Keresés

Menü

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Facebook

Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel

2016.10.25.

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről! 


 

Mire használható a Facebook-képpont?

A Facebook-képpontot tökéletesen használhatjuk különböző megrendelések mérésére, webáruházak esetében egyes termékoldalak mérésére, illetve saját célközönség létrehozására, és még Facebook-hírdetéseket is kínálhatunk a rajongóinknak. A Facebook-képpontot elsősorban azért hozták létre, hogy a vállalkozások sokkal sikeresebben működjenek.

 

Milyen lehetőségeket nyújt számunkra a Facebook-képpont?

  • Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
  • Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
  • Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
  • Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
  • Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.

 

Facebook-képpont által kínált funkciók teljes listája, szembe állítva a korábbi képpontokkal

 


Hogyan tudjuk követni a Facebook-képpont segítségével a konverziókat?

A Facebook-képpont használatával három hirdetési cél szerint tudod követni a konverziókat: 

  • a bejegyzések népszerűbbé tétele,
  • webhely látogatószámának növelése  
  • webhelyen elért konverziók számának növelése.

 

A bejegyzések népszerűbbé tétele

Kétféle lehetőség van a bejegyzés kiemelésére, és aztán a Facebook-képponttal konverziókövetés használatára. Ha a bejegyzést közvetlenül az oldaladról emeled ki

  • Nyisd meg az oldaladat, és keresd meg a kiemelni kívánt bejegyezést.
  • Kattints a Bejegyzés kiemelése lehetőségre.
  • Állítsd be a célközönséget, a költségkeretet és az időtartamot.
  • A Konverziók követése területen válaszd ki a Facebook-képpontodat.
  • Kattints a Kiemelés gombra.

Ha a bejegyzést a hirdetés-létrehozási folyamattal emeled ki

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd ki konkrét célként A bejegyzések népszerűbbé tétele lehetőséget.
  • Válaszd ki az oldalt és a bejegyzést, majd kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd görgess le a Konverziók követése területre.
  • Jelöld be Az összes konverzió követése a Facebook-képpontom alapján jelölőnégyzetet.
  • Kattints a Megrendelés elküldése gombra.

 

Webhely látogatószámának növelése Facebook-képpont segítségével

A Facebook-képpont hozzákapcsolása konverziókövetés céljából a webhelyen elért kattintásokra irányuló kampányban

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhely látogatószámának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a Facebook-képpontodat, és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

A webhelyen elért konverziók számának növelése Facebook-képpont segítségével

Facebook-képpont hozzákapcsolása a konverziók optimalizálása és követése céljából

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhelyen elért konverziók számának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a konverziót (pl. Vásárlás, Kosárba helyezés), és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

Szerző: Bohács Ádám, portálmenedzser

címkék: Facebook
A rajongószám önmagában semmit nem ér, ha nincs elérésed Facebook oldaladon. 2 millió Facebook rajongó tapasztalatai alapján mutatjuk, mit kell tenned a nagy elérésért!

Így növelheted meg Facebook oldalad, posztjaid elérését

2017-06-20

A rajongószám önmagában semmit nem ér, ha nincs elérésed Facebook oldaladon. 2 millió Facebook rajongó tapasztalatai alapján mutatjuk, mit kell tenned a nagy elérésért!

A Facebookon nem csak a barátaid találnak meg, a rosszakarók is. Van, hogy ez csak idegesítő, de lehet belőle komolyabb baj is. Olvasd el, mit tehetsz a Facebook zaklatók ellen!

Mit tehetünk, ha valaki zaklat bennünket a Facebookon?

2017-05-25

A Facebookon nem csak a barátaid találnak meg, a rosszakarók is. Van, hogy ez csak idegesítő, de lehet belőle komolyabb baj is. Olvasd el, mit tehetsz a Facebook zaklatók ellen!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!