Keresés

Menü

A Facebook Ad Manager változásokon megy keresztül, behatóbb statisztikákat kapunk hirdetéseinkről


A Facebook Ad Manager változásokon megy keresztül, bemutatjuk, melyek ezek!

2013.04.07.

A Facebook Ad Manager változásokon megy keresztül, bemutatjuk, melyek ezek!

 

Az új Facebook külső még csak nem is ért el minden felhasználóhoz, de a közösségi oldal ismét változtat. Ez a változás azonban most a rajongói oldalak vezetőinek fog kedvezni, ugyanis a hirdetői felület fog megújulni. A legújabb módosításokkal áttekinthetőbb lesz a hirdetések létrehozása, és azok statisztikái is nagyobb szerepet kapnak. Az új Ad Manager-rel követhetőek lesznek a Facebook hirdetések teljesítményei, látható lesz, hogy azok hogyan szerepelnek a célkitűzések tükrében, mennyire térül meg a beruházás. 

 

A Facebook Ad Manager változásai: célkitűzések

Mivel más és más célok hajtják a rajongói oldalak üzemeltetőit, célkitűzéseik is eszerint alakulnak, amiket hirdetés feladásánál lehet majd beállítani. Egyesek több rajongót szeretnének, másoknak az interakciók fontosak, vagy applikációik használata. Cél kiválasztása után az Ad Manager azokat a cselekményeket fogja mutatni, melyek a leginkább számítanak a hirdetőnek.
 
Ha valaki több like-olót szeretne oldalára, beállítja a ’Get more page likes’ célt, és ezek után a kampány áttekintésének oldalán látja majd az oldal rajongószámának alakulását, ami egy likeonkénti összeget is meghatároz majd a hirdetéshez. Ennek segítségével jobban felmérhető majd a hirdetés értéke, és ennek tükrében optimalizálható a hirdetés költségvetése.
 

Szeretnél mindent tudni a Facebook oldalak kezeléséről, vagy akár a Facebook hirdetésekről? Gyere el Közösségi Média Mareting Guru tanfolyamunkra, és lesd el minden titkunkat, hogyan tettünk szert 625.000 rajongóra! Kattints ide a jelentkezéshez
 

A Facebook Ad Manager változásai: a külső oldalakra mutató linkek hatása

Ahogy a célok elérésének megfigyelése is egyszerűbbé válik, úgy befektetésünk megtérülése is könnyebben kiszámítható lesz az Ad Manager segítségével. Ezentúl azt is ellenőrizhetjük, hogy mennyire hatékony egy külső oldalra mutató reklámunk linkje, mennyien kattintanak át, így nem kell külső alkalmazással elemezni azt. Minden reklámhoz tartozik majd egy átkattintásokat összegző szám, valamint azok értéke is látható lesz.
Az még kérdéses, hogy mikor jut el mindenkihez ez a lehetőség, azonban sokan nagyon várják már, hiszen sokkal egyszerűbb lesz a hirdetések kezelése.
 
 

 

Szerző: Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

címkék: Facebook
Minden posztnál feltűnik a lila madár

Miért van ott mindenhol ez az idegbajos lila madár?

2017-02-20

Ez az idegbajosnak tűnő lila madár szinte minden Facebook poszt alatti kommentnél feltűnik. Olvasóink is kérdezték, hogy mégis mit keres ott ez a madár. A most következő cikkben elmondjuk nektek! 

Hogyan tervezzünk sikeres email marketing stratégiát?

A sikeres email marketing stratégia alapjai

2017-02-20

Ejtsünk néhány szót az igényes email hirdetésekről, mint a sikeres marketing stratégiák egyik alapvető eszközéről.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok