Hasznos, haladó trükkök az internet használatához, amelyek megkönnyítik majd mindennapjaid!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Hasznos, haladó trükkök az internet használatához, amelyek megkönnyítik majd mindennapjaid!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó,
Eleged van az akaratlanul is felugró, vagy a videók előtt megjelenő reklámokból? Szeretnél néhány olyan trükköt megtanulni, amely az internetes életed teljesen megváltoztatja? Jó helyen jársz!
Eleged van az akaratlanul is felugró, vagy a videók előtt megjelenő reklámokból? Szeretnél néhány olyan trükköt megtanulni, amely az internetes életed teljesen megváltoztatja? Jó helyen jársz!
Biztos te is láttál már olyan embereket, akik misztikus gombkombinációkkal, fura kódokkal és egy-egy jól célzott kattintással olyan dolgokat csináltak az interneten, amelyen csak a szád tátottad… 
Nem kell programozónak, de még csak internetgurunak sem lenned, hiszen most megosztunk veled néhány olyan nagyszerű, kevesek által ismert trükköt, amely nagy hasznodra válhat a mindennapokban!
 
 

Reklámmentesítés

Kezdjük is talán napjaink egyik legzavaróbb jelenségével: a mindent elömlesztő reklámokkal.
Felugró ablakok, videó előtt megjelenő reklámok és mindenhol ott villogó tartalmak, amikre nem vagy kíváncsi… Lassítja a netet, rontja a böngészési élményt. Szabadulj meg tőlük! 
 
A böngésződ kiegészítői közé letölthetsz egy hasznos kis programot, az AdBlock-ert. Ezt a későbbiekben lehet állítgatni, személyre szabni, de az alapértelmezett beállításai is nagyon sok mindenben segítik a nyugodt böngészést: 
nincs több YouTube videó előtt megjelenő reklám, vagy felugró ablakban villogó Nyertél felirat! Részletesebben erről a következő cikkünkben olvashatsz: Idegesítenek a reklámok a Facebookon vagy máshol az Interneten? Ha akarod, eltüntetheted őket, megmondjuk, hogyan!
 
 

Végeztesd el céged  marketing stratégiájának elemzését velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 


 

 

Bezártál véletlen egy ablakot, amit nem akartál?

Persze kikeresheted szépen az előzményekből…
Vagy, megnyomhatod a CTRL-Shift-T betűkombinációt, és azonnal megnyílik magától!
 

Nem szeretnéd, hogy nyoma maradjon annak, amit az interneten csinálsz?

Mindenkinek vannak olyan dolgai, amelyet nem szívesen oszt meg másokkal, vagy éppenséggel titok.
Gondoljunk csak az… ajándékvásárlásra. Ha nem szeretnéd, hogy szeretted meglássa, mit rendeltél neki, ki is törölheted az előzményekből – de ettől még marad nyoma, és egy picit is hozzáértő ember számára egyértelműen kideríthető.
Erre találta ki az Inkognitó módot a böngésző. A CTRL-SHIFT-N billentyűkombinációval hívhatod elő, és amire ott keresel, az tutira titokban marad!
 

Keresés a szövegben

Ezt a trükköt talán már többen ismerik, de úgy gondolom, hogy a hasznos kis funkciót muszáj megosztani azokkal is, akik esetleg még nem.
Ha van egy hosszú szöveged, vagy akár weboldalad, és abban egy bizonyos részt keresel, nyomd le a CTRL-F billentyűkombinációt, és kezd el írni a szót, amely tutira szerepel abban a részben.
Ha többször is beleírták a szót, enterrel tudsz tovább menni! 
Nagyon hasznos funkció, ha tudod mit keresel.
 

A könyvjelző menütárad már teljes káosz, és a leggyakrabban használt oldalakat szeretnéd egyben látni, kezdőlapként?

A böngésző könyvjelző eszköztárába nem a leggyakrabban használt oldalak valóak. Ha van néhány olyan oldalad, amelyet tényleg minden nap használsz, a böngészők kiegészítői között rengeteg olyan kis bővítményt találsz, amely ezeket rendszerezni. 
Ilyen például a Firefox-ban a Super Start, amely kis csempés ikonokban, a kezdőoldaladon tárolja kedvenc oldalaid, amelyeket akár testre is szabhatsz!
 

Hívd meg az összes ismerősöd egyszerre Facebook eseményedre!

Ha készítettél már Facebook eseményt tömegek számára, biztosan tudod, mennyire macerás mindenkit egyesével meghívni… Nem is kell!
Az esemény lapján klikkelj a Meghívás gombra, majd az ismerőseid listáját görgesd végig, hogy az alját lásd.
A keresődobozba a böngésző tetején (ahova az URL címet szoktad írni) másold be ezt a kódot:
javascript:function check_all_in_document(doc){var c=new Array();c=doc.getElementsByTagName('input');for(var i=0;i
Majd nyomj egy entert. Pár másodperc múlva láss csodát: az összes ismerősöd előtt ott lesz a pipa! Nyomj rá a Küldés gombra, és már kész is vagy.
 
 

Google a barátod – avagy a szórakozott Google dolgozók rejtett vicceinek előcsalogatása

A Google-ben rengeteg olyan rejtett szolgáltatás van, amelyet nem ismerünk. A munkatársak egy-egy rejtett parancsot hoztak létre, amelynek eredménye valamilyen vicces, kedves megmozdulás lett. Ezek napról napra változnak, így nehéz sokat összegyűjteni, de két aranyos példát azért hoztam nektek (ami nekem még ma működött:) )
 
Keress rá a „zerg rush” kifejezésre a Google-ben! 
Írd be a Google keresőmezőjébe, hogy „Google gravity”, és nyomj rá a „Jó napom van” kifejezésre! 
A Képkereső mezőbe a Google-nél írd be: „atari breakout”. Jó játékot! ;) 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!