Keresés

Menü

A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Marketing stratégia

A Shell kút gerillamarketingje Sebastian Vettel-lel

2015.11.10.

A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

Egy igazán ötletes marketing fogást vetett be a Shell kút, amelynek hamar híre is terjedt az interneten! Nézd meg Te is, milyen jól reagáltak az emberek a meglepetésre!


A Shell kút legújabb fogása nem csak nagyon ötletes, de hatékonynak is bizonyult: az "átverésről" készült videó ugyanis hihetetlen sebességgel kezdett terjedni az interneten, a hírportálokon - és még hozzánk is eljutott.

A esemény igen egyszerű elven alapult: egy hírességet, nevezetesen Sebastian Vettel-t hívta meg a Shell kút egyik töltőállomására, hogy meglepetést okozzon az aznap tankolóknak.

Míg a kedves, tudatlan ügyfél a pénztárnál várakozott, a kút dolgozói autóját eltolták, helyére pedig megérkezett a világhírű Ferrari. A benzinkútról kilépő emberek arcán először a felháborodás és rémület látszik autójuk eltűnésének észlelésekor, majd miután észreveszik a híres Forma 1-es pilóta és lenyűgöző autója láttán egészen megváltozik arckifejezésük.

 

És íme a videó az idei év egyik legjobb marketing fogásáról :)

 

Szeretnél Te is hasonlóan kreatív tartalmakat gyártani, és ezzel növelni ismertséged? A kreatív ötleteket meg is kell valósítani, és jól el is kell helyezni az online térben! Ha nem tudod hogyan kezdj neki, kérd személyre szabott ajánlatunk IDE kattintva, és segítünk!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing a hatékonyabb online marketing eszköz 207-ben?

Közösségi média kontra SEO: mi termel több forgalmat?

2017-06-16

Keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing a hatékonyabb online marketing eszköz 207-ben? 

Ezért éri meg a luxus márkáknak a keresőoptimalizálással és a felhasználói élménnyel foglalkozniuk!

Ezért éri meg a luxus márkáknak a keresőoptimalizálással és a felhasználói élménnyel foglalkozniuk!

2017-06-14

A luxus márkák gyakran az online jelenlétükben is alkalmazzák azt a jellegzetes stílust, amivel megkülönböztetik magukat a konkurenciától. Azonban ez gyakran a keresőoptimalizálás és a felhasználói élmény rovására megy.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!