Keresés

Menü

Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!


Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!

2014.03.11.

Ezen a héten elkezdődnek a Facebook oldalak át- vagy inkább visszaalakulásai. Az elég kaotikus két oszlopos rendszert a profilokon visszaállították már, de a céges oldalakk még mindig ugyanúgy néznek ki. Valljuk be, kicsit átláthatatlan ez az elrendezés,

Ezen a héten elkezdődnek a Facebook oldalak át- vagy inkább visszaalakulásai. Az elég kaotikus két oszlopos rendszert a profilokon visszaállították már, de a céges oldalak még mindig ugyanúgy néznek ki. Valljuk be, kicsit átláthatatlan ez az elrendezés, ezért örülünk, hogy végre a Facebook összes felülete a régi, legalábbis logikusabb lesz. De nézzük, pontosan miket is érint a változás.


Új idővonal dizájn az oldalakon

Az oldalak idővonala két oszlopos marad, azonban a jobb oldali oszlopban csak az oldal bejegyzései lesznek megtekinthetők, mint ahogy az a profilokon is működik. A bal oldali oszlop is a profilokéhoz fog hasonlítani, itt lesznek megtalálhatóak a névjegy, térkép, elérhetőség, fotók és videók ikonok, tehát minden, ami eddig a borítókép alatt volt. 
 

Könnyebb hozzáférés az admin felülethez

Ezentúl teljesen mindegy, hogy éppen merre jársz az oldalon, minden bejegyzéssel, reklámmal kapcsolatban láthatsz fontos információkat. A This Week menüben további fontos információkat és adatokat érhetünk majd el.
Új navigációs funkció is helyet kap az oldal tetején, amivel könnyebb lesz elérni a beállításokat és az oldalelemzéseket. A Build Audiene (Közösségépítés) funkció az oldal tetején segít könnyebben elérni az Ads Manager fiókot.
 
 

Komplex marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

Figyelendő oldalak

Az új oldal dizájn mellé egy új, Figyelendő oldalak nevű funkciót is kapunk. Ez egyébként már eddig is látható volt bizonyos oldalakon, de most ez is sokkal átláthatóbbá és kezelhetőbbé válik. Ezen a felületen oldalunkhoz hasonló oldalakat, a konkurenciát figyelhetjük és összevethetjük saját oldalunk teljesítményével.
Az Áttekintés fülön fontos adatokat láthatunk majd a megfigyelt oldal adatainak alakulásáról. A Bejegyzések fülön láthatók lesznek a konkurens oldalak legjobban teljesítő bejegyzései is. 
 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

címkék: Facebook
A Facebook Live, mint marketingeszköz

Marketing a Facebook Live segítségével – az élő közvetítés alapjai

2017-02-24

A Facebook Live (Facebook élő) két nagyszerű marketingeszközt kombinál – a videós tartalmat, és a világ legnépszerűbb közösségi platformját. Lássuk, hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet.

online marketing asszisztens

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-02-23

15 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja kis-és középvállalkozások teljeskörű...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok