Keresés

Menü

A Facebook a munkahelyen is hasznos lesz: jön a Facebook at Work

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




A Facebook a munkahelyi környezetet is meghódítja: közeledik a Facebook at Work bevezetése!

2016.04.11.

A Facebook a munkahelyen is hasznos lesz: jön a Facebook at Work, azaz a munkahelyi Facebook

A Facebook a munkahelyen gyakran tiltott “gyümölcs” (kivétel persze nálunk :) ), hiszen az emberek figyelmét eltereli a munkáról… Persze az okostelefonok világában már főnök legyen a talpán aki megmondja, melyik alkalmazott mikor lop egy-egy pillantást az üzenőfalára vagy üzeneteire!

 

A Facebook azonban hatalmas újítással érkezik ismét: a Facebook Work megjelenése gyökeresen változtathatja meg az elképzelést a közösségi médiáról – na és persze a munkatársak mindennapjait is. A jelenleg tesztelés alatt lévő alkalmazást olyan cégek rendelték már meg mint a Telenor – így a siker, úgy látszik, garantált!

 

Na de mi is a Facebook at Work, és mire lesz jó?


Facebook at Work: munkahelyi Facebook a vállalatok mindennapjaiban

A Facebook at Work gyakorlatilag egy olyan felületet hoz létre számunkra, amelyen belül folyamatosan kapcsolatban lehetünk munkatársainkkal – függetlenül attól, hogy mely székhelyen dolgozunk, és pl. mely osztályon. Így egy “kisebb” belső hálózat jön majd létre, amelyen keresztül kommunikálhatunk, együtt dolgozhatunk, stb.

 

Nem csak kommunikálni enged azonban a Facebook at Work, de valós feladatokat is megoszthatunk: előrejelzések alapján ugyanis a rendszer képes lesz kezelni a Microsoft Office programokat, a különböző file megosztó alkalmazásokat és egyéb irodai kiegészítő programokat is!

 

“Connacted workplace is a more productive workpalce” – A Facebook at Work a munkahelyi hatékonyság növeléséért

A Facebook at Work alkalmazáson belül létrehozhatjuk vállalatunkat, azon belül pedig kisebb csoportokat a döntések, megbeszélések koordinálása végett – sőt, magán chat-eléseket is indíthatunk!

A News Feed céges üzenőfalként üzemelve biztosítja, hogy mindenki napra kész legyen: a változások, időpontok kihírdetése innentől már gyerekjáték!

 

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék:
Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá!

5 ingatlanmarketing tipp ügynököknek

2017-09-04

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá! 

online marketing asszisztens állás

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-09-03

18 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst, marketing tanácsadó mellé. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!