Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

A meghatározó Google Search Console használati útmutató kezdőknek

2019/01/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Részletes és gyakorlatias Google Search Console útmutató kezdőknek

Részletes és gyakorlatias útmutató a Google Search Console használatához, kezdő szinttől a haladó trükkökig, nem csak SEO szakértőnek, minden marketingesnek!
6 gyorstipp a Google Analytics hatékony használatához

2019/01/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 gyorstipp a Google Analytics hatékony használatához

Hat nagyon hasznos, profi, de könnyen használható, és nagyon érdekes eredményeket mutató Google Analytics tippet írtam össze Nektek ebben a bejegyzésben!
Ingyenes gyakorlópéldát biztosít a Google az Analytics eszközéhez

2019/01/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ingyenes gyakorlópéldát biztosít a Google az Analytics eszközéhez

Gyakorlat teszi a mestert, szól a mondás. Valóban, a legegyszerűbben úgy sajátíthat el az ember valamit, ha minél többször gyakorolja azt, de mi van akkor, ha egyszerűen nincs meg rá a...
 Google Analytics szakszavak, amiket minden marketingesnek ismernie kell

2019/01/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics szakszavak, amiket minden marketingesnek ismernie kell

Sok ismeretlen kifejezéssel találkozol a Google Analytics használata közben? Cikkünkben részletesen elmagyarázzuk a legfontosabb kifejezések jelentését.  
Digitális marketing ingatlanügynököknek, ingatlan irodáknak

2019/01/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Digitális marketing ingatlanügynököknek, ingatlan irodáknak

Mi a teendőd, ha ingatlan ügynökség, ingatlan iroda marketingese vagy, és többet szeretnél tenni, mint csak feldobálni eladó ingatlanjaidat az Ingatlan.com-ra? Mutatjuk! 
10 marketingtipp klinikáknak és magán orvosoknak az online világ meghódításához

2019/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 marketingtipp klinikáknak és magán orvosoknak az online világ meghódításához

Mi kell egy magánorvosi praxisnak, egy klinikának ahhoz, hogy az online marketing segítségével drasztikusan növelje pácienseinek számát? 15 év egészségügyi marketing...
Így szerezhetsz több közvetlen foglalást szállodádnak

2019/01/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szerezhetsz több közvetlen foglalást szállodádnak

Ne fizess jutalékot! Mutatjuk, hogyan kerülheted ki a Booking.com a Szállás.hu, a Trivago és egyéb OTA rendszereket, egészen egyszerűen és hatékonyan! Hotel marketing tapasztalatok alapján.
2019 online marketing atombombája a Google Cégem. Te jól kezeled?

2019/01/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

2019 online marketing atombombája a Google Cégem. Te jól kezeled?

Online marketingesként nem lesz fontosabb dolgod 2019-ben, mint a Google cégem fiókod optimalizálása 2019-ben. Eszenciális Google Cégem tippek kis- és...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!