Keresés

Menü

Mi az a Facebook? Kell nekem egyáltalán? Hatékony Facebook jelenlét tervezése a vállalkozások számára


Mi az a Facebook? Kell nekem egyáltalán?

2012.09.11.

Facebook jelenlét tervezése a vállalkozások számára

Még ma is sokan idegenkednek attól, hogy mint magánszemély fent legyenek a Facebookon. Ezen döntésüket elfogadjuk, de azzal nem tudunk egyetérteni, hogy mint cég, vállalkozás valaki ne szerepeljen a Facebookon. Mit hagy ki ezzel? Cikkünkből kiderül!


 

Facebook, mint költséghatékony hirdetési lehetőség

 
A cégek használják a Facebookot és ennek nagyon egyszerű okai vannak. Az első és legfontosabb az, hogy nem kerül semmibe regisztrálni. A regisztrációt követően egy olyan platformon találjuk magunkat ahol ingyen hirdethetjük termékeinket szolgáltatásainkat a közösségi oldal tagjai számára. Ez minden cég és marketinges álma. Erre a Facebook a megfelelő helyszín. Persze a Facebook is egy profitorientált cég, profitjának nagy részét az oldalon hirdetők teszik ki, de számos egyéb megjelenési lehetőség van, amiért egy fillért nem kell fizetnünk. Elsősorban mi is erre fektetjük a hangsúlyt, ügyfeleinknek mindig költséghatékony megoldásokat javaslok.
 

Facebook előnye az offline marketinggel szemben

 
A Facebook elengedhetetlen eszköze lehet egy márka felépítésének vagy megerősítésének. Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy a Facebook előtt is volt brandépítés, termékbevezetés és egyáltalán offline és online marketing. Akkor most mégis mi változott? Az, hogy most már van Facebook, amit a versenytársak ki is használnak ezzel kerülve olyan lépéselőnybe melynek következményeként cégünk a jövőben jelentős bevételől eshet el. Ezért akarjuk, nem akarjuk, a Facebookon jelen kell lenni. De mégis, hogy a miértre választ adjuk : a Facebook előnye a hagyományos médiával szemben az, hogy a Facebook lehetővé teszi a közvetlen ügyfélelégedettség mérést és a kétirányú kommunikációt, amelyet a többi média nem és ez az egyik legfontosabb oka annak, hogy a marketingesek előszeretettel használják.
 

Fókusz csoport vs. Facebook feedback

 
A fogyasztók véleményét, érzéseit, attitűdjeit, valamint motivációit cégünk termékeiről és szolgáltatásairól a hagyományos kutatásokkal, például az utcáról berángatott, vagy gondosan kiválasztott fogyasztókkal, fókusz csoportos kutatással (is) végezték. Végzik minden bizonnyal a mai napig, ám ez költséges és időigényes. A kisvállalkozásoknak sajnos esélyük sem volt ilyen mélyen megismerni a fogyasztóit, az eredmények által javítani a megelégedettséget. A Facebook óta nincs szükség ilyen fókusz csoportokra hogy egy márka visszajelzéseket kapjon termékéről a fogyasztóktól. Ma már elég egy üzentetben megkérdezni a Facebook felhasználókat, és ha Facebook oldalunkat kellőképpen sokan követik és rajongóink aktívak, nagy valószínűséggel kérdésünkre visszajelzések érkeznek. 
 
 

Vírusmarketing

 
A Facebook erejét az adja, hogy lehetővé teszi az információk gyors, vírus módon törénő áramlását. Ha cége létrehoz egy népes táborral rendelkező oldalt vagy csoportot, és elkezd ezekkel az emberekkel kommunikálni, az üzenete általuk terjedni fog és méghozzá úgy, hogy ez Önnek nem kerül semmibe!
 
 
címkék: Facebook
Gyors weboldal

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

2017-03-28

A mai rohanó világban elengedhetetlen, hogy weboldalunk gyorsan és hibátlanul működjön – íme öt módszer, amikkel megakadályozhatod weboldalad lelassulását! Weboldalad sebessége és teljesítménye...

Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok