Keresés

Menü

Optus reklám

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Egy nagyszerű Optus reklám!

2015.03.28.

Optus reklám

A brit komikus Ricky Gervais, aki híres szókimondó humoráról most sem hazudtolta meg önmagát. Az biztos, hogy március legviccesebb reklámfilmjét hozta össze az optus telekommunikációs vállalatnak! Bravúr, hogy mindezt úgy érte el, hogy gyakorlatilag semmit nem csinál. A hirdetett szolgáltatásról sem árul el semmit. De mindez nem számít... Hiszen vírusként terjedő videót alkotott, tehát maximálisan elérte a célját. Így kell megdolgoznod a pénzedért, nulla energiabefektetéssel. 


 

 

"Megkeresett az Optus és megkértek hogy csináljak nekik egy reklámot, amiben elmondom, hogy hamarosan Ausztráliában is megjelenik a Netflix. Azt mondtam nekik, hogy ehhez egy halom pénzt fogok kérni, de tényleg.. elképesztő összeget. Azt mondták, rendben. Mondtam azt is, hogy nem akarok nagyon dolgozni vele, ülve csinálnám... Erre azt kérdezték, hogy legalább a termékről hajlandó lennék-e beszélni egy kicsit? Mondtam, hogy nem igazán. Nem is nagyon hallottam erről az Optusról még. Erre ők, hogy ettől annyira nincsenek elragadtatva. Erre én, hogy már kifizettek, elköltöttem, használjátok fel ezt ha akarjátok. És használják is... használják."

 

 

Végeztesd el céged  marketing auditját velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 
 

címkék:
A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

2017-07-24

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 

9 online marketing trend, amelyek tarolnak 2017-ben

9 online marketing trend, amelyek tarolnak 2017-ben

2017-07-19

Az online marketing világa évről-évre változik. A tartalommarketing és a keresőoptimalizálás továbbra is vezető pozíciót képvisel a stratégiák között – a jó minőségű, releváns és friss tartalom...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!