Keresés

Menü

Napi elosztás (Day Parting) az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Napi elosztás (Day Parting)


Tömören a napi elosztásról

A napi elosztás lényege, hogy a reklámok csak a nap bizonyos időszakaiban, illetve a hét bizonyos
napjain kerülnek megjelenítésre. Ezen kívül esetenként a licitált keresőszavak és a reklámok is
megváltozhatnak az alapján, hogy a hét melyik napján és annak melyik időszakában jelennek meg.

 

Napi elosztás, azaz a Day Parting célja

Ennek az a célja, hogy lehetőleg főleg annak a célközönségnek jelenjenek meg a reklámok, akik nem feleslegesen kattintanak a PPC reklámokra. Ezt saját kezűleg, vagy automatikusan is be lehet állítani a legtöbb reklámrendszeren belül, a közösségi oldalakon azonban még nem épült ki teljesen ez a funkció.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!