Keresés

Menü

Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

2011.09.07.

közösségi média marketing

Egyetlen marketing kampány részei sem lehetnek a cégükért könyörgő emberek, de van valami a közösségi média marketingben ami úgy tűnik mégis a legrosszabbat hozza ki néhány emberből. Talán a nyomás fokozottabb, mert gyorsabb eredményeket várnak. Talán néhány vállalkozó kiszolgáltatva érzi magát néhány követőjének és maroknyi rajongójának, hiszen az ő segítségükkel fizetheti ki majd következő számláját. Bárhogy is legyen, soha ne könyörögjünk egyetlen közösségi csatornán még akkor sem ha úgy gondoljuk képesek vagyunk szándékainkat elrejteni.


 

A könyörgés – gyanús

 
Mindannyian tudjuk milyen egy kolduló, ássunk mélyebbre és tudjuk meg, miért nem működik a dolog. Az első számú oka, elriasztja az ügyfelet. Gyanakodni fognak, távolodnak, és nem fogja érdekelni őket mit árul. A leendő ügyfél úgy fogja gondolni hogy lennie kell egy oknak, amiért a többi fogyasztó sem vásárol tőled és ezért nem veszik a fáradságot sem, hogy megismerjenek és esélyt adjanak.
 

A versenytársakhoz hajtod a vásárlókkal

 
Lehet, hogy felkeltetted a vásárlók érdeklődését, de abban a pillanatban tovább állnak ha koldulni kezdesz. Aztán a versenytársaidhoz fognak vándorolni, akik ezért nagyon hálásak lesznek neked.  Borzasztó lehet, hogy időt és energiát fektetsz a közösség tájékoztatásába de mégis a versenytársak csapnak le a potenciális vásárlókra.
 

Nem vezet újabb üzlethez

 
Lehet, hogy néhányan üzletet kötnek veled, de ezek a vásárlók nem fognak visszatérni újabb együttműködés reményében. Ha a vásárlók téged találnak meg először lehet csak kétségbeesésükben vásárolnak tőled.  Ez lehet a stratégiád eredménye és rövid távon működik is, de ez nem fogja életben tartani üzleted. Hosszú távon üzleted bevégeztetett.
 
Különböző módjai vannak a közösségi média marketing alkalmazásának, de ez mind időbe és pénzbe kerül. Használjon a közösségi marketingen kívül más eszközöket is értékesítésének növelésére addig, míg hitelességét és hírnevét megalapozza, és kiépíti a különböző közösségi média csatornákat.  
címkék: SMM
A videomarketing hangsúlya kezd 2017-ben áttevődni a Youtberól a Facebookra. Mutatjuk, hogyan érhetsz el rengeteg embert Facebook videóiddal!

10 videómarketing tipp a Facebookra, amiket mindenkinek ismernie kell

2017-07-27

A videomarketing hangsúlya kezd 2017-ben áttevődni a Youtberól a Facebookra. Mutatjuk, hogyan érhetsz el rengeteg embert Facebook videóiddal!

Ne ölesd meg magad – ne posztolj politikát!

Ne ölesd meg magad – ne posztolj politikát!

2017-07-10

Hamarosan itt a kampány, családok, barátok ugranak egymásnak a politikai erővonalak mentén. Üzletemberként akár ki is végeztetheted magad, ha a Facebookra politikát posztolsz!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!