Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online marketing cikkek

A buyer persona, vagyis a vásárlói perszóna fogalma és használata a marketingben

2020/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a buyer persona, és hogyan készíts egyet marketingedhez?

Tudod, hogy kik alkotják közönségedet? Tudod, hogy mi az, amire vágynak, és amire szükségük van tőled? Ha nem, akkor komoly problémákba ütközöl majd, valahányszor...
Plasztikai sebészeti marketing útmutató - 5. rész: Ügyfélvélemények

2020/04/02 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – V. rész

Bármire is kíváncsiak, bármit is szeretnének találni, az emberek manapság automatikusan az internethez fordulnak kérdéseikkel – például hogy ki a legjobb plasztikai...
Szállodamarketing trendek 2020

2020/04/01 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

9 népszerű szállodamarketing trend, amire érdemes odafigyelni 2020-ban

Nos, manapság nem élünk könnyű időket, ami a turizmust illeti, különösen borzasztó időket élünk. Habár egyelőre a kilátások nem jók, a helyzet javulni fog, és az...
Mi vár a webshopokra a válság következményeképpen?

2020/03/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi vár a webshopokra a válság következményeképpen?

Szakértői elemzés, gyakorlati példákkal a koronavírus okozta válság következményeit vizsgálva, a magyarországi webshopok üzletvitelére nézve a...
Webráuház keresőoptimalizálás: a kategória oldalak sikerei

2020/03/31 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Kategória- vagy termékoldalak? Melyik rangsorol jobban a Google-ben?

A sikeres webáruház működtetés alapja egy megfelelő online marketing stratégia – és természetesen a keresőoptimalizálás. De hogyan teheted még sikeresebbé weboldalad a...
20 bevált módszer, amelyekkel több feliratkozót szerezhetsz YouTube csatornádra

2020/03/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

20 bevált módszer, amelyekkel több feliratkozót szerezhetsz YouTube csatornádra

Az elmúlt két évben két YouTube csatornába is belefogtam, elsősorban azért, hogy saját bőrömön tapasztalhassam ki a video marketing nehézségeit. Van ilyen elég. Az egyik a...
A mesterséges intelligencia hatása a közösségi média marketingre

2020/03/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média marketing fejlődésében

Mióta a 2000-es évek elején megjelent, a közösségi média teljesen megváltoztatta a világot – azt, ahogy az emberek egymással kommunikálnak, és azt is, ahogy a...
Alapvető útmutató a Google Analytics használatához kezdőknek!

2020/03/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek

Ahogy egy vállalkozás egyre terjeszkedik a digitális világban, úgy egyre fontosabbá válik a különböző adatok nyomon követése. Hiába ölsz órákat egy...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!