Keresés

Menü

Hogyan integráljuk a közösségi médiát marketing stratégiánkban? Közösségi média stratégiák és trendek 2013-ban


A közösségi média stratégia alapjai 2013-ban

2013.01.06.

Közösségi média stratégia 2013

A legtöbb marketingeshez hasonlóan már minden bizonnyal használod a közösségi médiát azért,  hogy elsősorban kapcsolatba lépj célközönségeddel és vevőddel, hogy legfrissebb üzeneteidet átadd nekik. Minden bizonnyal keményen dolgozol, hogy követőid számát és aktivitásukat növeld. Egyre több közösség platform jelenik meg , mint például a Google+ vagy a Pinterest ahol szintén jelen szeretnél lenni.


Ezek nagyon fontosak és szükséges lépések a közösségi médiában rejlő lehetőségek kihasználásához. 2013-ban továbbra is arra kell összpontosítani, hogy a Facebook nem csupán egy (az egyetlen) csatorna ahol elérheted a rajongóidat. Építsd be a közösségi funkciókat weboldaladba, használd a közösségeket egy újfajta kommunikációra, integrált kommunikációs csatornáidat.

A közösség ereje olyan hatalmas, hogy csupán egyetlen negatív vagy pozitív megnyilvánulás bármelyik fogyasztótól képes befolyásolni az összes felhasználó megítélését cégeddel szemben. Íme négy kulcsfontosságú csatorna melyeken befolyásolhatod a felhasználókat és néhány ötlet hogyan tudod maximálisan kihasználni a bennük rejlő lehetőségeket. 
 

Közösségi média stratégia 2013 - Keresés

 
A folyamatosan változó SEO világa most másról szól, mint néhány jól megfogalmazott kulcsszó meghatározása és néhány link gyűjtése melyekkel oldalad előrébb kerülhet a keresők rangsorában. Mivel a közösségi média robbanásszerűen fejlődik, ezért a keresők algoritmusai sem hagyhatják figyelmen kívül. A tartalmad megosztása, kommentelése is számít ezentúl a keresők által meghatározott rangsor kialakításában. 
 

Közösségi média stratégia 2013 - Weboldal

 
A legtöbb cég már integrálta a közösségi funkciókat weboldalába, mint például a tartalmakhoz tartozó megosztás, tetszés nyílvánításnak a lehetősége. 2013-ban adj még több közösségi információt weboldaladhoz hogy hitelesebbé váljon.  Például adj információt arról hányan olvasták az általad közölt tartalmat, hányan töltötték le dokumentumaidat, adj kommentelési lehetőséget termékeidhez vagy cikkeidhez. Talán nehezebb lesz kontrollálni a felhasználók véleményét, de a kommentek által megismerheted a vásárlók és a látogatók véleményét, valamint a leendő vásárlóidnak így  egy hiteles információforrást tudsz biztosítani.
 

Közösségi média stratégia 2013 - Tartalom

 
Gondold végig miért oszthatják meg cikkeidet. Az egyik legvalószínűbb ok az egyediségben és relevanciában rejlik. Ismerd meg vásárlóidat, célközönséged igényét és ahhoz mérten közölj számukra releváns tartalmakat.
 

Közösségi média stratégia 2013 - Mobil alkalmazás

 
Van a cégednek mobil alkalmazása?  Kihasználod az egyre nagyobb ütemben növekvő okostelefont és tabletet használók célcsoportját? Ha igen, bölcsen döntöttél. Ha már egyszer kész a fejlesztésed már csak azon kell gondolkodni, a vásárló vajon letölti majd azt? A legnagyobb befolyásoló tényező az, hogy mekkora a már letöltők száma, milyenek a vélemények az alkalmazásról. Találd meg az ügyfél elégedettség növelésének módját. Az elégedett felhasználók még több vásárlót fognak generálni.  
 

Közösségi média stratégia 2013 alapja

 
Összegezve: 2013-ban a cél, minél több csatornába integrálni a közösségi funkciókat, hogy a felhasználók minden felületen megtalálják azokat a hiteles visszajelzéseket cégeddel, szolgáltatásaiddal, termékeiddel kapcsolatban amelyek a jövőben vásárlási döntéseiben befolyásolni fogják.
 
címkék: SMM
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-01-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

2017-01-06

Vállalkozó vagy? Esetleg pályaválasztás előtt állsz? Szétnéztünk a piacon, hol van lehetőséged online marketinget tanulni!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok