Inbound marketing

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Ezért érdemes kipróbálni az inbound marketinget

Az inbound marketing célja, hogy felkeltse a lehetséges ügyfelek figyelmét egy márkára vagy termékre. Egy online marketing ügynökség számos különböző technikával érheti ezt el: marketing automatizálás, SEO, tartalommarketing, email marketing, közösségi média, blogok és sok más is a rendelkezésünkre áll

Inbound marketing

Mi az az inbound marketing?

Az inbound marketing abban különbözik az outbound marketingtől, hogy míg az outbound marketing közvetlen módszerekkel célozza meg a lehetséges ügyfeleket, az inbound marketing inkább az adott cég népszerűsítését helyezi előtérbe, hogy annak híre minél több helyre elérhessen. Ez kifejezetten fontos például online keresések esetén.

 

Az idők során az információ felkutatásának módja, felülete és sebessége is megváltozott. Amit azelőtt könyvekben vagy újságokban találtunk meg, ahhoz manapság elég egy pár másodpercet igénylő Google-keresés. A legtöbb ember annyira megszokta ezt a kényelmet, hogy gyakran arra sem veszik a fáradtságot, hogy megvizsgálják az összes találatot a legelső oldalon. Éppen ezért fontos, hogy egy modern cég vagy márka hatékonyan alkalmazza a marketing automatizálást (és más digitális eszközöket), ha nem szeretne lemaradni. Látható online jelenlét hiányában könnyedén feledésbe merülhetünk.

A hatékony online marketing tudományos ismereteket, kreativitást és kidolgozott stratégiát igényel. Számtalan marketingügynökség kínálja szolgáltatásait, és szinte mindegyik hatalmas ígéretekkel próbálja megnyerni az lehetséges ügyfeleket. De mégis mi garantálja, hogy eleget tesznek-e ezeknek a kéréseknek, miután komoly összegeket fizetünk ki nekik?

 

Az alábbi tényezőkre érdemes odafigyelni, ha szeretnénk igénybe venni egy marketingügynökség szolgáltatásait:

 

Tapasztalat az inbound marketing területén


A marketing nagyban függ az aktuális trendektől, az iparág pedig tele van fiatal és kreatív gondolkodókkal. Ha szeretnénk az első között eljutni a modern ügyfelekhez, kulcsfontosságú, hogy mindig naprakészek maradjunk ilyen téren. Azonban ez legfeljebb fél sikert garantálhat. Mint minden más ágazatban, a tapasztalat a marketing esetén is mindennél fontosabb. Ha relevánsak szeretnénk maradni, akkor energikus és lelkesedő csapatra van szükségünk – ha pedig szeretnénk megtartani előkelő pozíciónkat a végtelenül hosszú ranglistán, akkor pedig olyan ügynökségre, akik tapasztaltak ebben. Érdemes tehát olyan ügynökséget keresni, ahol képesek lépést tartani a legújabb trendekkel, de mély és átfogó tapasztalattal is rendelkeznek a marketinget illetően.

 

Az adott cég és terület ismerete


Minden cég és vállalkozás egyedi, a szolgáltatásokról és termékekről már nem is beszélve. Ahhoz, hogy egy marketingügynökség pontosan és hatékonyan képviselje az adott márkát, alapos ismeretekkel kell rendelkeznie róla. Egy jó marketingügynökség - amennyire csak lehet – testreszabott stratégiával igyekszik majd népszerűsíteni az adott céget. Sok ügynökség elköveti azt a hibát, hogy minden ügyfelük esetén azonos módszerekkel próbálkozik, azonban nem létezik egyetlen bevett stratégia, ami mindenki számára megfelel. Ha teljesen ki akarjuk használni a marketing által kínált lehetőségeket, akkor személyre szabott tervezetre lesz szükség.

 

Teljeskörű szolgáltatás


Az inbound marketing (pontosabban az azt alkalmazók) számos eszközzel igyekszik a legjobb eredményeket elérni. Ehhez tudományos jellegű megközelítésre, innovatív gondolkodásmódra és az adott cég alapos ismeretére van szükség. Egy hatékony marketingügynökség ezeket mind egyszerre használja fel, hogy egy hatékony weboldalt, népszerű online jelenlétet és jó image-t szolgáltasson nekünk.

 

Összegezve az inbound marketingről


Cégként vagy vállalkozásként az elsődleges cél a sikeres üzletkötések esélyének maximalizálása. Ehhez hatékony inbound marketing stratégiára lesz szükség.

Ehhez egy tapasztalt és naprakész marketing ügynökséget kell keresnünk, amely az összes fent említett pontot megtestesíti. Érdemes megvizsgálni az adott ügynökség eddigi munkáit, ami segíthet eldönteni, hogy megfelelőek-e számunkra.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!