez egy halom pénzt fogok kérni, de tényleg.. elképesztő összeget. Azt mondták, rendben. Mondtam azt is, hogy nem akarok nagyon dolgozni vele, ülve csinálnám... Erre azt kérdezték, hogy legalább a termékről hajlandó lennék-e beszélni egy kicsit? Mondtam, hogy nem igazán. Nem is nagyon hallottam erről az Optusról még. Erre ők, hogy ettől annyira nincsenek elragadtatva. Erre én, hogy már kifizettek, elköltöttem, használjátok fel ezt ha akarjátok. És használják is... használják."

 

 

Végeztesd el céged  marketing auditját velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 
 

címkék:
Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

5 tipp és trükk a Google AdWords használatához 2017-re

2017-06-19

Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

Vásárlási döntés meghozása

Hányszor kell elérned a fogyasztót, mielőtt vásárlási döntést hozna?

2017-03-14

Marketingesek, cégvezetők és cégtulajdonosok is szeretnének tisztában lenni azzal, hogy hányszor kell a fogyasztókat elérni hirdetésekkel, mielőtt meghozzák a végleges vásárlói döntéseket. Néhány tanulmány...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!