Keresés

Menü

Mi az az ár per kattintás (CPC)?


CPC


Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?

 

Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti ár (CPC) alapú hirdetések definíciója

A keresőkön keresztül történő és egyéb online hirdetésnek egyik elterjedt módja a kattintás  alapú hirdetés. A CPC-nél egy előre meghatározott összeget fizetünk minden alkalommal, amikor hirdetésünkre ráklikkelnek, hogy eljussanak oldalunkra. Általában a felső határt nevezzük meg, amit még hajlandók vagyunk kifizetni ráklikkelésenként. A valóban fizetett összeg lehet ennyi, vagy kevesebb, a keresőtől és versenytársaink viselkedésétől függően. Ezt más néven Klikkelésenkénti fizetésnek (PPC) vagy Fizetett keresőmarketingnek is nevezzük.

 

Hol használjuk a CPC-t?

CPC alapú például a Google Adwords rendszer, vagy a megjelenítő oldalon a Google AdSense
címkék: Online marketing
Gyors weboldal

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

2017-03-28

A mai rohanó világban elengedhetetlen, hogy weboldalunk gyorsan és hibátlanul működjön – íme öt módszer, amikkel megakadályozhatod weboldalad lelassulását! Weboldalad sebessége és teljesítménye...

Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok