Linképítés, linkmarketing trendek 2014

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Linképítés, linkmarketing trendek 2014

Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A linkmarketing a linképítés folyamatosan egyre nehezebb folyamat. Ma már nagyon sok munka releváns és jó linkeket szerezned oldaladra. Mutatunk egy lehetőséget, amely azonban még ma is működhet!

Linképítés, linkmarketing trendek 2014

A keresőoptimalizálás és a linkmarketing

A keresőoptimalizálás alapja a kezdetektől és napjainkig is a linképítés, a linkmarketing. A Google jelmondata ez volt a közelmúltig: „Releváns oldalak linkjei mutassanak a te oldaladra”.
Ezt azonban nemrég megváltoztatta, és most így szól az irányelv:  „Mutasd meg az oldalad a világnak.” Miben jelent ez különbséget? Abban, hogy nem kérhetsz linkeket, csak adj minőségi és jó tartalmat, melyet belinkelnek, organikusan. 
 

A keresőoptimalizálás alapjai 2014-ben:

Készíts eredeti, releváns tartalmakat, amelyek természetes módon terjednek az interneten. A jó tartalmak kreálása mindig kifizetődő: a tartalmakra mutató linkek mindig személyektől jönnek majd, és a legjobb bene, hogy nem te kéred őket, hanem az emberek saját maguktól linkelnek majd az oldaladra. Minél jobbak a tartalmaid, annál többen fognak rá linkelni, így több és több emberhez jutnak majd el. Mindamellett a jó tartalmak elősegítik a hatékony kommunikációdat a közösségi média marketing világában is!
 
 

Szeretnéd megtanulni te is, mit kell tenned ahhoz, hogy beinduljon az üzleted az online marketing segítségével? Gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és minden tudás birtokába jutsz! Részletekért kattints IDE!

 

 

 
Teljesen tiszta a Google álláspontja. Nem szeretnék, hogy te kérd másoktól, hogy linkeljenek az oldaladra, és azt se, hogy linkeket építs, mivel ez az oldal helyezésének egyértelmű manipulációját eredményezi. A kulcs tehát a jó helyezéshez és az oldalad nagy forgalmához az, ha releváns és megbízható oldalak linkelnek rá, mint eddig, csak ezt a folyamatot a Google már természetesen várja el.
 

Linképítés, linkmarketing 2014

Az internet szinte mindig a linkekről szólt, és ezért is nevezhető a Google az első számú keresőmotornak. Linkek a Google előtt is voltak. Nincs azzal baj, ha más oldalak linkelnek a te oldaladra mindaddig, amíg azok a linkek nem ütnek el látványosan a többi linktől vagy az oldal tartalmától szinte táblát tartva maguk elé, amivel jelzik, hogy csak a PageRank manipulálása a céljuk.
Amennyiben úgy szeretnél linkeket építeni, hogy specifikusan bizonyos személyeket keresel meg kéréseddel, sose kérj tőlük pontos kulcsszavakkal való linkelést. Mutasd meg neki oldalad, és magyarázd el, hogy azzal, hogy linkel az oldaladra, ő is jól jár, további látogatókat, új közönséget szerezhet. Ha mindenképp ezt az utat választod, ne magyarázd el, hogy miért tesz jót ez a keresőoptimalizálás szempontjából, így ez nem üzleti, hanem inkább baráti/felebaráti szívességnek fog számítani.
 
Sose tudhatod, ki fogja elolvasni a leveledet, hogyan reagálnak majd rá, esetleg megértik, hogy mit szeretnél, vagy kapásból a spam mappában landol a leveled.
 
Ha azt szeretnéd, hogy egy bizonyos módon linkeljenek az oldaladra, bizonyosodj meg róla, hogy az oldal címében jól látható legyen (nemcsak a keresők, de az emberek számára is), hogy miről szól, és próbáld meg elhelyezni benne azokat a keresőszavakat, amelyre oldalad optimalizálni szeretnéd.
Spammelésbe semmiképp se kezdj, ugyanis csak az idődet pocsékolod vele. Leveled legyen valamelyest személyes, inkább küldj 50 embernek közvetlen hangvételű, csak neki szóló levelet, mint 500 embernek valamilyen sablont. 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!