Keresés

Menü

A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

A Shell kút gerillamarketingje Sebastian Vettel-lel

2015.11.10.

A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

Egy igazán ötletes marketing fogást vetett be a Shell kút, amelynek hamar híre is terjedt az interneten! Nézd meg Te is, milyen jól reagáltak az emberek a meglepetésre!


A Shell kút legújabb fogása nem csak nagyon ötletes, de hatékonynak is bizonyult: az "átverésről" készült videó ugyanis hihetetlen sebességgel kezdett terjedni az interneten, a hírportálokon - és még hozzánk is eljutott.

A esemény igen egyszerű elven alapult: egy hírességet, nevezetesen Sebastian Vettel-t hívta meg a Shell kút egyik töltőállomására, hogy meglepetést okozzon az aznap tankolóknak.

Míg a kedves, tudatlan ügyfél a pénztárnál várakozott, a kút dolgozói autóját eltolták, helyére pedig megérkezett a világhírű Ferrari. A benzinkútról kilépő emberek arcán először a felháborodás és rémület látszik autójuk eltűnésének észlelésekor, majd miután észreveszik a híres Forma 1-es pilóta és lenyűgöző autója láttán egészen megváltozik arckifejezésük.

 

És íme a videó az idei év egyik legjobb marketing fogásáról :)

 

Szeretnél Te is hasonlóan kreatív tartalmakat gyártani, és ezzel növelni ismertséged? A kreatív ötleteket meg is kell valósítani, és jól el is kell helyezni az online térben! Ha nem tudod hogyan kezdj neki, kérd személyre szabott ajánlatunk IDE kattintva, és segítünk!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Vendégeket hozó online marketing stratégiák éttermeknek

Vendégeket hozó online marketing stratégiák éttermeknek

2017-07-20

Mi kell ahhoz, hogy egy étterem ma sikeres legyen? Egy hatékony online marketing stratégia! Milyen is az? Az online marketing tanácsadó válaszol!

Melyik eredményesebb marketing eszköz a keresőoptimalizálás vagy az AdWords hirdetés? Mikor érdemes PPC-vel, mikor a SEO-val foglalkoznod?

SEO vagy PPC – melyik lesz eredményesebb?

2017-07-11

Melyik eredményesebb marketing eszköz a keresőoptimalizálás vagy az AdWords hirdetés? Mikor érdemes PPC-vel, mikor a SEO-val foglalkoznod? Példákon keresztül mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!