Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Hatékony honlapüzemeltetés

Hatékony honlapüzemeltetés

Ingyenes, jogtiszta képeket szeretnél webhelyedre? Ezeket a stock fotós oldalakat ajánljuk!

2018/01/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ingyenes, jogtiszta képeket szeretnél webhelyedre? Ezeket a stock fotós oldalakat ajánljuk!

Neked is gondot jelent, honnan szerezz ingyenes, jogtiszta, de minőségi fotókat blogbejegyzéseidhez, weboldaladhoz, marketing anyagaidhoz? Összeszedtük neked az összes olyan ingyenes stock fotó oldalt, amit mi is ajánlani tudunk! 
Az online marketing kiváltsága az eredmények mérhetősége. Régi probléma azonban a telefonhívásos konverziók mérése, amire a Google ad most megoldást!

2017/12/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a Google átirányító telefonszám és miért érdemes használni?

Az online marketing kiváltsága az eredmények mérhetősége. Régi probléma azonban a telefonhívásos konverziók mérése, amire a Google ad most megoldást!   
Amit cégtulajdonosként, marketingesként tudnod kell Európa általános adatvédelmi rendeletéről (GDPR)

2017/12/05 -

Amit cégtulajdonosként, tudnod kell a GDPR-ról

Az online marketinget is érinti az EU új adatvédelmi rendelete, mely 2018- május 25.-én lép életbe. Nézzük meg, mi is az a GDPR, és mit kell tudnod róla!   
Elmondtuk már százszor, elmondjuk ismét: az email marketing a keresőoptimalizálás után még mindig az egyik leghatékonyabb digitális marketing csatorna.

2017/11/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezekből áll össze egy jó hírlevél

Elmondtuk már százszor, elmondjuk ismét: az email marketing a keresőoptimalizálás után még mindig az egyik leghatékonyabb digitális marketing csatorna. Egy minőségi email hírlevél képes gondolatvezetői pozícióba helyezni téged vagy cégedet,...
Miért hatékonyabb az egészségügyben az e-mail marketing, mint a közösségi média? Mire ügyelj, ha beépíted online marketing kommunikációdba?

2017/10/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan segíthet praxisodon az email marketing?

Miért hatékonyabb az egészségügyben az e-mail marketing, mint a közösségi média? Mire ügyelj, ha beépíted online marketing kommunikációdba? 
Tippek azoknak, akik szeretnék a Google hirdetési rendszerét, az AdWords PPC rendszert használni. A Google Partner, marketing tanácsadó, Marketing Professzorok útmutatásai.

2017/10/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Gyorstippek AdWords PPC hirdetéseid fellendítéséhez

Tippek azoknak, akik szeretnék a Google hirdetési rendszerét, az AdWords PPC rendszert használni. A Google Partner, marketing tanácsadó, Marketing Professzorok útmutatásai. 
A tartalommarketing sokszor nehéz feladata egy online marketingesnek, pedig nincs fontosabb feladata, sem a SEO sem a Facebook kommunikáció szempontjából.

2017/10/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így írhatsz érdekes tartalmakat a legszárazabb témákhoz is

A tartalommarketing sokszor nehéz feladata egy online marketingesnek, pedig nincs fontosabb feladata, sem a SEO sem a Facebook kommunikáció szempontjából. 
A storytelling nem újkeletű marketing eszköz, legnagyobb tanítóink is alkalmazták. Az egészségügyi online marketingben azonban egyre nagyobb hangsúlyt kap. Miért? Mert eredményes!

2017/10/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egészségügyi marketing: a storytelling művészete és tudománya

A storytelling nem újkeletű marketing eszköz, legnagyobb tanítóink is alkalmazták. Az egészségügyi online marketingben azonban egyre nagyobb hangsúlyt kap. Miért? Mert eredményes! 
Hatékony honlapüzemeltetés
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

E-mail lista

Egy internetes marketinggel foglalkozó szakember e-mail listája olyan személyeket tartalmaz, akik...

Rangsorolás

A rangsorolás, azaz a Ranking kifejezés magyarázatáért kattints...

Webinárium

Mit is jelent a webinárium kifezejzés? A webinárium...

Közösségbefolyásoló marketing

Akkor beszélünk ilyen típusú marketingről, amikor a márkák...

Partner közvetítői díj

Egy partner által közvetített értékesítésből...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.