Keresés

Menü

A CMS, a tartalom kezelő rendszer avagy a content management system fogalmának magyarázata, értelmezése, definíciója online marketing szakszótárunkban.


CMS


Tartalom szervező rendszerek (CMS) lehetővé teszik a webhelyek tulajdonosainak, hogy programozói tudás és speciális szoftverek (Adobe Dreamweaver vagy Microsoft FrontPage) nélkül is változtathassák az oldalukon látható szöveges és képi tartalmakat. A Tartalom szervező rendszereket bárki képes működtetni, aki alap szintű tudással és internet kapcsolattal rendelkezik. 

 
 
Léteznek ingyenes CMS rendszerek, mint például a  WordPress, Drupal, vagy Joomla, azonban ezek csak kezdő vállalkozásoknak ajánlottak, hatékony online marketing stratégia alapjait nem képezhetik. Erről bővebben olvasd el cikkünket itt:  Nyílt forráskódú vagy zárt forráskódú tartalomkezelő rendszert (CMS) használjak honlapom létrehozásához? Valóban olyan jó a Joomla! a Drupal és a Wordpress a keresőoptimalizálás során? Az online marketing tanácsadó válaszol!
 
címkék: Online marketing
A Facebook Live, mint marketingeszköz

Marketing a Facebook Live segítségével – az élő közvetítés alapjai

2017-02-24

A Facebook Live (Facebook élő) két nagyszerű marketingeszközt kombinál – a videós tartalmat, és a világ legnépszerűbb közösségi platformját. Lássuk, hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet.

online marketing asszisztens

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-02-23

15 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja kis-és középvállalkozások teljeskörű...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok