Milyen a jó honlapkészítés? Melyik a jó honlapkészítő cég? Mire kell vigyázni új weboldal készítésen esetén? Melyik a legmodernebb webdesign? A marketing tanácsadó válaszol!

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Honlapkészítés

Honlapkészítés

Honlapkészítés előtt állsz?

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 
 

Bár ingyenesnek tűnik, és sok marketing ügynökség is használja, a WordPress, ahogy bármi más open source forráskód is használhatatlan, ha komolyan veszed a marketinget!

2017/08/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 ok, amiért NEM érdemes Wordpress-t használni

Bár ingyenesnek tűnik, és sok marketingügynökség is használja, a WordPress, ahogy bármi más open source forráskód is használhatatlan, ha komolyan veszed a marketinget.
Milyen a jó weboldal? Milyen honlapot vegyek, csináltassak magamnak? Az online marketing tanácsadó segít eligazodni a honlapkészítők ajánlatai között!

2017/06/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen a jó weboldal? A tied az?

Milyen a jó weboldal? Milyen honlapot vegyek, csináltassak magamnak? Az online marketing tanácsadó segít eligazodni a honlapkészítők ajánlatai között! 
Mi az a szemantikus web?

2017/06/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a szemantikus web?

Mi az a szemantikus web? Hogyan kell értelmezni? A szemantikus web meghatározása, magyarázata az online marketing tanácsadó értelmezésében. 
Igényes weboldal

2017/04/03 - Mocsy

Így lehet igényes weboldalad teljes munkaidős designer alkalmazása nélkül

Egy igényes tartalommal nem rendelkező internetes oldal nem fogja felkelteni a látogatók érdeklődését. De mi a teendő, ha nem szeretnénk teljes munkaidőben designert alkalmazni? Ha ezt olvasod, akkor bizonyára szeretnél weboldalad tartalmának...
Téli háttérképek: hogy hangulatosabb legyen a munka

2015/12/01 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Téli háttérképek számítógépedre

Munkánk során rengeteget ülünk a számítógép előtt, és talán Te is így vagy vele. Érdemes egy kis vidámságot, hangulatot csempészni a mindennapokba, ha mással nem is, egy gyönyörű háttérképpel mindenképpen...
Website design trendek 2015-ben

2015/04/09 - Csonka Nikoletta

8 weboldal design trend 2015-re

A marketing tölcsér végén mindig a jó weboldal áll, és itt dől el az is, hogy konvertál-e látogatód. Biztosan neked is tetszik saját honlapod, de vajon tényleg elég modern? Nézd meg az idei év trendjeit!
A könnyen használható, ügyfeleket vonzó weboldalak öt ismérve

2014/10/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A könnyen használható, ügyfeleket vonzó weboldalak öt ismérve

Mi kell a hatékony honlaphoz? Mi kell ahhoz, hogy weboldalad valódi vevő mágnesként működjön? Mi a fontosabb, a használhatóság vagy az élménydús honlap? Elmondunk és bemutatjuk a hatékony honlap 5 legfontosabb tényezőit, melyet saját...
A jó webdesign 9 titka – 3. rész

2014/08/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A jó webdesign 9 titka – 3. rész

A honlapkészítés során a megrendelő sokszor határozott elképzeléssel érkezik a honlapkészítő cégeknek is vannak bevett szokásaik, ezek azonban sokszor nem egyeznek a webdesign alapvető követelményeivel. 1998-óta foglalkozunk online...
Honlapkészítés
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Célzás

Az internetes marketing kampányok bizonyos célcsoportokra való irányítása. Célja, hogy minél...

Újraeladási jog

Ha egy újraeladási joggal rendelkező ebookot vagy szoftvert vásárolsz...

Fogyasztói adat

Mit mutat a fogyasztói adat? Ahogyan egy felhasználó a különböző marketing-törekvésekre...

Szerzői jog

A szerzői jog egy olyan szabályok összessége, amelyek egy személy...

CPM

Megjelenítés alapú árazás (Cost per Impression – CPM)   Egy gyakori árszabási forma,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.