Keresés

Menü

Az algoritmus, mint online marketing fogalom meghatározása, szerepe a keresőoptimalizálásban és a közösségi média marketingben. A keresők és a közösségi médiumok algoritmusai.


Algoritmus


Keresők algoritmusai

A keresők így nevezik azokat a formulákat, melyekkel meghatározzák találataik helyét a természetes listán. A keresők időről időre pókokat küldenek szájtjainkra, hogy megtekintsék az ott található információkat. A programjaik kielemzik a talált adatokat, melyek alapján azután eldöntik, szerepeljen-e az oldal a találati listán, és ha igen, milyen magasan. Ezek az algoritmusok nagyon bonyolultak lehetnek (csak maga a Google 106 különböző változót használ), és a keresők féltékenyen őrzik algoritmusaikat, mint üzleti titkot. 
A weboldal tulajdonosok és a keresőoptimalizáló vállalkozások  célja ezen kereső algoritmusok megismerése, és a nekik való megfelelés. 
 
 

Algoritmus a közösségi média marketingben

A közösségi médiumok, mint amilyen a Facebook is, algoritmusokkal határozza meg a hírfolyamban megjelenő posztok sorrendjét is. Az algoritmus felel azért, hogy olyan híreket, képeket, információkat lássunk, melyek kapcsolódnak érdeklődési körünkhöz, és valóban relevánsak számunkra. A közösségi média marketing - SMM - feladata ezek befolyásolása. Naponta akár több tízezer poszt is kikerülhet egy felhasználó hírfolyamába, fontos, hogy a mi posztunk előre kerüljön. Ezt el lehet érni a közösségi médiumok algoritmusának ismeretével.
 
 
 
 
címkék:
Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Marketing tanácsadó, Máté Balázs blogja

Az Adidas bedobta az első marék földet a TV és rádió reklámok sírjába – a cég az online...

2017-03-19

Mi, online marketing tanácsadók sokat hangoztatjuk, a TV és rádió hirdetések kora lejárt. Remélem azonban, amikor egy olyan világcég, mint az Adidas hoz stratégiai döntést ezen felületek elhagyásáról, a magyar KKV...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok