Keresés

Menü

Mi az a Facebook? Kell nekem egyáltalán? Hatékony Facebook jelenlét tervezése a vállalkozások számára

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Mi az a Facebook? Kell nekem egyáltalán?

2012.09.11.

Facebook jelenlét tervezése a vállalkozások számára

Még ma is sokan idegenkednek attól, hogy mint magánszemély fent legyenek a Facebookon. Ezen döntésüket elfogadjuk, de azzal nem tudunk egyetérteni, hogy mint cég, vállalkozás valaki ne szerepeljen a Facebookon. Mit hagy ki ezzel? Cikkünkből kiderül!


 

Facebook, mint költséghatékony hirdetési lehetőség

 
A cégek használják a Facebookot és ennek nagyon egyszerű okai vannak. Az első és legfontosabb az, hogy nem kerül semmibe regisztrálni. A regisztrációt követően egy olyan platformon találjuk magunkat ahol ingyen hirdethetjük termékeinket szolgáltatásainkat a közösségi oldal tagjai számára. Ez minden cég és marketinges álma. Erre a Facebook a megfelelő helyszín. Persze a Facebook is egy profitorientált cég, profitjának nagy részét az oldalon hirdetők teszik ki, de számos egyéb megjelenési lehetőség van, amiért egy fillért nem kell fizetnünk. Elsősorban mi is erre fektetjük a hangsúlyt, ügyfeleinknek mindig költséghatékony megoldásokat javaslok.
 

Facebook előnye az offline marketinggel szemben

 
A Facebook elengedhetetlen eszköze lehet egy márka felépítésének vagy megerősítésének. Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy a Facebook előtt is volt brandépítés, termékbevezetés és egyáltalán offline és online marketing. Akkor most mégis mi változott? Az, hogy most már van Facebook, amit a versenytársak ki is használnak ezzel kerülve olyan lépéselőnybe melynek következményeként cégünk a jövőben jelentős bevételől eshet el. Ezért akarjuk, nem akarjuk, a Facebookon jelen kell lenni. De mégis, hogy a miértre választ adjuk : a Facebook előnye a hagyományos médiával szemben az, hogy a Facebook lehetővé teszi a közvetlen ügyfélelégedettség mérést és a kétirányú kommunikációt, amelyet a többi média nem és ez az egyik legfontosabb oka annak, hogy a marketingesek előszeretettel használják.
 

Fókusz csoport vs. Facebook feedback

 
A fogyasztók véleményét, érzéseit, attitűdjeit, valamint motivációit cégünk termékeiről és szolgáltatásairól a hagyományos kutatásokkal, például az utcáról berángatott, vagy gondosan kiválasztott fogyasztókkal, fókusz csoportos kutatással (is) végezték. Végzik minden bizonnyal a mai napig, ám ez költséges és időigényes. A kisvállalkozásoknak sajnos esélyük sem volt ilyen mélyen megismerni a fogyasztóit, az eredmények által javítani a megelégedettséget. A Facebook óta nincs szükség ilyen fókusz csoportokra hogy egy márka visszajelzéseket kapjon termékéről a fogyasztóktól. Ma már elég egy üzentetben megkérdezni a Facebook felhasználókat, és ha Facebook oldalunkat kellőképpen sokan követik és rajongóink aktívak, nagy valószínűséggel kérdésünkre visszajelzések érkeznek. 
 
 

Vírusmarketing

 
A Facebook erejét az adja, hogy lehetővé teszi az információk gyors, vírus módon törénő áramlását. Ha cége létrehoz egy népes táborral rendelkező oldalt vagy csoportot, és elkezd ezekkel az emberekkel kommunikálni, az üzenete általuk terjedni fog és méghozzá úgy, hogy ez Önnek nem kerül semmibe!
 
 
címkék: Facebook
A rajongószám önmagában semmit nem ér, ha nincs elérésed Facebook oldaladon. 2 millió Facebook rajongó tapasztalatai alapján mutatjuk, mit kell tenned a nagy elérésért!

Így növelheted meg Facebook oldalad, posztjaid elérését

2017-06-20

A rajongószám önmagában semmit nem ér, ha nincs elérésed Facebook oldaladon. 2 millió Facebook rajongó tapasztalatai alapján mutatjuk, mit kell tenned a nagy elérésért!

A Facebookon nem csak a barátaid találnak meg, a rosszakarók is. Van, hogy ez csak idegesítő, de lehet belőle komolyabb baj is. Olvasd el, mit tehetsz a Facebook zaklatók ellen!

Mit tehetünk, ha valaki zaklat bennünket a Facebookon?

2017-05-25

A Facebookon nem csak a barátaid találnak meg, a rosszakarók is. Van, hogy ez csak idegesítő, de lehet belőle komolyabb baj is. Olvasd el, mit tehetsz a Facebook zaklatók ellen!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!