Keresés

Menü

Linképítés, linkmarketing trendek 2014


Linképítés, linkmarketing trendek 2014

2014.04.08.

Linképítés, linkmarketing trendek 2014

A linkmarketing a linképítés folyamatosan egyre nehezebb folyamat. Ma már nagyon sok munka releváns és jó linkeket szerezned oldaladra. Mutatunk egy lehetőséget, amely azonban még ma is működhet!


A keresőoptimalizálás és a linkmarketing

A keresőoptimalizálás alapja a kezdetektől és napjainkig is a linképítés, a linkmarketing. A Google jelmondata ez volt a közelmúltig: „Releváns oldalak linkjei mutassanak a te oldaladra”.
Ezt azonban nemrég megváltoztatta, és most így szól az irányelv:  „Mutasd meg az oldalad a világnak.” Miben jelent ez különbséget? Abban, hogy nem kérhetsz linkeket, csak adj minőségi és jó tartalmat, melyet belinkelnek, organikusan. 
 

A keresőoptimalizálás alapjai 2014-ben:

Készíts eredeti, releváns tartalmakat, amelyek természetes módon terjednek az interneten. A jó tartalmak kreálása mindig kifizetődő: a tartalmakra mutató linkek mindig személyektől jönnek majd, és a legjobb bene, hogy nem te kéred őket, hanem az emberek saját maguktól linkelnek majd az oldaladra. Minél jobbak a tartalmaid, annál többen fognak rá linkelni, így több és több emberhez jutnak majd el. Mindamellett a jó tartalmak elősegítik a hatékony kommunikációdat a közösségi média marketing világában is!
 
 

Szeretnéd megtanulni te is, mit kell tenned ahhoz, hogy beinduljon az üzleted az online marketing segítségével? Gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és minden tudás birtokába jutsz! Részletekért kattints IDE!

 

 

 
Teljesen tiszta a Google álláspontja. Nem szeretnék, hogy te kérd másoktól, hogy linkeljenek az oldaladra, és azt se, hogy linkeket építs, mivel ez az oldal helyezésének egyértelmű manipulációját eredményezi. A kulcs tehát a jó helyezéshez és az oldalad nagy forgalmához az, ha releváns és megbízható oldalak linkelnek rá, mint eddig, csak ezt a folyamatot a Google már természetesen várja el.
 

Linképítés, linkmarketing 2014

Az internet szinte mindig a linkekről szólt, és ezért is nevezhető a Google az első számú keresőmotornak. Linkek a Google előtt is voltak. Nincs azzal baj, ha más oldalak linkelnek a te oldaladra mindaddig, amíg azok a linkek nem ütnek el látványosan a többi linktől vagy az oldal tartalmától szinte táblát tartva maguk elé, amivel jelzik, hogy csak a PageRank manipulálása a céljuk.
Amennyiben úgy szeretnél linkeket építeni, hogy specifikusan bizonyos személyeket keresel meg kéréseddel, sose kérj tőlük pontos kulcsszavakkal való linkelést. Mutasd meg neki oldalad, és magyarázd el, hogy azzal, hogy linkel az oldaladra, ő is jól jár, további látogatókat, új közönséget szerezhet. Ha mindenképp ezt az utat választod, ne magyarázd el, hogy miért tesz jót ez a keresőoptimalizálás szempontjából, így ez nem üzleti, hanem inkább baráti/felebaráti szívességnek fog számítani.
 
Sose tudhatod, ki fogja elolvasni a leveledet, hogyan reagálnak majd rá, esetleg megértik, hogy mit szeretnél, vagy kapásból a spam mappában landol a leveled.
 
Ha azt szeretnéd, hogy egy bizonyos módon linkeljenek az oldaladra, bizonyosodj meg róla, hogy az oldal címében jól látható legyen (nemcsak a keresők, de az emberek számára is), hogy miről szól, és próbáld meg elhelyezni benne azokat a keresőszavakat, amelyre oldalad optimalizálni szeretnéd.
Spammelésbe semmiképp se kezdj, ugyanis csak az idődet pocsékolod vele. Leveled legyen valamelyest személyes, inkább küldj 50 embernek közvetlen hangvételű, csak neki szóló levelet, mint 500 embernek valamilyen sablont. 
 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Marketing tanácsadó, Máté Balázs blogja

Az Adidas bedobta az első marék földet a TV és rádió reklámok sírjába – a cég az online...

2017-03-19

Mi, online marketing tanácsadók sokat hangoztatjuk, a TV és rádió hirdetések kora lejárt. Remélem azonban, amikor egy olyan világcég, mint az Adidas hoz stratégiai döntést ezen felületek elhagyásáról, a magyar KKV...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok