Keresés

Menü

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




5 ingatlanmarketing tipp ügynököknek

2017.09.04.

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá!

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá! 


A statisztikák szerint az emberek 92%-a használja az internetet az ingatlankeresés során. Éppen ezért nagyon erős a verseny ezen a téren, de még a legnagyobb ingatlanos portálok is legyőzhetők, ha az alábbiakat használod. Az online marketing lehetővé teszi az ingatlanügynökök számára, hogy még jóval azelőtt új ügyfeleket érhessenek el, mielőtt azok egyáltalán érdeklődni kezdenének egy bizonyos otthon iránt.

 

Az online ingatlanpiac sokkal többről szól, mint egy webhely üzemeltetéséről. Ingatlanközvetítőként az internetes marketing feladataid egy jelenlét kiépítéséből, branded reklámozásából és közönséged bevonásából állnak. Több lehetsz, mint egy egyszerű ingatlanos portál, kiemelkedhetsz az ingatlan ügynökök közül. Hogy hogyan biztosíthatod mindezt, azt az alábbi tippekkel vázoljuk most fel.

Íme 5 dolog, amit minden ingatlanközvetítőnek tudnia kell az online marketingről.

 

1.    Elhelyezkedés, Elhelyezkedés, Elhelyezkedés – lokális SEO

Az ingatlanügynökök mantrája a digitális marketing szokásokra is tökéletesen alkalmazható. A Google 2014 nyarán frissítette keresőalgoritmusát, és azóta sokkal nagyobb hangsúlyt fektet a helyi keresőtalálatokra. Ehhez egy Google Cégem fiókra lesz szükséged, amely segítségével elhelyezheted magad (pontosabban irodádat) a keresőtalálatok mellett megjelenő térképen. Elsősorban a helyi kuncsaftokra összpontosítasz, ők pedig megtalálnak majd helyi kereséseik révén. 

 

2. Irány a mobil – kiváló weboldal és a keresőoptimalizálás 

Szintén egy Google frissítésnek köszönhetően egyre fontosabbá vált a webhely tulajdonosok  számára, hogy webhelyük mobilbarát, azaz reszponzív kialakítással rendelkezzen. Ez nagyon fontos szempont a Google rangsorolásában. A mobil barátság mellett ma már fontos a betöltődési sebessége is weboldaladnak. Ha a honlapkészítő cég, aki a honlapodat készítette, nincs a helyzet magaslatán, a  Google által készített teszten weboldalad meg fog bukni. Íme, az alábbi linkre kattintva kipróbálhatod, milyen gyors weboldalad: Google Test My Site

 

Nem lehet semmi fontosabb számodra, mint az összes ingatlan kereséssel kapcsolatos kifejezésre a Google találati listájának elején jöjjön weboldalad. A keresőoptimalizálás alapfeltétele a kiváló weboldalad. Amíg ez nincs meg, honlapod nem más, mint egy bemutatkozó prospektus, az olvassa, akinek megmutatod. 

 

3. Vond be az embereket

Ne érd be egy arccal és egy névvel. Adj hangot online marketingednek! Kérj visszajelzéseket és biztosíts egy fórumot, ahol az olvasók hozzászólhatnak az aktuális témához, és kérdéseket tehetnek fel neked – amiket persze érdemes megválaszolnod. Tegyél meg minden lépést annak érdekében, hogy bevond közönséged és beszélgetésre ösztönözd őket. Kiváló hely erre a közösségi média, mondjuk egy zárt Facebook csoport, melyet azt adott témában létrehozol. 

 

4. Szocializálódj – közösségi média marketing 

A Facebook, Twitter, Instagram és a Pinterest az emberek mindennapi életének részei, éppen ezért semmivel sem indokolható ezek kihagyása online marketingedből. Az Instagram például már hirdetési lehetőségeket is kínál az online marketinggel foglalkozók számára. Egy képek, videók, és gyors információk megosztására alkalmas platform felbecsülhetetlen értékeket képvisel a tudatosság javítása céljából. Ezen közösségi eszközök használatával azt bizonyítod közönségednek, hogy tájékozott és naprakész vagy a legújabb trendeket illetően. A közösségi média a legalkalmasabb hely arra, hogy az emberek megismerjenek, és az ember szívesebben köt üzletet azzal, akit ismer. A közösségi média marketing segítségével arcot adhatsz cégednek, személyes ismerőssé válhatsz. 

 

5. Hívd a profikat – amikor a marketing tanácsadó segít

Ha ezt olvasod, akkor nagy valószínűséggel ingatlanközvetítéssel foglalkozol, és nem marketinggel. A fent említett, és számos más feladat elvégzését érdemes marketing szakemberekre bízni. Ennek számos előnye van, a legfontosabbak azonban egy stabil marketing stratégia kidolgozása és kivitelezése, illetve hogy amint ezen feladatok lekerülnek a válladról, több időd marad azzal foglalkozni, amihez igazán értesz. A marketing tanácsadó stratégiát alkot számodra, és a kivitelezésben is olyan eszközei vannak, amelyek neked nem állnak rendelkezésre. Ha a mi 2 millió Facebook rajongónk vagy 11 online újságunk erejét ki szeretnéd használni, egy valódi keresőoptimalizált honlapot szeretnél, akkor olvasd el itt, hogyan tovább! 
 

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
12 hatékony módszer a visszafordulások és konverziók arányának javítására

12 verhetetlen módszer a visszafordulások és konverziók arányának javítására

2017-09-25

Az online marketing lényege a konverzió, a vásárló, a páciens. Egészségügyi marketingben végzett tanácsadói munkánk során a cikkben...

online marketing asszisztens állás

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-09-03

18 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst, marketing tanácsadó mellé. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!