Keresés

Menü

Marketing és reklám szívből


A világ legnehezebb munkájára pályáztak – Az év eddigi legmeghatóbb reklámjában találták magukat

2014.04.15.

Marketing és reklám szívből

A Cardstore nevű amerikai, üdvözlőlapokban utazó cég tette közzé a következő videót, ami valószínűleg az elkövetkezendő hetek legsikeresebb és legtöbbet megosztott videója lesz – szerintünk. Ha megnézed, valószínűleg te is ezen a véleményen leszel.


Valós állásinterjú – Hamis állás

A cég –nem saját nevében – álláshirdetést adott fel számos újságban és az interneten is, amelyre több százan jelentkeztek. 24 munkakeresővel interjúztattak meg, amely során szembesítették őket a munka részleteivel. Többek között 135 óra munka vár hetente azokra, akik elvállalják a munkát, nincs szünet, ebédidő is alig, ráadásul az év minden napján készenlétben kell állni. És még valami, fizetés sincs a munkáért. Egyesek már elég hamar, mások csak a követelmények felsorolása után kezdenek kételkedni a dolog hitelességében. Sokakat az se győz meg, amikor az interjúztató elárulja, hogy több millióan töltik be pozíciót. Többet nem is árulunk el, először nézd meg a videót:
 
 
 
Némi angol tudás nem árt a videó lényegének felfogásához, de eláruljuk, a betöltendő pozíció az anyukáké. Igen, édesanyának lenni nehéz, fáradságos dolog, amiért pénzbeli juttatás sem jár. Ezzel a húzással a Cardstore megalkotta az év videóját, és ezt nem csak saját imázsának terjesztése miatt, hanem, hogy felhívja a világ figyelmét a közelgő anyák napjára, és arra, mennyire is fontos és sokszor alul értékelt az anyukák munkája. Bármit is teszel, legyen az a munkád vagy a marketinged, akkor leszel igazán sikeres és boldog, ha azzal nem csak a saját zsebed megtömése a célod, hanem az is, hogy az embereknek valami jót adj, valamiben előre segítsd a világot. Mi is ilyen marketing és üzleti stratégiát javasolunk Neked! 
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

 
Persze lehet, hogy közben sikerül növelniük az üdvözlőlap eladásaikat, de a hanyatló társadalmi értékek világában sikerült felnyitni sokunk szemét. Ha nem is veszel tőlük üdvözlőlapot, gondolj édesanyádra te is a közelgő anyák napján. 
 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

címkék:
Minden posztnál feltűnik a lila madár

Miért van ott mindenhol ez az idegbajos lila madár?

2017-02-20

Ez az idegbajosnak tűnő lila madár szinte minden Facebook poszt alatti kommentnél feltűnik. Olvasóink is kérdezték, hogy mégis mit keres ott ez a madár. A most következő cikkben elmondjuk nektek! 

Hogyan tervezzünk sikeres email marketing stratégiát?

A sikeres email marketing stratégia alapjai

2017-02-20

Ejtsünk néhány szót az igényes email hirdetésekről, mint a sikeres marketing stratégiák egyik alapvető eszközéről.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok