Keresés

Menü

2017-ben már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is, melyek a legfrissebb étterem marketing trendek!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Mire figyelj oda, ha éttermed van – Éttermi marketing trendek 2017

2017.04.08.

2017-ben már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is, melyek a legfrissebb étterem marketing trendek!

2017-ben már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is, melyek a legfrissebb étterem marketing trendek! A folyamatos versenyhelyzet és a technológiák fejlődése évről-évre felülírják az éttermek működését, így aki nem figyel, könnyen lemaradhat a versenytársaktól. A most következő cikkben összeszedtük azokat az éttermi marketing trendeket, amik meghatározóak lesznek 2017-ben.



Éttermed van, de úgy érzed, hogy le vagy maradva a versenyben? Valószínűleg úgy is van! A mai, modern étteremvezetés már nem pusztán a vendéglátás minőségének javításából, a pénzügyi háttér kialakításából és a személyzet koordinálásából áll: sokkal összetettebb feladat, amit nem lehet az aktuális marketing trendek figyelmen kívül hagyásával sikeresen végezni. Lássuk hát, mik ezek az éttermi marketing trendek, amelyek felforgatják a piacot 2017-ben!

 

Étteremed van? Olvasd el, miben segíthetünk, hogy sikeres légy! Kattints ide: Marketing tanácsadás éttermeknek


Éttermi marketing trend No. 1 – Légy online

Az étterem előtt álló, vendégeket becsábító pincérek korszaka lejárt. Ma már az emberek ismerik és keresik a jó helyeket, céltudatosan mennek, akár idehaza, akár külföldi utazásról legyen szó. Akik kimarad, lemarad, mondja a régi mondás, és nagyon igaz ez az online megoldásokra is. Akik ma legyintenek ezek fontosságát hallván, hamarosan kapkodhatják a fejüket. A magyarországi élvonalba tartozó éttermeknek már nem csupán keresőoptimalizált honlapjuk, jól működő Facebook oldaluk, de saját telefonos alkalmazásuk, sőt, akár internetes gasztro-magazinuk is van! 

 

Éttermi marketing trend No. 2 – Specializálódj

Találd meg azt a pontot, amiben más vagy, mint a többiek! A hatalmas médiazajból csak az egyéniségek emelkedhetnek ki! Ha még mindig egy vaskos füzetre hasonlít az étlapod, bajban vagy! A régi iskola szerint a vendég szereti, ha számos fogásból, kedvére válogathat, azonban a valóság nem ezt mutatja. Nem kell a magyaros fogásoktól kezdve, az olasz tésztákon át, a wok ételekig mindent kínálnod: találd meg, mi az, amiben igazán jó vagy, és csak azt helyezd fel az étlapra! A vendégek értékelni fogják az ebből fakadó gyorsabb kiszolgálást és magasabb minőséget, meglátod! Ha nem akarsz szorító árversenybe keveredni, a legjobb, ha olyat, és csak olyat kínálsz, amit más nem tud! 

 

Éttermi marketing trend No. 3 – Aki keres, téged találjon!

Saját tapasztalatból, az elmúlt években több, mint 20  étterem online marketing kommunikációján dolgozva elmondhatjuk, bármilyen furcsa is, az éttermi online marketingben a Google a király! Valószínűleg nem is sejted, hányan keresnek éttermet a Google keresőben. Akár ételrendelésről, akár asztalfoglalásról beszélünk, az emberek csak az első 2-3 találatra kíváncsiak, így mindenképpen érd el, hogy oda kerülj! Ha például Sopronban van éttermed, vizsgáld meg, hogy a „Sopron étterem” kifejezésre hányadik helyen szerepelsz! Ha görgetned, esetleg lapoznod kell, hogy megtaláld az éttermet, akkor van egy jó és egy rossz hírünk! Kezdjük a rosszal: sürgősen el kell kezdened ezzel foglalkozni! Másrészt fel a fejjel! Az első találatok közé kerüléssel látványosan emelkedhet a forgalmad, így minden okod megvan a bizakodásra! 

 

Éttermi marketing trend No. 4 – Közösségi média

Mire mész a kiváló éttermeddel, ha senki nem tud róla? Bizony, ha forgalmat akarsz, itt az ideje komolyan venni a Facebookot is! Ez egy páratlan lehetőség, aminek segítségével egy korlátlan adatbankhoz férhetsz hozzá, ahol minden profil egy-egy potenciális vásárló! Egy-egy jól átgondolt poszt, vagy egy jó kritika megosztása sok emberhez elérhet, akik így kedvet kapnak az éttermed kipróbálásához! Ha sikerül elindítanod egy telefonját nyomogató ember nyálelválasztását, az jót jelent! 
Ha szeretnéd megnövelni a vendégeid számát, kérd ajánlatunkat ide kattintva!
 

Szerző: Máté Balázs és Erdélyi Gábor marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás, SMM
Mit érdemes és mit szabad egy ügyvédi irodának marketing címén végeznie? Hogyan reklámozd szabályosan irodádat? Melyek a leghatékonyabb eszközök? Milyen a jó honlap?

A 8 legfontosabb digitális marketing trend ügyvédi irodáknak 2017-ben

2017-08-18

Mit érdemes és mit szabad egy ügyvédi irodának marketing címén végeznie? Hogyan reklámozd szabályosan irodádat? Melyek a leghatékonyabb eszközök? Milyen a jó ügyvédi honlap?

Melyek a legfrissebb egészségügyi marketing trendek? Tanácsok gyógyszeripari, egészségügyi, kórházi marketingeseknek Máté Balázs online marketing tanácsadótól.

10 egészségügyi marketing trend, melyekre érdemes odafigyelni 2017-ben

2017-08-01

Melyek a legfrissebb egészségügyi marketing trendek? Tanácsok gyógyszeripari, egészségügyi, kórházi marketingeseknek.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!