Keresés

Menü

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!


Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

2015.12.30.

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Látod, mi szerepel az oldalt látható képen? El is tudod olvasni? Akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik láthatják, és értik a Coca Cola új reklámját - és a világ azon 5%-ába tartozol, aki színtévesztő.

A híres üdítőital gyártó új dobása éppen ezt célozta meg: úgy szerettek volna elérni tömegeket, hogy csupán néhány embert céloztak meg legújabb kampányukban Dániábában. A kihelyezett plakátok egy hétköznapi ember számára ugyanis értelmezhetetlenek, míg egy színvakságban szenvedő el tudja olvasni az üzenetet: a Life feliratot.


Coca Cola Life - kreatív reklám, színvakoknak

Brian Orland, az ötlet egyik partnere úgy nyilatkozott, a cél éppen ez volt: sokak kíváncsiságát felkelteni, míg az üzenetet valójában nagyon kevesen érthetik. Elmondása alapján a kampány sikeres volt: a kíváncsiság sokakban győzött, és hosszasan keresték a plakát értelmét.

 

Az új, állítólag egészségesebb összetevőkkel rendelkező Coca Cola Life körül nyugaton már egyébként is sokkal nagyobb az érdeklődés, de a kampány Dániában minden eddiginél nagyobbat szólt a termékkel kapcsolatban: a 10 és 60 év közötti dán lakosság mintegy 17%-át elérték!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Marketing tanácsadó, Máté Balázs blogja

Az Adidas bedobta az első marék földet a TV és rádió reklámok sírjába – a cég az online...

2017-03-19

Mi, online marketing tanácsadók sokat hangoztatjuk, a TV és rádió hirdetések kora lejárt. Remélem azonban, amikor egy olyan világcég, mint az Adidas hoz stratégiai döntést ezen felületek elhagyásáról, a magyar KKV...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok