Keresés

Menü

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel

2016.10.25.

Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről! 


 

Mire használható a Facebook-képpont?

A Facebook-képpontot tökéletesen használhatjuk különböző megrendelések mérésére, webáruházak esetében egyes termékoldalak mérésére, illetve saját célközönség létrehozására, és még Facebook-hírdetéseket is kínálhatunk a rajongóinknak. A Facebook-képpontot elsősorban azért hozták létre, hogy a vállalkozások sokkal sikeresebben működjenek.

 

Milyen lehetőségeket nyújt számunkra a Facebook-képpont?

  • Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
  • Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
  • Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
  • Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
  • Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.

 

Facebook-képpont által kínált funkciók teljes listája, szembe állítva a korábbi képpontokkal

 


Hogyan tudjuk követni a Facebook-képpont segítségével a konverziókat?

A Facebook-képpont használatával három hirdetési cél szerint tudod követni a konverziókat: 

  • a bejegyzések népszerűbbé tétele,
  • webhely látogatószámának növelése  
  • webhelyen elért konverziók számának növelése.

 

A bejegyzések népszerűbbé tétele

Kétféle lehetőség van a bejegyzés kiemelésére, és aztán a Facebook-képponttal konverziókövetés használatára. Ha a bejegyzést közvetlenül az oldaladról emeled ki

  • Nyisd meg az oldaladat, és keresd meg a kiemelni kívánt bejegyezést.
  • Kattints a Bejegyzés kiemelése lehetőségre.
  • Állítsd be a célközönséget, a költségkeretet és az időtartamot.
  • A Konverziók követése területen válaszd ki a Facebook-képpontodat.
  • Kattints a Kiemelés gombra.

Ha a bejegyzést a hirdetés-létrehozási folyamattal emeled ki

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd ki konkrét célként A bejegyzések népszerűbbé tétele lehetőséget.
  • Válaszd ki az oldalt és a bejegyzést, majd kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd görgess le a Konverziók követése területre.
  • Jelöld be Az összes konverzió követése a Facebook-képpontom alapján jelölőnégyzetet.
  • Kattints a Megrendelés elküldése gombra.

 

Webhely látogatószámának növelése Facebook-képpont segítségével

A Facebook-képpont hozzákapcsolása konverziókövetés céljából a webhelyen elért kattintásokra irányuló kampányban

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhely látogatószámának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a Facebook-képpontodat, és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

A webhelyen elért konverziók számának növelése Facebook-képpont segítségével

Facebook-képpont hozzákapcsolása a konverziók optimalizálása és követése céljából

  • Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
  • Válaszd a Webhelyen elért konverziók számának növelése célt.
  • Add meg vagy válaszd ki a webhely URL-címét, majd válaszd ki a konverziót (pl. Vásárlás, Kosárba helyezés), és kattints a Folytatás gombra.
  • Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  • A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.

 

Szerző: Bohács Ádám, portálmenedzser

címkék: Facebook
Tavasszal a Facebook belekezdett az álhírek elleni harcba. Tudnod kell, mit NEM tehetsz, ha nem szeretnéd, hogy cikked álhírnek minősüljön. Az online marketing tanácsadó válaszol.

Nézheti a Facebook álhírnek a posztjaidat?

2017-09-24

Tavasszal a Facebook belekezdett az álhírek elleni harcba. Tudnod kell, mit NEM tehetsz, ha nem szeretnéd, hogy cikked álhírnek minősüljön. Az online marketing tanácsadó...

Készítettél egy Facebook oldalt, de nincs semmi értelme? Vagy most vágnál bele a közösségi média marketingbe, de nem tudod, hogyan kell? Facebook tippek kezdőknek.

13+1 tipp kezdőknek egy hatékony Facebook oldal működtetéséhez

2017-09-21

Készítettél egy Facebook oldalt, de nincs semmi értelme? Vagy most vágnál bele a közösségi média marketingbe, de nem tudod, hogyan kell? Facebook tippek...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!