Keresés

Menü

Online marketingben is a pontos információszerzés a kulcs!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Online Marketing

A vicces videó tanulsága: Néha a megoldás egyszerűbb mint gondolnád, ha jó helyről informálódsz!

2015.11.03.

Tanulságos videó a toszkán parasztról és a pontos időről: mindig a megfelelő helyről informálódj, és nem fogsz csalódni!

A siker titka mindig a pontos információszerzésben rejlik. Ha jó helyről tájékozódsz, jó információt kapsz. Hogy ezt megértsd, nézd meg ezt a videót a toszkán parasztról és a pontos időről! Mi jót nevettünk, de a tanulság bizony nagyon igaz, az onine marketingben is!


Mindenre van egy válasz, egy megfelelő eszköz, vagy épp információ.... ha jó helyen keresed. Számtalanszor fordulnak hozzám olyan kérdésekkel, kérésekkel ügyfeleim, amely nekem egyértelmű és mindennapos kérdés, de számukra a válasz épp annyira furcsa, mint ahogy a toszkán paraszt emelgeti a szamár golyóit!

 

Ha szakértő megoldásokat keresel céged online marketingjének működtetésére, nem éri meg vakon kutakodni!

 

Íme a videó, érdemes megnézni :)

 

A videó tanulsága pedig éppen az, amit mi is vallunk: a megoldás gyakran igen egyszerű, de tudni kell, honnan lehet informálódni!

Kérd személyre szabott ajánlatunkat ide kattintva: online marketing tanácsadás ajánlat

 

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék:
Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

5 tipp és trükk a Google AdWords használatához 2017-re

2017-06-19

Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

Vásárlási döntés meghozása

Hányszor kell elérned a fogyasztót, mielőtt vásárlási döntést hozna?

2017-03-14

Marketingesek, cégvezetők és cégtulajdonosok is szeretnének tisztában lenni azzal, hogy hányszor kell a fogyasztókat elérni hirdetésekkel, mielőtt meghozzák a végleges vásárlói döntéseket. Néhány tanulmány...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!