Keresés

Menü

Mi az az ár per kattintás (CPC)?

Marketing Professzorok
Lexikon

CPC


Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?

 

Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti ár (CPC) alapú hirdetések definíciója

A keresőkön keresztül történő és egyéb online hirdetésnek egyik elterjedt módja a kattintás  alapú hirdetés. A CPC-nél egy előre meghatározott összeget fizetünk minden alkalommal, amikor hirdetésünkre ráklikkelnek, hogy eljussanak oldalunkra. Általában a felső határt nevezzük meg, amit még hajlandók vagyunk kifizetni ráklikkelésenként. A valóban fizetett összeg lehet ennyi, vagy kevesebb, a keresőtől és versenytársaink viselkedésétől függően. Ezt más néven Klikkelésenkénti fizetésnek (PPC) vagy Fizetett keresőmarketingnek is nevezzük.

 

Hol használjuk a CPC-t?

CPC alapú például a Google Adwords rendszer, vagy a megjelenítő oldalon a Google AdSense
címkék: Online marketing
Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

2017-04-05

Az Instagram nem csak a magukat szépnek képzelő lányok selfieiről szól, marketing eszközként is kiváló, ha tudod, hogyan cégesen kell kezelni. Megmutatjuk!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!