Keresés

Menü

Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked a marketing tanácsadás?


Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked?

2014.04.22.

Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked a marketing tanácsadás?
A marketing olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá. Ügyfeleink is gyakran így gondolták, mikor megkerestek bennünket: Csak egy kis segítség kellene, mert nem értek az AdWords-höz, különben jól megy a marketing. Vagy: Látom rengeteg rajongótok van a Facebookon, a fiam jól viszi a marketingünket, csak nincs elég rajongónk, tudnátok segíteni? A másik tipikus megkeresés azoktól jön, akik nem hisznek a marketingben: „Minek nekem a marketing, az én vevőimet úgysem érjük így el, csak kapcsolatok révén szerzek munkát, jól van az úgy, ahogy van.”  Mindezek ellenére a legtöbb vállalkozás esetében sikerült a bevételt megdupláznunk, sőt extrém esetben megtízszereznünk is. Miben rejlik hát marketing tanácsadásunk sikerének kulcsa? Bár ez igen összetett és cégre, személyre szabott, megpróbálom mégis velősen összefoglalni és általánosítani. 
 

Marketing tanácsadási rendszerünk

Amiért talán a leginkább szeretnek bennünket, az az eggyé válás, melyet a megbízónk cégével végzünk. Már az első pillanatban úgy állunk a feladathoz, mintha a miénk lenne a cég, de legalábbis profitorientált belsős marketing osztály lennénk a cégen belül. Nyilván, ennek mértéke folyamatosan mélyül, ahogy megismerjük a cég életét, lehetőségeit, konkurenciáit, sajátosságait. Mert erre törekszünk. Ezt emelte ki egyik partnerünk is, rólunk nyilatkozva (a nyilatkozatot ide kattintva megtekintheted). Ha szeretnéd kipróbálni, milyen az, amikor egy komplex marketing tanácsadói részleget kapsz egy marketinges fizetésének töredékéért, kérd ajánlatunkat itt! 
 

A külsős marketing tanácsadó látásmódja

Ez az eggyé válás ugyanakkor nem jelenti azt, hogy ne látnánk kívülről a céget és gyakran ez a legfontosabb akkor, ha a cég belsős marketingeseket alkalmaz, akik már évek óta ugyanazon a területen dolgoznak és esetleg nem látják a fától az erdőt. Gyakran ott fekszik előttük a probléma megoldásának kulcsa, de már annyira belegabalyodott, hogy nem is veszi észre. A belsős marketingesekhez képest még egy jelentős előnyünk van. Az a nagy mennyiségű példa és eredmény, melyet az elmúlt 15 évben láttunk (több, mint 200 kisvállalat és egy tucat multinacionális cégnél dolgoztunk éveken keresztül sok ezer projekten). Szívesen említem azt a példát, melyet Péter atya, körzetünk plébánosa mondott, mikor arról kérdezték, hogyan tud házassági ügyekben tanácsot adni, amikor soha nem élt kapcsolatban? „Fiam, te házasságban élsz, egy párral, egy problémakörrel évek óta. Én naponta beszélek 10 párral, látok 20 problémát és azok megoldását hosszú évek óta. Szerinted kinek van nagyobb tapasztalata a házassági problémák terén?” Nos, ilyenek vagyunk mi is ügyfeleink mellett… Ha szeretnéd, hogy átvilágítsuk cégedet, kijavítsuk a régen megoldatlan hibákat és felkészültél az új vevők rohamára, akkor üljünk le, és beszéljük meg, hogyan tudunk Neked segíteni! Vedd fel a kapcsolatot velünk ide kattintva! 
 

Komplex marketing arzenál

A marketinges magában nem sokat érne, hiszen rengeteg eszközt kell használni egy cég marketing stratégiájában. Az elmúlt időben magam köré gyűjtöttem azonban minden szakembert, akikre szükséged lehet. Van grafikusom, közösségi média marketingesem, egy kis kutató csapatom a keresőoptimalizálásra és annak elvégzésére, vannak marketing szövegírók, AdWords és Facebook hirdetés kezelők, optimalizálók, programozó és adminisztrátorok. Eszközeink is szépen fejlődtek: 1,5 millió rajongó követi több, mint 60 tematikus Facebook oldalunkat, 8 nagy online újsággal rendelkezünk különböző témakörökben, melyek látogatottsága eléri a havi 3,5 millió olvasót. E-mail és hírlevél adatbázisunk 121.000 főnél jár. 
 
 

Végeztesd el céged online marketing elemzését velünk, készítess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod, milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 

 

A marketing ára

Na jó, de mennyibe kerül mindez nekünk és mi van benne? Soha nem küldök árajánlatot, mert nincs értelme, nem lenne cégre szabott. Mindig le kell ülnöm és beszélni az illetékessel arról, milyen most a cég marketing helyzete, erőforrásai, lehetőségeink. Leggyakrabban azt szoktam tanácsolni, rendeljenek meg tőlünk egy teljes körű marketing elemzést, melyben mindezt alaposan felmérjük. A felmérés eredményeképpen elkészül egy írásos elemzés, mely feltárja a hibákat és javaslatokat tesz a kijavításukra, az elvégzendő feladatokra. Ezen feladatok ismeretében eldöntheted, mit kérsz tőlünk, mi az, amit magad szeretnél saját erőforrásaiddal megvalósítani. Ennek ismeretében tudjuk meghatározni a szükséges munkaóraszámot és így a marketing árát is. Szeretnéd tudni, hogyan áll céged és mit gondol róla egy független marketing szakértő csapat? Vedd fel velünk a kapcsolatot itt! 
 

Marketing, de milyen rendszerben?

Marketing tanácsadói feladatainkat éves és havi ciklusokra osztjuk. Elkészítünk egy hosszú távú marketing stratégiát, melyben célokat és feladatokat határozunk meg, ezeket havi egységekre bontjuk. Annak megfelelő mennyiségben, milyen mennyiségű szolgáltatást vásárolsz tőlünk, találkozunk minden hónapban, amikor kiértékeljük az előző hónap elvégzett munkáit és elmondjuk ötleteinket a következő hónappal kapcsolatban. A hónap közben telefonon és belső rendszerünkön keresztül folyik a napi szintű kapcsolattartás. Nos, már nem maradt más hátra, mint leülni és megbeszélni, mikor is induljon a nagy megújulás! Kattints ide és írd meg telefonszámod, felhívunk és egyezetünk egy időpontot egy ingyenes konzultációra! 
 
 

Marketing tanácsadás témához kapcsolódó cikkeink:

 

 
 
 
 
 

 

Szerző: Máté Balázs, marketing tanácsadó

címkék: Online marketing
Minden posztnál feltűnik a lila madár

Miért van ott mindenhol ez az idegbajos lila madár?

2017-02-20

Ez az idegbajosnak tűnő lila madár szinte minden Facebook poszt alatti kommentnél feltűnik. Olvasóink is kérdezték, hogy mégis mit keres ott ez a madár. A most következő cikkben elmondjuk nektek! 

Hogyan tervezzünk sikeres email marketing stratégiát?

A sikeres email marketing stratégia alapjai

2017-02-20

Ejtsünk néhány szót az igényes email hirdetésekről, mint a sikeres marketing stratégiák egyik alapvető eszközéről.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok