Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel

Bohács Ádám, portálmenedzser

Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről! 

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

 

Mire használható a Facebook-képpont?

A Facebook-képpontot tökéletesen használhatjuk különböző megrendelések mérésére, webáruházak esetében egyes termékoldalak mérésére, illetve saját célközönség létrehozására, és még Facebook-hírdetéseket is kínálhatunk a rajongóinknak. A Facebook-képpontot elsősorban azért hozták létre, hogy a vállalkozások sokkal sikeresebben működjenek.

 

Milyen lehetőségeket nyújt számunkra a Facebook-képpont?

  • Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
  • Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
  • Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
  • Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
  • Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.

 

Facebook-képpont által kínált funkciók teljes listája, szembe állítva a korábbi képpontokkal

 


Hogyan tudjuk követni a Facebook-képpont segítségével a konverziókat?

A Facebook-képpont használatával három hirdetési cél szerint tudod követni a konverziókat: 

  • a bejegyzések népszerűbbé tétele,
  • webhely látogatószámának növelése  
  • webhelyen elért konverziók számának növelése.

 

A bejegyzések népszerűbbé tétele

Kétféle lehetőség van a bejegyzés kiemelésére, és aztán a Facebook-képponttal konverziókövetés használatára. Ha a bejegyzést közvetlenül az oldaladról emeled ki

  • Nyisd meg az oldaladat, és keresd meg a kiemelni kívánt bejegyezést.
  • Kattints a Bejegyzés kiemelése lehetőségre.
  • Állítsd be a célközönséget, a költségkeretet és az időtartamot.
  • A Konverziók követése területen válaszd ki a Facebook-képpontodat.
  • Kattints a Kiemelés gombra.

Ha a bejegyzést a hirdetés-létrehozási folyamattal emeled ki

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd ki konkrét célként A bejegyzések népszerűbbé tétele lehetőséget.
  • Válaszd ki az oldalt és a bejegyzést, majd kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd görgess le a Konverziók követése területre.
  • Jelöld be Az összes konverzió követése a Facebook-képpontom alapján jelölőnégyzetet.
  • Kattints a Megrendelés elküldése gombra.

 

Webhely látogatószámának növelése Facebook-képpont segítségével

A Facebook-képpont hozzákapcsolása konverziókövetés céljából a webhelyen elért kattintásokra irányuló kampányban

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhely látogatószámának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a Facebook-képpontodat, és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

A webhelyen elért konverziók számának növelése Facebook-képpont segítségével

Facebook-képpont hozzákapcsolása a konverziók optimalizálása és követése céljából

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhelyen elért konverziók számának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a konverziót (pl. Vásárlás, Kosárba helyezés), és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!