Keresés

Menü

Mi az az ár per kattintás (CPC)?


CPC


Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?

 

Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti ár (CPC) alapú hirdetések definíciója

A keresőkön keresztül történő és egyéb online hirdetésnek egyik elterjedt módja a kattintás  alapú hirdetés. A CPC-nél egy előre meghatározott összeget fizetünk minden alkalommal, amikor hirdetésünkre ráklikkelnek, hogy eljussanak oldalunkra. Általában a felső határt nevezzük meg, amit még hajlandók vagyunk kifizetni ráklikkelésenként. A valóban fizetett összeg lehet ennyi, vagy kevesebb, a keresőtől és versenytársaink viselkedésétől függően. Ezt más néven Klikkelésenkénti fizetésnek (PPC) vagy Fizetett keresőmarketingnek is nevezzük.

 

Hol használjuk a CPC-t?

CPC alapú például a Google Adwords rendszer, vagy a megjelenítő oldalon a Google AdSense
címkék: Online marketing
A Facebook Live, mint marketingeszköz

Marketing a Facebook Live segítségével – az élő közvetítés alapjai

2017-02-24

A Facebook Live (Facebook élő) két nagyszerű marketingeszközt kombinál – a videós tartalmat, és a világ legnépszerűbb közösségi platformját. Lássuk, hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet.

online marketing asszisztens

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-02-23

15 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja kis-és középvállalkozások teljeskörű...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok