Keresés

Menü

Facebook oldal adminisztrálás és kezelés hatékonyan avagy 10 tipp a Facebook oldalad adminisztrálásához.


10 tipp a sikeres Facebook oldalhoz!

2012.11.05.

Facebook oldal

Ha Facebook oldaladon szeretnéd a rajongóidat megtartani, szórakoztatni, és figyelmüket fenntartani, akkor íme néhány megszívlelendő tanács:


 

Ne légy tolakodó

 

A közösségi média marketing a kapcsolatépítésről és a kommunikációról szól, nem pedig a kemény és agresszív eladásról. Ne nyomd a termékeidet túl erősen, nem ezért vannak az emberek a közösségi médiában. A közösségi médiában lehetőséged van finoman megismertetni termékedet a célközönséggel, és webáruházad, üzleted, vagy weboldalad felé irányítani őket. 
 

Soha ne kérj lájkokat!

 
Egy rosszabb van az erőszakos eladási próbálkozásoknál, a Like kéregetés. Ne akarj nyomást gyakorolni az emberekre, hogy olyat kelljen tenniük amit nem szeretnének, ráadásul még  közvetlenül értéket sem adsz nekik. A közösségi médiában megteremtheted annak a lehetőségét hogy rajongóid önként kapcsolatba lépjenek veled. A like-ra való kényszerítés nagy hiba az eladáshoz vezető úton. 
 

Ne posztolj irreleváns tartalmakat

 
Amikor közzé akarsz tenni valamit, mindig gondolkodj el azon, van-e köze ennek márkádhoz, termékedhez, szolgáltatásodhoz. Ha a válasz egyértelmű nem, akkor felejtsd el a posztot. Mindig találj kapcsolódási pontot a vicces, posztolásra méltó tartalmak és oldalad témája között. 
 

Ne legyél túl vicces

 
A közösségi média egyik jellemzője, hogy az embereket szórakoztatják a tartalmak, légy hát Te is szórakoztató, de soha sem túl vicces. Mit fognak cégedről mondani ha patakokban csak a poénokat ontja?
 

Ne próbálj meg vicceskedni

 
Könnyű ezt a hibát elkövetni, ugyanakkor könnyű lehet elkerülni is. Ha találsz valami vicceset ami a márkádhoz kapcsolódik, az nagyszerű, de ne erőltesd. Ha azon kapod magad, hogy azon gondolkozol hogyan tudnád azt a bizonyos tartalmat viccessé varázsolni akkor semmiképpen se posztold ki, mert ordítani fog róla az erőlködés és a kétségbeesett próbálkozás.
 

Ne legyél túl komoly

 
A megosztható tartalom az egyik legfontosabb elem a közösségi marketingnek. Az emberek általában azokat a tartalmakat osztják meg, amelyek érdekesek, viccesek, de soha sem túl komolyak. Ne tűnj állandóan komolynak, mert az közel áll az unalmashoz, és az emberek nem kíváncsiak unalmas témákra.
 

Ne említs politikát és vallást

 
Ennek egyértelműnek kellene lennie, de a márkák időről időre megszegik ezt a szabályt. Az ilyen típusú állásfoglalás sokkal több ügyfelet ijeszthet el, mint amennyit meg tudsz nyerni.
 

Ne felejts el linket megosztani

 
Minden tartalomnak vezetnie kell valahova. Legyen weboldaladnak céloldalai, mérd az átkattintást. Tartalmaidat ne hagyd elveszni. Megosztott tartalmaidnak legyenek céljai!
 

Ne hagyd figyelmen kívül a kérdéseket

 
A Facebook nem helyettesítit az ügyfélszolgálatot. Az ügyfelek ezzel nincsennek tisztában, ezért választ várnak a kérdéseikre. Még ha csak annyir írsz nekik, hogy továbbítottad a kérdést és az adatait az ügyfélszolgálatnak már azzal is megnyugtattad afelől, hogy érdekel a problémája. 
 

Soha ne hagyd abba!

 
A legfontosabb ezen a listán. Ha az emberek csatlakoztak hozzád, tartalmaidat érdekesnek és értékesnek találták, kialakult bennünk egyfajta elköteleződés, akkor ne hagyd hogy a posztolások megszűntével elégedetlenségének adjon hangot. Ha nem vagy jelen a közösségi oldalon csupán annyit jelent, hogy az emberek nem tudják hogy ki vagy, azonban ha jelenléted megszűnik az negatívan befolyásolja a márkád megítélését.
 
 
Egy dolgot mindig kérdezz meg magadtól mielőtt tartalmat osztasz meg rajongóiddal. Miért osztom meg ezt? Ha nem tudsz válaszolni, vagy a fenti hibák valamelyikébe esel, ne tedd!
 
címkék: Facebook
Minden posztnál feltűnik a lila madár

Miért van ott mindenhol ez az idegbajos lila madár?

2017-02-20

Ez az idegbajosnak tűnő lila madár szinte minden Facebook poszt alatti kommentnél feltűnik. Olvasóink is kérdezték, hogy mégis mit keres ott ez a madár. A most következő cikkben elmondjuk nektek! 

Hogyan tervezzünk sikeres email marketing stratégiát?

A sikeres email marketing stratégia alapjai

2017-02-20

Ejtsünk néhány szót az igényes email hirdetésekről, mint a sikeres marketing stratégiák egyik alapvető eszközéről.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok