Új vásárlási funkcióval bővül az Instagram. Hamarosan a cégek újabb marketing eszközt kapnak kezükbe.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Újdonság az Instagramon! Hamarosan elérhető a vásárlási funkció

Máté Beatrix

Az Instagram elkezdett egy olyan funkciót tesztelni, ami lehetővé teszi a jövőben felhasználóknak a vásárlást az alkalmazáson belül. Kreatív marketingeseknek lehetőségük lesz a képeken a márkák termékeit megjelölni, felcímkézni, beárazni, értékesíteni.
 

Vásárlás az instagramon

Több tucat különböző tematikájú oldalt vezetünk a közösségi platformokon, így mi is nap, mint nap találkozunk azzal, amikor a felhasználóknak annyira megtetszenek a képeken látható termékek, hogy meg is szeretnék azokat egyből vásárolni. Ilyenkor hozzánk fordulnak, hogy hol érhető el az adott ruha, könyv, lakberendezési eszköz stb. Amennyiben nem ügyfeleink termékeit promotáljuk Facebook oldalainkon így nem mindig tudunk segítségükre lenni.

 

Instagram marketing – újabb mérföldkő


Az Instagram elsőként felismerte ezt a problémát és úgy tűnik megoldást talált rá. Egy úgynevezett SHOPPABLE címke hozzáadásával a jövőben jelezni lehet a felhasználóknak, hogy a képen látható termékek megvásárolhatóak az alkalmazáson belül, vagy elérhetővé teszik a webáruház címét.

Az új funkció segítségével egy képen legfeljebb 5 terméket tudunk mjd címkézni. Amikor a felhasználó rákattint az őt érdeklő termékre, az egy olyan oldalra vezeti majd el, ahol több információt kaphat, valamint egy link segítségével eljuthat az adott termék/márka webáruházába.

 

Az új Instagram funkcióról íme egy bevezető videó (Warby Parker)

 

A béta változatot egyelőre 20 márka és néhány e-kereskedelmi oldal teszteli. (Néhányan közülük : Abercombie & Fitch, Hollister, JackThreads, J.Crew, Kate Spade, Levi Brand, Lulus, Macy, Michael Kors Shopbop.) A tesztelés és a tökéletesítési szakasz egyelőre csak Amerikában zajlik, de várhatóan további országokban is bevezetésre kerülhet a végleges funkció.

Így ösztönöz vásárlásra az Instagram

Tudva azt, hogy az Instagram felhasználók nyitottak az újdonságokra így azoknak a felhasználóknak akik hajlandóak több időt tölteni azzal, hogy jobban megismerjék az általuk érdekesnek tartott termékeket ez az új funkció egy értékes lépést adhat a vásárlási döntés meghozásában.

Az Instagram rengeteg új lehetőséget tartogat még számunkra, reméljük hamarosan nálunk is elérhetőek lesznek ezek a funkciók.

 

Máté Beatrix
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!