Facebook marketing stratégiád nem vezet eredményre? Szeretnéd hatékonyan használni a Facebookot és vevőt szerezni?

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Felejtsd el végre a kuncsorgást a Like-okért! 3 tanács, melyet érdemes követned egy hatékony marketing stratégia kialakítása során

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

 

Barátkoztál valaha azzal a gyerekkel az iskolában, aki követett a játszótérre és azt mondogatta, hogy legyél a barátom? És mit szóltál ahhoz, amikor még iskola után az otthonodban is folytatta ezt? Nos, nem hiszem, hogy barátok lettetek. Tehát miért is törsz ajtóstul a vevőid, potenciális ügyfeleid házába és csinálod ugyanezt céges szinten?

Facebook marketing tippek

 

 

 

 

Mindezek után lehet hogy tanácstalanul állsz és nem tudod, akkor hogyan is érheted el , hogy rád figyeljenek?  Íme három alapelv, amit betartva biztosan barátokra találsz.
 
 
 

Facebook marketing tipp - Ne kérj, hanem adj!

 
Igen, valóban foglalkozni kell azokkal az emberekkel, akiket el akarsz érni a közösségi médián keresztül. Ha ugyanis ezt teszed, szebbé teszed a napjukat vagy megoldod a problémáikat, akkor emberként viselkedsz velük, mintha az ismerősöd, a barátod lenne. Megadod számukra a kívánt információkat, tudást, figyelmet és irányítást, hogy megoldhassák problémáikat - segíted őket céljaik elérésében, mondjuk cikkekkel, információkkal, tippekkel azon a szakterületen, amihez te értesz. Nyilvánvalóan nem kell szakmai titkokat elárulni, de hidd el, azok, akik nem azzal foglalkoznak, amivel te, tized sőt század annyit sem tudnak arról a területről. A legkisebb apróság is akár, ami számodra alapvető és természetes, hatalmas segítség lehet számukra. Tehát, ha ezt szépen így folytatod és nem kérsz cserébe semmit, akkor imádni fognak! És igen, amikor arra kerül a sor, hogy szükségük van a céged által kínált típusú termékre, a Te céged fog rögtön eszükbe jutni! 
 
 

Facebook marketing tipp - Hallgasd meg a vevőidet!

A célod, mint mindenkinek, hogy eladj. Nem akarsz azonban idődet vesztegetve olyanokkal foglalkozni, akik sosem fogják megvenni a termékedet vagy legalábbis reklámozni azt? Akkor kezdd el meghallgatni a vevőidet! Kísérd figyelemmel a helyi híreket, az ágazati információkat, eseményeket, a versenytársak viselkedését stb. stb, és találd meg azokat az embereket, akiket érdekelnek az ismereteid és a terméked. Csak ezeknek az embereknek tudsz segíteni és csak őróluk érdemes gondoskodnod, tehát csak őket akarod megnyerni az oldalad követőinek, szóval hagyd abba a könyörgést mindenki másnak, inkább kezdj neki a valódi célközönséged megtalálásának. Hogyan teheted meg ezt? Nem indiánneves alkalmazásokkal, nem „oszd meg ezt a képet és lájkold az oldalamat” típusú, egyébként is Facebook szabályzat ellenes akciókkal. Ezekért akár törölhetik is az oldaladat! Ezt sem szeretnéd, de azt sem, hogy sok értetlen spammelje tele az üzenőfaladat hülyeségeivel. Vevőket szeretnél! Őket célozd meg minden akcióddal! 

 
 

Facebook marketing tipp - Legyél kreatív és szolgálatkész!

 
A Facebook oldalad már rendelkezik némi követői bázissal, ezek az emberek a vevőid vagy legalábbis a célközönséged, akkor láss neki a kiszolgálásuknak! Ne hanyagold el őket, csak azért, hogy nagyobb tömegeket toborozz és tovább turbózd a számokat. Olyan tartalmakat állíts össze és olyan párbeszédeket generálj, ami képes megoldani a problémáikat, képes szórakoztatni őket stb. stb. 
Rajongószerzés a Facebookon Van Gogh cukrászdában  Senki sem csatlakozik egy olyan csoporthoz, ahol vagy nincsenek tagok, vagy a tagok nem csinálnak semmit, az emberek az aktivitást, a népszerűséget és az aktualitást keresik. És ha az „építsd ki a rendszert és majd jönnek maguktól” mechanizmus már beindult, egy közösség van épülőben, akik hála istennek újabb tartalmakkal bővítik az oldalt - maguktól…Ha egy oldalt szeretnek a rajongók, ha azok valóban RAJONGÓK, nem csak TAG-ok, akkor segítenek majd neked, hogy minél több emberhez eljuss, ahogy azt a mellékelt képen is látod! 
 
Az oldalad legyél te magad. Legyen stílusod, legyen személyiséged. Ez egy közösségi média, ide az emberek azért jöttek, hogy tartsák a kapcsolataikat ismerőseikkel, Az ismerőstől pedig, sok mindent elfogadnak. Sokkal inkább hisznek neki, mint a reklámoknak. De a Facebook és az oldalad is, mégis csak egy média. A médiasztárok pedig közkedveltek, főleg, ha azok még szólnak is hozzánk. Eleinte furcsállottam is a rajongó megnevezést oldalunk követőire, tükörfordításnak vettem. De ma már azt tanítom az egyetemen is, közösségi média marketing tanfolyamainkon is: akkor csinálod jól az oldalt, ha nem követőid, rajongóid vannak! 
 

Ha szeretnéd megtanulni, hogyan szerezhetsz valódi rajongókat cégednek vagy ügyednek a Facebookon, jelentkezz közösségi média marketing tanfolyamunkra. Részletekért kattints ide!

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!