Keresés

Menü

Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a tartalom a király! Hogyan legyen megosztható tartalmad? Segítünk!

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




5 alapvető tipp tartalommarketinghez

2014.05.03.

5 alapvető tipp tartalommarketinghez
Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a tartalom a király! Hogyan legyen megosztható tartalmad? Cikkünkből kiderül!
 
 
 

 
A közösségi média még mindig az egyik legfontosabb eleme napjaink online marketingjének, azonban nem árt lépést tartani az újdonságokkal sem. Már a keresőoptimalizálás során is mindig azt tanítottam diákjaimnak: a tartalom a király. Ezt egyre többen átveszik, használják élvezik, ezért az  online marketing területén új eszköz, vagy módszer került elő, a neve tartalommarketing
 
Az interneten két kulcsfontosságú dologgal tudsz nagy látogatottságot szerezni oldaladnak: kitűnő és egyedi tartalmakkal, valamint a közösségi hálózatokat felhasználva azok terjesztésével. Ezek miatt kaphatsz nagyobb figyelmet, ami a bevételszerzéshez vezet. Sokan meglepődtek azonban a Facebook 2014 áprilisi nagy változásán, amikor is nem csak az elérés csökkent, hanem az algoritmus szűrni kezdte a SPAM-nek vélt tartalmat. Mit tart spam-nek a Facebook? A gyakori ismétlődést, ismételgetést biztosan. Amit ez ellen tehetsz, amit a Facebook és kezdetektől a Google is akart: gyárts rengeteg, minőségi tartalmat, melyet folyamatosan megoszthatsz rajongóid előtt. 
 
Ha már megismerkedtél a tartalommarketing fogalmával, érdemes tisztában lenni, hogy hogyan is csináld azt. Lehet, hogy nem is vagy tisztában minden lehetőségével, ezért érdemes megnézned következő öt tippünket, amivel növelheted presztízsedet az online térben.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 1.: Blogolás, cikkírás

Ha még nincs blogod, vagy van, de igazából nem nagyon foglalkozol vele, ideje ezen változtatni. Nem csak SEO szempontból fontos egy blog, de segítségével nagyobb figyelmet kaphatsz, egyedi tartalmakat tehetsz közzé, közvetlen kapcsolatot ápolhatsz a közönségeddel, és látogatókat küldhetsz róla weboldaladra is. Nem veszíthetsz vele semmit. Nem kell egyedül saját blogodra hagyatkoznod, kereshetsz más, témába vágó blogot is, ahova írhatsz guest posztokat is, ezzel az ő blogját is segíted, és a sajátodat is egyszerre, hiszen nő a potenciális látogatók száma azzal, hogy saját nevedben írsz más felületre.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 2.: E-Könyvek

Ne félj, egy E-könyvnek nem kell 100 oldalas novellának lennie, de remek eszköz arra, hogy valami különlegeset nyújts látogatóidnak, és megfelelő alkalom arra is, hogy weboldaladra regisztrálókat, hírlevél feliratkozókat szerezz. Elég 10-20 oldal is, azonban érdemes a külalakra is időt szánni, amire esetleg egy designert is felkérhetsz. És hogy miről írj? Az csak rajtad múlik, de érdemes megcsillogtatni szaktudásodat. Blogbejegyzéseidből is írhatod a könyvet, így szinte folyamatosan adhatsz ki újabb és újabbakat.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 3.: Videók

Tudtad, hogy egy videó a legmegnyerőbb módja, hogy kommunikálj a célközönségeddel? Egy felmérés szerint egy 1 perces videó felér 1,8 milliárd szóval, mert a videó sokkal könnyebben befogadhatóbb és emészthetőbb, mint egy szöveges bejegyzés (talán ezért tévéznek többen a világon, mint olvasnak). A leíró, magyarázó jellegű videók általában a legsikeresebbek. Az ilyenek elkészítésekor gondolj a célközönségre, és arra, hogy vajon nekik mi kellhet, miben tudsz nekik segíteni. Gondolj egy problémára, amire te nyújtod a megoldást! 
 

Tartalommarketing eszközök, No. 4.: Infógrafikák

Az infógrafikák is nagyon mennek mostanában. Semmi másra nincs szükséged, mint adatok és számok vizualizálására. Ezek mindig jól néznek ki, és szép köntösben mutatják be a sokszor száraznak minősülő adathalmazokat. Kutatásaid során mindig pontos adatokat használj, mert lehet, hogy egy-egy olvasód utánanéz, és kellemetlen helyzetbe hozhat vele. 
 

Tartalommarketing eszközök, No. 5.: Használj Prezit

És itt most a prezi alatt nem csak egy PowerPoint előadást értünk, hanem a magyar Prezit. Ugyanúgy diavetítést tarthatsz vele, azonban lenyűgözően kreatív módon. Lehet, hogy több időt vesz igénybe egy-egy diasor elkészítése, azonban a végeredmény nem hagy kívánnivalót maga után. Szöveget, képet vagy videót ugyan illeszthetsz egy prezibe, de egyedülállóan kreatív módon, így semmiképp se hagyd ki.
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva!

 

 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

címkék: Facebook, Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing, SMM
Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá!

5 ingatlanmarketing tipp ügynököknek

2017-09-04

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá! 

online marketing asszisztens állás

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-09-03

18 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst, marketing tanácsadó mellé. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!