Keresés

Menü

Új vásárlási funkcióval bővül az Instagram. Hamarosan a cégek újabb marketing eszközt kapnak kezükbe.

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Újdonság az Instagramon! Hamarosan elérhető a vásárlási funkció

2016.11.30.

Vásárlás az instagramon

Az Instagram elkezdett egy olyan funkciót tesztelni, ami lehetővé teszi a jövőben felhasználóknak a vásárlást az alkalmazáson belül. Kreatív marketingeseknek lehetőségük lesz a képeken a márkák termékeit megjelölni, felcímkézni, beárazni, értékesíteni.
 


Több tucat különböző tematikájú oldalt vezetünk a közösségi platformokon, így mi is nap, mint nap találkozunk azzal, amikor a felhasználóknak annyira megtetszenek a képeken látható termékek, hogy meg is szeretnék azokat egyből vásárolni. Ilyenkor hozzánk fordulnak, hogy hol érhető el az adott ruha, könyv, lakberendezési eszköz stb. Amennyiben nem ügyfeleink termékeit promotáljuk Facebook oldalainkon így nem mindig tudunk segítségükre lenni.

 

Instagram marketing – újabb mérföldkő


Az Instagram elsőként felismerte ezt a problémát és úgy tűnik megoldást talált rá. Egy úgynevezett SHOPPABLE címke hozzáadásával a jövőben jelezni lehet a felhasználóknak, hogy a képen látható termékek megvásárolhatóak az alkalmazáson belül, vagy elérhetővé teszik a webáruház címét.

Az új funkció segítségével egy képen legfeljebb 5 terméket tudunk mjd címkézni. Amikor a felhasználó rákattint az őt érdeklő termékre, az egy olyan oldalra vezeti majd el, ahol több információt kaphat, valamint egy link segítségével eljuthat az adott termék/márka webáruházába.

 

Az új Instagram funkcióról íme egy bevezető videó (Warby Parker)

 

A béta változatot egyelőre 20 márka és néhány e-kereskedelmi oldal teszteli. (Néhányan közülük : Abercombie & Fitch, Hollister, JackThreads, J.Crew, Kate Spade, Levi Brand, Lulus, Macy, Michael Kors Shopbop.) A tesztelés és a tökéletesítési szakasz egyelőre csak Amerikában zajlik, de várhatóan további országokban is bevezetésre kerülhet a végleges funkció.

Így ösztönöz vásárlásra az Instagram

Tudva azt, hogy az Instagram felhasználók nyitottak az újdonságokra így azoknak a felhasználóknak akik hajlandóak több időt tölteni azzal, hogy jobban megismerjék az általuk érdekesnek tartott termékeket ez az új funkció egy értékes lépést adhat a vásárlási döntés meghozásában.

Az Instagram rengeteg új lehetőséget tartogat még számunkra, reméljük hamarosan nálunk is elérhetőek lesznek ezek a funkciók.

 

Máté Beatrix
 

Szerző: Máté Beatrix

címkék: SMM
Hogyan használd Facebook és hogyan Instagram oldaladat?

Hogyan használd Facebook és hogyan Instagram oldaladat?

2017-06-18

Sokan nem értik, mire jó, és mire való egy Facebook oldal, mit, mikor és hogyan kell posztolni, összekeverik az Instagrammal, így nem használják ki a benne rejlő potenciált. 

Pinterest marketing 2017-ben

Pinterest marketing 2017-ben

2017-06-05

Habár a Facebook még mindig az élen jár a népszerűséget tekintve, a havi 150 millió Pinterest-felhasználót egyáltalán nem érdemes figyelmen kívül hagyni. Valójában ez a szám hatalmasat nőtt 2015 óta, ami azt...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!